-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код 41110000-3 за ДК 021:2015 «Питна вода» (питна вода)
Питна вода.
Завершена
880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
18.12.2020 15:48 - 24.12.2020 16:00
Вимога
Відхилено
лист-оскарження
Номер:
5027bb61e067432da379cbacb3e09c03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-013409-c.b2
Назва:
лист-оскарження
Вимога:
Фізична особа - підприємець Остапчук Дмитро Вікторович
10025, м. Житомир, пров. Сільськогосподарський, буд. 24
р/р UA 923117440000026008055829872, в Житомирському РУ АТ
КБ ПриватБанку, МФО 311744 Інд. под. №3138113770
тел. (0412)446966, 097-7862626, 096-4365600
№2/13-01-2021
Лист-оскарження
Шановна уповноважена особа АТ «Житомиробленерго» Рубіс Олександр, ознайомившись з протоколом №2/21 щодо прийняття рішення уповноваженою особою АТ «Житомиробленерго» від 11.01.2021р. в спрощеній закупівлі UA-P-2020-11-12-011296-c, ми вважаємо відхилення нашої пропозиції є безпідставною та необґрунтованою, оскільки:
1. Зауваження щодо неналежного оформлення завіреної копії договору за аналогічним
предметом закупівлі суперечать нормативно правовому регулюванню України, а саме:
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015 з урахуванням всіх змін та доповнень до статті 22 пункту 5: «замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису».
Електронний цифровий підпис нами накладено на всі документи що подавались у складі тендерної пропозиції.
2.Зауваження щодо відсутності копії сертифікату відповідності системи безпечності Харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97 ВР зі всіма змінами та доповненнями розділу 6 статті 32 пункту 2 передбачено, що сертифікація харчових продуктів необов’язкова. А отже, відсутня законодавча підстава включати таку вимогу в тендерних оголошеннях. Крім того, зазначаємо, що наявність таких сертифікатів свідчить не про якість виготовленої продукції, а про налагоджені процеси виробництва на підприємстві.
Виробник Товару ТОВ «Бердичівпиво», офіційним дистриб’ютором якого ми є, пройшов добровільну сертифікацію відповідності системи безпечності Харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007, про що вказано в Технічному Завданні (копію Сертифікату №UA 2.024.СУБХП. 013-16 дійсний до 23 грудня 2021р. додаємо).
3. Документальним підтвердженням можливості поставки Товару в термін, що не перевищує 24 години з моменту отримання письмової заявки від Замовника є надані:
- Додаток 1 до вимог «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»;
- Додаток 2 до вимог «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації»;
-Додатку 3 до вимог «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору»;
- Згода на підписання Договору з істотними умовами;
- підписаний Проект Договору.
4. В поданому п. 4 Розділу «Технічні вимоги» Додатку 2 до оголошення «Технічне завдання» зазначено : «4. Для забезпечення споживання продукції Постачальник має змогу надати у безоплатне користування (оренда) відповідне обладнання (кулери) у кількості 52 (п’ятдесяти двох) одиниць з відповідним поточним проведенням обслуговування, профілактики і ремонту, та включить в загальну вартість пропозиції дане використання обладнання». Надання Згода на підписання Договору з істотними умовами підтверджує погодження надати у використання обладнання (кулери) для споживання продукції з відповідним поточним проведенням обслуговування, профілактики і ремонту (п. 3.2. розділу ІІІ СУМА ДОГОВОРУ Проекту Договору).
5. Відповідно розділу ІV. Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозиції Оголошення Замовника пріоритетним критерієм визначення переможця є ціна. Відповідно п. 5 Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок цього розділу: «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме наступні технічні помилки та описки:
- технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цього оголошення;
- відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції;
- недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам цього оголошення за змістом;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст.»
6. Пропозиція ФОП Остапчук Дмитро Вікторович є більш економічно вигідною.
Просимо переглянути ваші зауваження та врахувати наші пояснення.
