-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту)
Торги не відбулися
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
18.12.2020 17:33 - 01.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Документи на працівників
Номер:
ae31d0784c664ccd9efc733416b49d04
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015734-c.c2
Назва:
Документи на працівників
Вимога:
Документи на працівників мають термін дії (медична довідка, сертфиікати психіатра та нарколога), то чому у вас вимога про 30 днів? Адже якщо працівник має такі документи, навіщо оформлювати їх повторно, для участі у вашій закупівлі? Прохання надати посилання на конкретний НПА, який визначає, що документи мають бути видані за 30 днів?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2020 18:05
Вирішення:
Документи на працівників мають термін дії (медична довідка, сертфиікати психіатра та нарколога), то чому у вас вимога про 30 днів? Адже якщо працівник має такі документи, навіщо оформлювати їх повторно, для участі у вашій закупівлі? Прохання надати посилання на конкретний НПА, який визначає, що документи мають бути видані за 30 днів?
Відповідь на вимогу: Метою медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, встановлення придатності особи до виконання обов’язків, пов’язаних з охоронною діяльністю.
Охоронець – це фахівець відповідної кваліфікації, що виконує охорону об’єкта, заходи, особи. Для здійснення такої діяльності потрібне підтвердження професійних навичок та відповідний стан здоров’я.
Проходження обов’язкових медоглядів працівниками пов’язане, перш за все, із турботою про їх здоров’я. Варто зазначити, що обов’язковими медогляди є не для всіх працівників.
Відповідно до статті 169 Кодексу Законів про працю України медичний огляд обов’язковий для працівників, зайнятих на: важких роботах; роботах зі шкідливими або небезпечними умовами праці; роботах, для виконання яких необхідний професійний добір.
Перелік шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників міститься у додатку 4 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246. Перелік робіт, для виконанні яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників можна знайти в додатку 5 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246.
Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113 затверджено Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок) .
Пунктом 1.3. Порядку регламентовано, що обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі.
Також, враховуючи особливі економічні та соціальні обставини, а саме, пов’язані з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, та з урахуванням висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, слід зазначити, що рівень поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, зумовлює особливі економічні та соціальні обставини, а саме, пов’язані з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, а відтак з метою їх усунення, а також ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня та забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, на підставі вимог статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України № 338-р від 25.03.2020 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» на всій території України установлено режим надзвичайної ситуації до 31 грудня 2020 року. Так, беручи до уваги вимоги Законів України: «Про захист населення від інфекційних хвороб» (від 6 квітня 2000 року № 1645-III), «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (24 лютого 1994 року № 4004-XII) та відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)» № 185 від 24.01.2020 (із змінами), «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту, необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування» № 366 від 17.02.2020, а також Постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», на сьогоднішній день одним з найгостріших викликів для людства став Сovid-19, що спричиняє вірусну пневмонію. А тому, усі медичні заклади охорони здоров’я, відібрані і схвалені для госпіталізації пацієнтів з COVID-19 мають бути обережні при відборі працівників охорони, під час пандемії, з цією метою станом сьогодні у КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ", яка згідно Наказу Департаменту охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації від 13.03.2020 № 176 «Про внесення змін до наказу департаменту від 28.02.2020 № 146 «Про визначення резервних закладів охорони здоров’я Львівської області для госпіталізації осіб з підозрою на ймовірну гостру респіраторну хворобу, спричинену коронавірусу COVID-19», є опорною лікарнею, яка визначена для госпіталізації пацієнтів з COVID-19.
Отже, враховуючи наведене Замовник вважає дану вимогу такою, що немає дискримінаційного характеру, оскільки Замовник вимушений вживати додаткових заходів безпеки з метою запобігання коронавірусній інфекційній хворобі зокрема, щодо строків видачі медичних довідок для працівників потенційного переможця, а саме шляхом встановлення такої вимоги в тендерній документації як надання учасниками: «Копій медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 20 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та повинні бути видані не раніше 30-ти днів до дати розкриття пропозиції конкурсних торгів».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2021 17:04
Вимога
Залишено без розгляду
Досвід 10 років
Номер:
9517c490800f4b61b80da439433de1b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015734-c.c1
Назва:
Досвід 10 років
Вимога:
У оголошенні Ви зазначаєте, що учасник повинен мати досвід роботи 10 років на ринку. Питання - чим викликана дана вимога? І чи не думаєте Ви, що вона є дискримінаційною? Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія охоронні послуги не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Також врахуйте, що підприємсвто може бути на ринку і 20 років, але ліцензію на даний вид послуг отримати два роки тому, а по факту надавати такі послуги лише рік. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 10 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". Теж саме ми би хотіли повторити, але з поправкою - на 10 років. Але бачимо, що Ви не хочете дослухатись до учасників. А як щодо дослухатись до Антимонопольного комітету? Просимо Вас врахувати, що Є РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ учасників по критерію - досвід роботи на ринку. Пропонуємо з ним ознайомитися за ідентифікатором - UA-2018-05-07-001368-b.a1. (номер закупівлі - UA-2018-05-07-001368-b). Ми подавали дану скаргу та маємо прецедент - Антимонопольний комітет прийняв рішення про визнання вимоги про досвід на ринку такою, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Саме тому ВИМАГАЄМО виключити вимогу про досвід 10 років та внести зміни! Інакше також зустрінемося в Антимонопольному комітеті та створимо ще один прецедент!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2020 18:02
Вирішення:
У описаній Вами вимозі йдеться про стаж роботи на ринку охоронних послуг тобто створення та реєстрацію підприємства, а не про отриману учасником ліцензію та область у якій він здійснює свою діяльність. Така вимога зумовлена необхідністю забезпечення найвищого рівня охоронних послуг, який може надати лише підприємство, що має значний досвід роботи в даній галузі.
Крім цього, у відповідності до ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2021 17:04