• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)

Торги не відбулися

2 340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 700.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2020 17:49 - 30.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 6a74210a6e99419abb9d788aedf58d14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-015984-c.a3
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пункту 5.3. проекту договору, Сторони домовились, що ціна електричної енергії, розрахована відповідно до пунктів 5.1 цього розділу, є обов'язковою для Сторін з дати набрання нею чинності. Визначена на її основі вартість електричної енергії буде застосовуватись Сторонами при складанні актів приймання-передачі електричної енергії та розрахунках за товар згідно з умовами Договору та не може бути змінена протягом 60 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії, про що в складі пропозиції подається відповідний лист. Дана вимога є незаконною та суперечить ч.2 п.5 ст.41 Закону щодо обмеження строків зміни ціни («2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;». Отже просимо розглянути дану вимогу, внести зміни до тендерної документації та надати відповідь у встановлений законодавством строк.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 12192a91b87044a38b2de051fddf6aaf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-015984-c.a2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! 1) Тендерною документацією передбачена вимога, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що протягом 2019 (2020) року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. Інформуємо, що для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Прсимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційної вимоги щодо наданя вище вказаного листа. 2) Також учасники повинні надати Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі тощо учасника, що знаходиться у м. ___________ Закарпатської області (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника) та через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Зауважимо, що Постачальники, які проводять господарську діяльність з постачання електричної енергії мають ліцензію, що видана на підставі постанови НКРЕКП, згідно якої набувається право постачати електричну енергію по ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, взяти участь можуть лише ті учасники, які зареєстровані на тереторії Закарпатської області. Жодними нормативно-правовими актами не визначено місце реєстрації постачальників, а також не розмежована територія їх діяльності, та не встановлено обов'язковим для постачальників мати структурні підрозділи по тих чи їнших областях України. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. По першому питанню Скаржник не довів та документально не підтвердив чим така вимога тендерної документації перешкоджає йому взяти участь у Закупівлі. 2. По другому питанню - Замовник не вимагає від Учасників реєстрації у межах закарпатської області, а лише вимагає наявності пункту обслуговування клієнтів, що не є тотожними поняттями, передбачено Законом і не є обмежувальним заходом, а кваліфікаційним критерієм.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

аналогічний договір

Номер: 5dcbeb4a0cba4354be3b3a09fe7a96f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-015984-c.a1
Назва: аналогічний договір
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно тендерної документації, для пдтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасники повинні надати копії повністю виконаних аналогічних договорів (2 договори і більше, включаючи всі додатки до договорів і додаткові угоди) про постачання електричної енергії споживачу у відповідності до предмету закупівлі, терміном не менше 9 місяців. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами постачання товару. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не обсягів та термінів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших термінах. Встановлення вимоги щодо постачання електричної енергії споживачу у відповідності до предмету закупівлі, терміном не менше 9 місяців суттєво звужує коло учасників такої закупівлі. Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають такого строку постачання товару, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації. Просимо внести зміни в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вправі на власний розсуд встановлювати кваліфікаційні критерії. Кваліфікаційні критерії мають на мені виокремити серед усіх можливих учасників КВАЛІФІКОВАНОГО постачальника. Замовником не встановлено обмеження по обсягу аналогічного договору. Враховуючи обсяг закупівлі та характер правовідносин на ринку більшість договорів на постачання електричної енергії з Замовниками укладаються на строк 1 рік. Враховуючи це вимога що до строку дії аналогічного договору у 9 місяців не є дискримінаційною і не призведе до обмеження конкуренції.
Статус вимоги: Відхилено