ФОП Остапчук Д.В. ___________ Д. В. Остапчук
13.01.2021р. МП
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-оскарження 2.pdf 13.01.2021 17:01
- Сертифікат ДСТУ ISO 22000 2007.pdf 13.01.2021 17:01
- Відповідь на вимогу 2 - питна вода-ФОП Остапчук.pdf 14.01.2021 11:54
Дата подачі:
13.01.2021 17:02
Вирішення:
Ваш Лист-оскарження №2/13-01-2021 опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, (ідентифікатор № UA-2020-12-18-013409-c.b2) про скасування протоколу №2/21 від 11.01.2021 року щодо відхилення пропозиції по закупівлі № UA-2020-12-18-013409-c (питна вода, код 41110000-3 за ДК 021:2015 «Питна вода») АТ «Житомиробленерго» розглянуто.
За результатами розгляду та у відповідності ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яка полягає у наступному:
1) Пунктом 3.1 Додатку 1.1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено надання належним чином завірених копій договорів за аналогічним предметом закупівлі з усіма невід’ємними частинами.
Посилання учасника ФОП Остапчук Д. В. на п.5 ст.22 Закону щодо заборони замовникам вимагати від учасників засвідчення документів, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа є некоректним тому що, не на всі документи накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) перевірено за допомогою сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) накладено на наступні документи: банківська гарантія, банківська довіреність, банківська ліцензія. Всі інші документи у складі тендерної пропозиції не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП), в тому числі і копії договорів, що суперечить пункту 3.1. Додатку 1.1 до оголошення.
Згідно ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Також, оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством.
2) Згідно з ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій. Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій.
Таким чином, доданий до Листа-оскарження файл «копія сертифікату відповідності системи безпечності Харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007» не може бути прийнятий, як документ, який підтверджує відповідність Учасника вимогам до предмету закупівлі тому що поданий після завершення строку подання пропозицій.
3) Пунктом 5 розділу ІV оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено перелік формальних (несуттєвих) помилок до яких відносяться технічні помилки та описки.
Також, ст. 22 Закону передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Неподання копії сертифікату відповідності системам безпечності харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції і не може бути формальною (несуттєвою) помилкою.
4) Пунктом 3 «Технічних вимог» у Додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено надання Учасником документального підтвердження можливості поставки Товару в термін, що не перевищує 24 години з моменту отримання письмової заявки від Замовника, будь-яким способом, безпосередньо в структурні підрозділи АТ «Житомиробленерго».
Учасником ФОП Остапчук Д.В. не надано вищезгаданого документального підтвердження, а посилання на додані документи в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівлі Prozorro (Додатки 1,2,3, згода на підписання Договору з істотними умовами) не можуть підтверджувати можливість поставки Товару в термін, що не перевищує 24 години з моменту отримання письмової заявки.
5) З приводу найбільш економічно вигідної пропозиції можемо надати наступне пояснення:
Учасник ФОП Остапчук Д.В. не є платником податку на додану вартість (ПДВ), що підтверджується наданими документами. У разі укладення Договору, покупець не зможе отримати податковий кредит і не отримає зменшення свого податкового зобов'язання.
Щодо інших учасників, які є платниками податку на додану вартість (ПДВ) покупець зможе отримати податковий кредит та зменшити своє податкове зобов'язання.
З цього можна зробити висновок, що найбільш економічно вигідною пропозицією є укладення Договору з платником ПДВ та отримання зменшення податкового зобов’язання.
