-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари
детально в ТД
Завершена
1 184 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2017 15:35 - 16.03.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Замовник - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області № у ЦБД: UA-2017-02-28-000566-c.
Номер:
b5bf54e78dae41d6a493cf78ed3c5cd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-28-000566-c.a3
Назва:
Замовник - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області № у ЦБД: UA-2017-02-28-000566-c.
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 31.03.2017 № 46/юр/17 по процедурі відкриті торги на закупівлю: «Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари (47 найменувань)».
Додаємо:
Скарга ТОВ Український папір 31.03.17.pdf,
Платіжне доручення.pdf,
Платіжне доручення зворот.pdf,
Висновок ТПП.рdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення зворот.pdf 31.03.2017 16:57
- Висновок ТПП.pdf 31.03.2017 16:57
- Платіжне доручення.pdf 31.03.2017 16:57
- Скарга ТОВ Український папір 31.03.17.pdf 31.03.2017 16:57
- Рішення від 05.04.2017 № 1811.pdf 05.04.2017 22:16
- Лист Замовнику UA-2017-02-28-000566-c.a3.pdf 06.04.2017 17:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2017 № 2262.pdf 21.04.2017 16:41
- Рішення від 20.04.2017 № 2262.pdf 25.04.2017 20:45
- протокол 25.04.2017 15:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2017 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.04.2017 20:45
Скарга
Залишено без розгляду
Невідповідність документації
Номер:
488362c7544c4d0fb74cc92eff934026
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-28-000566-c.a1
Назва:
Невідповідність документації
Скарга:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-02-28-000566-c (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари), який проходив 21.03.2017р.
Однією з вимог Замовника було надання довідки по формі відповідно до Додатку № 6 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічних договорів, проте хочемо зазначити, що учасник ТОВ “Паперова” надала копію договору де предметом закупівлі є конверти з логотипом в кількості всього 84000 шт. та щоденники в кількості 350 шт.. Просимо звернути увагу, що такий договір не можна вважати аналогічним оскільки в закупівлі UA-2017-02-28-000566-c (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари) окрім конвертів в загальній кількості 332000 шт. ще присутні різні канцелярські товари в кількості 21662 од. товару, папір газетний формату А4 в кількості 2000 пачок та Папір офісний формату А4 в кількості 11860 пачок, проте підтверджень про виконання аналогічних договорів з такими видами та об’ємами товарів немає.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ “Паперова” як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Пов'язані документи:
Учасник
- 01.220317 UA-2017-02-28-000566-c.pdf 23.03.2017 12:38
- Рішення від 28.03.2017 № 1587.pdf 30.03.2017 19:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2017 12:38
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.03.2017 19:38
Скарга
Залишено без розгляду
Невідповідність цін.
Номер:
48aeae5c9b9b42198b5ac73e063b1a1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-28-000566-c.a2
Назва:
Невідповідність цін.
Скарга:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-02-28-000566-c (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари), який проходив 21.03.2017р.
Виходячи з результатів аукціону, виявлено, що учасник ТОВ “Паперова” надає письмове підтвердження відповідності усім технічним вимогам Замовника, проте згідно цін на товари що надає учасник, запропоновані ним товари насправді не будуть відповідати вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Клей-олівець на PVP основі, 20 гр., проте відповідно до ціни 1,86 грн, що надає учасник на даний товар можлива поставка лише Клей-олівця на основі ПВА та з меншим вмістом.
2. Замовник вимагав Клей ПВА з суперковпачком об’ємом 100 мл., але відповідно до ціни 2,52 грн, можлива поставка лише Клею ПВА з об’ємом не більшим за 50 мл., проте перерахунку кількості товару також немає, що може призвести до недостачі необхідного товару.
3. Замовник вимагав Кнопки металеві, нікельовані, 100 шт. в упаковці, середня ринкова ціна на даний товар становить 5,50 грн, проте учасник надає 2,28 грн, що свідчить про поставку товару з меншою кількістю кнопок ніж необхідно.
4. Замовник вимагав Коректор з пензликом об’ємом 20 мл. та часом висихання 25 сек., проте учасник надає ціну на даний товар 3,18 грн. Згідно даної ціни неможлива поставка товару з необхідними технічними характеристиками.
5. Замовник вимагав Пластикову кольорову лінійку, довжиною 30 см., проте за ціну 1,68 грн можлива поставка лише дерев’яної лінійки, що не відповідає вимогам замовника.
6. Замовник вимагав Лотки горизонтальні для паперу димчаті та чорні. Середня ринкова ціна на такий товар становить 31-35 грн, проте учасник вказує всього 12 грн. За таку ціну неможлива поставка даного товару в необхідній кількості, тому можлива недопоставка необхідного товару.
7. Замовник вимагав Маркери текстові, різнокольорові середня мінімальна ціна яких на ринку становить 4,50 грн, але учасник надає 2,52 грн, що свідчить про можливу недопоставку необхідного товару.
8. Замовник вимагав Ніж канцелярський, стальний з багатосекційним лезом та металевою направляючою, довжиною 18 мм; учасник вказує ціну за даний товар 2,52 грн, що відповідає дешевому Канцелярському ножу з пластиковим корпусом, адже реальна мінімальна ціна на даний товар становить 15 грн.
9. Замовник вимагав Ножиці офісні з пластиковими ручками довжиною 17 мм; середня ціна на такі становить 9-12 грн, проте учасник зазначає 5,04 грн, що може свідчити або про поставку товару в меншій кількості, або дуже поганої якості.
10. Замовник вимагав Автоматичні кулькові ручки чорного та синього кольору, проте за ціну 1,2 грн, яку надає учасник можлива поставка лише звичайних неавтоматичних ручок.
11. Замовник вимагав Ручку масляну, синього кольору; середньо-ринкова ціна на таку становить 2-4 грн, проте учасник зазначає 0,72 грн, що свідчить про поставку Кулькової ручки.
12. Замовник вимагав Дестеплер для видалення скоб №10 та №24/6, ринкова вартість яких становить 7-10 грн, проте учасник надає ціну 3,54 грн, що свідчить по поставку товару який не буде відповідати вимогам або в неналежній кількості.
13. Замовник вимагав Степлер металевий №24/6 з прошивною здатністю20 арк., але відповідно до ціни 9,54 грн, що надає учасник, можлива поставка лише Степлерів № 10 з меншою закріплюючою здатністю, адже ціна на необхідні степлери становить 30-40 грн.
14. Замовник вимагав Стрижні для кулькових ручок чорні та сині, довжиною 107 мм, та кількістю 100 шт. в уп., а також Стрижні для кулькових ручок сині довжиною 143 мм, 100 шт. в уп. в кількості по 35 упаковок кожні, проте учасник на даний товар вказує що надає товар в упаковках, але ціни надає за штуки(1 стрижень), що призведе до дуже великої недостачі товару.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ “Паперова” як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Пов'язані документи:
Учасник
- 01.230317 UA-2017-02-28-000566-c 1 сторінка.pdf 24.03.2017 10:47
- 01.230317 UA-2017-02-28-000566-c 2 сторінка.pdf 24.03.2017 10:47
- рішення від 29.03.2017 № 1614.pdf 29.03.2017 19:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2017 10:47
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2017 19:17