-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
87 609.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 438.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 438.05 UAH
Період оскарження:
18.12.2020 17:15 - 24.12.2020 08:00
Вимога
Відхилено
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи САМЕ НА ОПЕРАЦІЇ
Номер:
87473991bdbd4abe9b8d73d98c05da33
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015500-c.c7
Назва:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи САМЕ НА ОПЕРАЦІЇ
Вимога:
Або Замовник не розуміє Законодавства, або має попередню домовленість із Учасником. Шановний Замовнику! Взагалі не існує такого документа, як висновок на відповідність операції!!! Існує просто висновок! Відкрийте, будь ласка, ліцензійні умови та зможете побачити, що є вичерпний перелік! ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ у вигляді наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО_505_Вимога.pdf 23.12.2020 21:56
Дата подачі:
23.12.2020 16:57
Вирішення:
I. На Вашу вимогу надано відповідь ( Ідентифікатор: UA-2020-12-18-015500-c.c2)
Відповідно, зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Спецтранспорт
Номер:
83275f18eb4a47c493056041c669c61c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015500-c.c6
Назва:
Спецтранспорт
Вимога:
Замовник зазначає, що зазначена вимога про 2 одиниці спецтранспорту є гарантією. Згідно якого нпа прописана дана вимога???? Можливо Замовник вказав об'єм кожного спецтранспорту???? Яким чином розраховувалась саме нагальна потреба? До речі, де у Законодавстві або ЗУ "Про публічні закупівлі" є роз'яснення поняття нагальна проблема? Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу з тексту Оголошення. Або може слугувати прямим доказом корупційної складової Замовника з одним всіма відомим Учасником!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО_506_Вимога.pdf 23.12.2020 21:57
Дата подачі:
23.12.2020 16:52
Вирішення:
Дана закупівля оголошена за спрощеною процедурою і регулюються нормами ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у закупівлі. Відповідно, зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність вантажника
Номер:
ae8b968d3c594ddca1768b961b9f0695
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015500-c.c5
Назва:
Наявність вантажника
Вимога:
У відповіді на вимогу UA-2020-12-18-015500-c.c4 Замовник суперечить сам собі. 8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. 9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). ДЕ ТУТ Є ЗГАДУВАННЯ ПРО НАЯВНІСТЬ САМЕ ВАНТАЖНИКА???? Видаліть дискримінаційну вимогу з Оголошення!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО_507_Вимога.pdf 23.12.2020 21:57
Дата подачі:
23.12.2020 16:48
Вирішення:
I. На Вашу вимогу надано відповідь
Номер вимоги: UA-2020-12-18-015500-c.c4
Статус: Відповідь надана
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність вантажника
Номер:
ac67dcff4730408c9c1bf0caf6ea01a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015500-c.c4
Назва:
Наявність вантажника
Вимога:
Учасник повідомляє Замовнику, що вимога щодо наявності вантажника у штаті є дискримінаційною, адже дана вимога не прописана Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 до суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами. Ліцензійними умовами зазначено, що повинні бути допущені до роботи із небезпичними відходами тільки співробітники із відповідною освітою та знаннями.
Вимагаємо внести зміни згідно чинного Законодавства!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО_503_Вимога.pdf 23.12.2020 15:55
Дата подачі:
23.12.2020 12:04
Вирішення:
Встановлення вимоги про наявність вантажника, Замовник керується положеннями Розділу 5 Наказу МОЗ № 325, де зазначено, що при збиранні, завантажуванні, перевезенні, розвантажуванні медичних відходів категорії В заборонено здійснювати дії, що призведуть до руйнування, пошкодження упаковки. Оскільки, у Замовника відсутня можливість завантажувати відходи у спецтранспорт, завантажування небезпечних відходів повинен здійснювати учасник закупівлі власними силами.
Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджені Постановою КМУ № 446 від 13.07 2020 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами»
8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
10. Здобувач ліцензії, ліцензіат оформлює трудові відносини з персоналом шляхом укладення трудового договору відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України.
Згідно Постанови КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»
«перевезення небезпечних вантажів» - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення»
Відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2007 р. N 1285 «Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів»
1.Спеціальне навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів (далі - спеціальне навчання) проводиться з метою вивчення умов перевезення небезпечних вантажів, вимог актів законодавства та нормативних документів у сфері перевезення небезпечних вантажів.
2. Спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів.
3. За результатами проходження спеціального навчання видається свідоцтво (сертифікат), форму якого затверджує для працівників, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, МВС, для всіх інших працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів - Мінінфраструктури з урахуванням міжнародних стандартів та вимог у сфері перевезення небезпечних вантажів.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі. Відповідно, зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Спецтранспорт
Номер:
0170323b5eee4829a15c6257f0f2d586
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015500-c.c3
Назва:
Спецтранспорт
Вимога:
Ліцензійними умовами на поводження із небезпечними відходами не встановлена вимога щодо наявності САМЕ ДВОХ одиниць спецтранспорту! Замовник не дотримується чинного Законодавства при складанні Оголошення. Таким чином, він звужує коло Учасників. Вимагаємо внести зміни до Оголошення та видалити дискримінаційну вимогу щодо кількості спецтранспорту!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО_502_Вимога.pdf 23.12.2020 15:48
Дата подачі:
23.12.2020 12:01
Вирішення:
Вимога щодо наявності не менше 2 (двох)одиниць власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту встановлена для забезпечення перевезення небезпечних відходів, враховуючи можливу нагальну потребу в вивезенні відходів. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Зазначена вимога є гарантією, що у разі нагальної потреби, виконавець у найближчий термін та безперебійно виконає послуги, передбачені предметом зазначеної закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у закупівлі. Відповідно, зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Висновок на операції
Номер:
188d1604dc3446399c455e1e4b65725d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015500-c.c2
Назва:
Висновок на операції
Вимога:
У відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше. Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. ВИМАГАЄМО внести зміни згідно чинного Законодавства у Оголошення!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО_501_Вимога.pdf 23.12.2020 15:56
Дата подачі:
23.12.2020 11:58
Вирішення:
Дана закупівля оголошена за спрощеною процедурою і регулюються нормами ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки, не є дискримінаційною вимогою. Встановлюючи дану вимогу, Замовник закупівлі керується положеннями ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», а також положеннями Наказу МОЗ України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 яким регламентується Порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи - "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким передбачено наступне:
- "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи".
- "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Встановлення вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами має на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у закупівлі. Відповідно, зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
документи після акціону
Номер:
ec2272c30b5f4f4fbe50a4f31aaa2b39
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-015500-c.b1
Назва:
документи після акціону
Вимога:
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Детальна інформація зазначена у файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_оновлена цінова_АЗЛ.pdf 22.12.2020 10:52
- Протокол УО_500_Вимога.pdf 22.12.2020 20:39
Дата подачі:
22.12.2020 10:52
Вирішення:
Вимога щодо умов закупівлі задоволена
Статус вимоги:
Задоволено