Акцентуємо, що АТ «Житомиробленерго» у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства, дотримується порядку проведення закупівель та принципам добросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевикладене, будь-які порушення при проведенні даної процедури не вбачаються, підстави для скасування протоколу №2/21 від 11.01.2021 року про відхилення пропозиції ФОП Остапчук Дмитро Вікторович на разі відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
лист-оскарження
Номер:
c02af63447d64eb88eb5baf363f3a2f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-013409-c.b1
Назва:
лист-оскарження
Вимога:
Фізична особа - підприємець Остапчук Дмитро Вікторович
10025, м. Житомир, пров. Сільськогосподарський, буд. 24
р/р UA 923117440000026008055829872, в Житомирському РУ АТ
КБ ПриватБанку, МФО 311744
Інд. под. №3138113770
тел. (0412)446966, 097-7862626, 096-4365600
№1/11-01-2021
Лист-оскарження
Шановна уповноважена особа АТ «Житомиробленерго» Рубіс Олександр, ознайомившись з протоколом №2/21 щодо прийняття рішення уповноваженою особою АТ «Житомиробленерго» від 11.01.2021р. в спрощеній закупівлі UA-P-2020-11-12-011296-c, ми вважаємо відхилення нашої пропозиції є безпідставною та необґрунтованою, оскільки:
1. В складі нашої пропозиції було надано Додаток 3 до вимог «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору» з переліком 10–ти виконаних та 4-х діючих Договорів, сканованих з оригіналів. Законодавством України не регламентований порядок засвідчення копій документів фізичними особами. Цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису згідно ст. 4 ЗУ «Про електронний цифровий підпис», яким підписані всі подані документи;
2. До нашої пропозиції було надано Додаток 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», де ми, як Учасник торгів підтверджуємо наявність «копії сертифікату відповідності системи безпечності Харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007», який з технічних умов не був поданий (копію даного документу додаємо) і вважаємо дану помилку формальною (несуттєвою), допущення якої не має призвести до відхилення пропозиції відповідно п. 5 «Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок розділу IV «Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозиції» оголошення Замовника;
3. Документальним підтвердженням можливості поставки Товару в термін , що не перевищує 24 години з моменту отримання письмової заявки від Замовника є надані:
- Додаток 1 до вимог «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»;
- Додаток 2 до вимог «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації»;
-Додатку 3 до вимог «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору»;
- Згода на підписання Договору з істотними умовами;
- підписаний Проект Договору;
4. В поданому п. 4 Розділу «Технічні вимоги» Додатку 2 до оголошення «Технічне завдання» зазначено : «4. Для забезпечення споживання продукції Постачальник має змогу надати у безоплатне користування (оренда) відповідне обладнання (кулери) у кількості 52 (п’ятдесяти двох) одиниць з відповідним поточним проведенням обслуговування, профілактики і ремонту, та включить в загальну вартість пропозиції дане використання обладнання». Надання Згода на підписання Договору з істотними умовами підтверджує погодження надати у використання обладнання (кулери) для споживання продукції з відповідним поточним проведенням обслуговування, профілактики і ремонту (п. 3.2. розділу ІІІ СУМА ДОГОВОРУ Проекту Договору);
5. Наша пропозиція є більш економічно вигідною.
Стаття 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників» ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає максимальну економію, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Уповноважена особа АТ «Житомиробленерго» не звернула увагу на суттєві, грубі помилки іншого Учасник закупівлі ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС», а саме:
1. пропозиція Учасника передбачає платне користування (оренду) відповідного обладнання (кулери) у кількості 52 (п’ятдесяти двох) одиниць, що суперечить Додатку 2 до оголошення «Технічне завдання». Додаток 2 до оголошення «Технічне завдання» Учасника не відповідає вимогам Замовника – пропущені вимоги щодо якості Товару, п. 3 «Технічні вимоги» відсутній;
2. не надано документального підтвердження можливості поставки Товару в термін, що не перевищує 24 години з моменту отримання письмової заявки від Замовника (відповідно до вимог п. 3 Розділу «Технічні вимоги», Додаток 2 до оголошення «Технічне завдання»);
3. - відсутня підтверджуючу інформацію, щодо змоги Учасника надати у безоплатне користування (оренду) відповідне обладнання (кулери) у кількості 52 (п’ятдесяти двох) одиниць з відповідним поточним проведенням обслуговування, профілактики і ремонту (відповідно до вимог п. 4 Розділу «Технічні вимоги», Додаток 2 до оголошення «Технічне завдання»).
4. Сертифікат відповідності, спеціальні дозволи на користування надрами, сертифікат відповідності системам безпечності Харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 наданий виробнику Товару ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Учасник закупівлі ТОВ «ІДС АКВА СЕРВІС» не підтвердив право продажу Товару ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод» наявністю підписаного договору.
5. Додатку 3 до вимог «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору» Учасника не підтверджує досвід виконання аналогічного договору за об’ємом та географічним розташуванням контрагента-замовника.
Просимо розглянути наш лист-оскарження та зважати на ціновий критерій оцінки.
Фізична особа - підприємець МП _____________ Остапчук Д.В.
Остапчук Дмитро Вікторович
11.01.2021р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат ДСТУ ISO 22000 2007.pdf 11.01.2021 21:30
- сертифікат ДСТУ ISO 9001.PDF 11.01.2021 21:30
- лист-оскарження.pdf 11.01.2021 21:30
- Відповідь на вимогу - питна вода-ФОП Остапчук.pdf 13.01.2021 17:01
Дата подачі:
11.01.2021 21:30
Вирішення:
Ваш Лист-оскарження №1/11-01-2021 опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, (ідентифікатор № UA-2020-12-18-013409-c.b1) про скасування протоколу №2/21 від 11.01.2021 року щодо відхилення пропозиції по закупівлі № UA-2020-12-18-013409-c (питна вода, код 41110000-3 за ДК 021:2015 «Питна вода») АТ «Житомиробленерго» розглянуто.
За результатами розгляду та у відповідності ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника, умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яка полягає у наступному:
1) Пунктом 3.1 Додатку 1.1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено надання належним чином завірених копій договорів за аналогічним предметом закупівлі з усіма невід’ємними частинами.
Всупереч вимогам оголошення Учасником надані копії договорів не завірених належним чином. Посилання Учасником на законодавчо не визначений порядок засвідчення копій документів фізичними особами не відповідає дійсності.
У відповідності до вимог Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 55 від 07.04.2003 року, посвідчення документів здійснюється керівником підприємства, установи, організації. Також завіряти документи слід із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, з відміткою «Згідно з оригіналом», засвідченою печаткою, дати засвідчення копії.
У свою чергу, коли фізичною особою здійснюється засвідчення копії документа, який «стосується» цієї особи, виходячи із загальних положень щодо засвідчення копій документів, на таких копіях проставляється особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище з відміткою «Згідно з оригіналом» та датою засвідчення копії.
2) Згідно з ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій. Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій.
Таким чином, доданий до Листа-оскарження файл «копія сертифікату відповідності системи безпечності Харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007» не може бути прийнятий, як документ, який підтверджує відповідність Учасника вимогам до предмету закупівлі тому що поданий після завершення строку подання пропозицій.
3) Пунктом 5 розділу ІV оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено перелік формальних (несуттєвих) помилок до яких відносяться технічні помилки та описки.
Також, ст. 22 Закону передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Неподання копії сертифікату відповідності системам безпечності харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції і не може бути формальною (несуттєвою) помилкою.
4) Пунктом 3 «Технічних вимог» у Додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено надання Учасником документального підтвердження можливості поставки Товару в термін, що не перевищує 24 години з моменту отримання письмової заявки від Замовника, будь-яким способом, безпосередньо в структурні підрозділи АТ «Житомиробленерго».
Учасником не надано вищезгаданого документального підтвердження, а посилання на додані документи в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівлі Prozorro (Додатки 1,2,3, згода на підписання Договору з істотними умовами) не можуть підтверджувати можливість поставки Товару в термін, що не перевищує 24 години з моменту отримання письмової заявки.
5) З приводу найбільш економічно вигідної пропозиції можемо надати наступне пояснення:
Скаржник (учасник) не є платником податку на додану вартість (ПДВ), що підтверджується наданими документами. У разі укладення Договору, покупець не зможе отримати податковий кредит і не отримає зменшення свого податкового зобов'язання.
Щодо інших учасників, які є платниками податку на додану вартість (ПДВ) покупець зможе отримати податковий кредит та зменшити своє податкове зобов'язання.
З цього можна зробити висновок, що найбільш економічно вигідною пропозицією є укладення Договору з платником ПДВ та отримати зменшення податкового зобов’язання.
6) Згідно абз. 2 ч. 12 ст. 14 Закону, у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Скаржник (учасник) зазначає, що при розгляді пропозиції наступного Учасника (ТОВ «ІДС Аква Сервіс»), який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію були допущені суттєві та грубі помилки.
Зазначимо, що відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Акцентуємо, що АТ «Житомиробленерго» у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства, дотримується порядку проведення закупівель та принципам добросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевикладене, будь-які порушення при проведенні даної процедури не вбачаються, підстави для скасування протоколу №2/21 від 11.01.2021 року про відхилення пропозиції ФОП Остапчук Дмитро Вікторович на разі відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні