• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утилізації медичних відходів

Завершена

592 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2020 15:46 - 02.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: aee98f26320141ce8fa52ba5464a1d12
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-013364-c.c7
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
№ 1 від 25.01.2021 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕСТАС ЕКО" (код ЄДРПОУ 38469527) Адреса: 18000, м. Черкаси, б-р Шевченко,190 електронна пошта: olestas-eko@ukr.net телефон 0472 33 69 65, 050 464 45 86 Замовник: КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ «ФЕОФАНІЯ» ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ (код ЄДРПОУ 05415792) Адреса: 03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 21 електронна пошта: zakupivli1@feofaniya.org телефон: 044 259 62 17 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-18-013364-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 15 січня 2021 року СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «ФЕОФАНІЯ» ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 15 СІЧНЯ 2021 РОКУ Замовником торгів 18 грудня 2020 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів) (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-18-013364-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції. 11 січня 2021 року Товариством отримано вимогу про обґрунтування аномально низької ціни. На виконання вимоги 11 січня 2021 року Товариством надано обґрунтування аномально низької ціни. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол розгляду тендерної пропозиції від 15 січня 2021 року). Підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариства визначено п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в ч. 14 ст. 29 Закону. Товариство не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. 1. Так, 11 січня 2021 року Товариством отримано вимогу про обґрунтування аномально низької ціни. На виконання вищевказаної вимоги, 11 січня 2021 року Товариством надано обґрунтування аномально низької ціни у формі довідки в довільній формі (у відповідності до ч. 14 ст.29 Закону) шляхом завантаження останньої на електронний майданчик системи закупівель. Так, Товариство отримало вимогу 11 січня 2021 року о 14.45 год. Відповідь надано – 11 січня 2021 року о 17.07 год., що свідчить про те, що Товариство виконало вимоги ч.14 ст. 29 Закону тобто надало необхідну інформацію у довільній формі у визначений строк. 2. Замовник стверджує, що «інформація надана Товариством в обґрунтуванні є недостовірною, посилаючись на те, що станом на 13 січня 2021 року згідно спостереження Державної Служби статистики України (http://www.ukrstat.gov.ua) щодо цін (тарифів) на споживчому ринку мережі АЗС навпаки підвищили вартість бензину та дизельного палива: на окремих заправках ціна зросла на 1 гривню». Крім цього Замовник зазначає, що «Учасник не надав жодного підтвердження про наявні знижки, які б дозволяли купувати паливо за значно зниженими цінами» Товариство не може погодитись з вказаними твердженнями з наступних підстав. Так, ТОВ «Олестас Еко» в обґрунтування аномально низької ціни зазначено, що досягнення економії можливе завдяки застосуванню технологічного процесу, зокрема: 1. Введення в експлуатацію нового термічного утилізатора підвищеної потужності; 2. Наявна технологія (технологічний регламент) надає можливість більш ефективно здійснювати попередню підготовку відходів для подальшого знешкодження та її утилізації з метою отримання енергії; 3. Наявність додаткового обладнання для утилізації теплової енергії вихідних газів, що надає можливість економії на енергоносіях та постачання надлишків споживачам; 4. Досягнення економії за рахунок зниження використання рідкого палива для пальників термічного утилізатора завдяки спец виконання виробником, таке виконання дозволяє здійснити високоточне налаштування паяльників для економії пального; 5. Наявний договір із постачальником нафтопродуктів із великими корпоративними знижками. Серед сприятливих умов надання послуг такі: 1. Наявність діючих аналогічних контрактів в регіоні; 2. Значне зниження витрат на транспортування у зв’язку із зниженням вартості палива. Посилання на інтернет сайт Державної Служби Статистики України, надане Замовником, не містить жодної конкретної інформації щодо підвищення вартості бензину та дизельного пального у мережах АЗС України. Тобто замовник не надав посилання на конкретний офіційний документ/таблицю/дослідження тощо з метою підтвердження викладеної ним позиції. В свою чергу, Товариством проведено ретельне дослідження інформації, яка розміщена на інтернет порталі Державної Служби статистики України (http://www.ukrstat.gov.ua) та виявлено таблицю від 13 січня 2021 року «Середні споживчі ціни на товари (послуги) у 2020 році» згідно якої розрахунки здійснено на основі актуалізованої вибірки територій для спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчому ринку відповідно до Методологічних положень щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунків індексів споживчих цін (наказ Держстату від 29.08.2016 № 158 зі змінами, затвердженими наказом Держстату від 17.12.2019 № 401): (http://www.ukrstat.gov.ua/norm_doc/2019/401/401.pdf). Так, згідно аналізу графи 49 вказаної таблиці (дизельне пальне) встановлено, що вартість дизельного пального по Україні в цілому за період з грудня 2019 по грудень 2020 року знизилась на 3 грн. 40 коп., що і було вказано Товариством серед сприятливих умов надання послуг, а саме: «Значне зниження витрат на транспортування у зв’язку із зниженням вартості палива» Окрім того, звертаємо увагу, що значне зниження витрат на транспортування у зв’язку із зниженням вартості палива є не основним та не єдиним критерієм, яким обґрунтовано вартість пропозиції ТОВ «Олестас Еко», а лише однією із сприятливих умов надання послуг. Такий критерій як «закупівля палива за значно зниженими цінами» взагалі відсутній в обґрунтуванні аномальної ціни. Закон України «Про публічні закупівлі» наголошує, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26). Тендерна документація не містить окремих вимог щодо порядку формування ціноутворення послуг Учасника та відповідно переліку документів на підтвердження вартості кожного компоненту складової ціни. Окрім того, вбачається, що у Замовника не виникало сумнівів щодо інших критеріїв економії, таких як: введення в експлуатацію нового термічного утилізатора підвищеної потужності; наявна технологія (технологічний регламент) надає можливість більш ефективно здійснювати попередню підготовку відходів для подальшого знешкодження та її утилізації з метою отримання енергії; наявність додаткового обладнання для утилізації теплової енергії вихідних газів, що надає можливість економії на енергоносіях та постачання надлишків споживачам; досягнення економії за рахунок зниження використання рідкого палива для пальників термічного утилізатора завдяки спец виконання виробником, таке виконання дозволяє здійснити високоточне налаштування пальників для економії пального. Таким чином, вимога замовника щодо обов’язкового підтвердження наявності знижок на пальне є неправомірною та такою, що порушує законодавство про закупівлі. Замовником, крім того, зазначено, що на його думку Учасником свідомо занижено ціну «свідомий демпінг цін та порушення основних принципів публічних закупівель». Згідно змісту ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 1 р.V Тендерної Документації: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)». Тим самим пропозиція Товариства, яка є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає єдиному критерію оцінки тендерної пропозиції згідно вимог Тендерної Документації та принципу максимальної економії та ефективності. Додатково зазначаємо, що вжитий Замовником по відношенню до Учасника термін «демпінг» у національному законодавстві міститься у Законі України «Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту» та Законі України «Про зовнішньоекономічну діяльність». Згідно вказаних законів демпінг – це ввезення на митну територію країни імпорту товару за цінами, нижчими від порівнянної ціни на подібний товар у країні експорту, що заподіює шкоду національному товаровиробнику подібного товару. Сфера регулювання зазначених законів охоплює визначення механізму захисту національного товаровиробника від демпінгового імпорту з інших країн, митних союзів або економічних угруповань. Таким чином, вживання такого терміну як «демпінг» є неприйнятним по відношенню до ТОВ «Олестас Еко», тому що по-перше, Учасник є резидентом країни, по-друге, здійснює надання послуг, а не ввіз (реалізацію) товарів, а по-третє, відносини, які склались між Замовником та Учасником не регулюються вказаними вище законами. Окрім того, проаналізувавши результати вказаної закупівлі встановлено наступне. Цінова пропозиція ТОВ «Олестас Еко» становить 244 770 грн.(обсяги послуг згідно ТД – 20 500 кг.) Відповідно цінова пропозиція ТОВ «Екологічні переробні технології», яке визнано Переможцем торгів, складає 254 610 грн., і є вищою на 9 840 грн. (обсяги послуг згідно ТД – 20 500 кг.) Тобто, на думку Замовника запропонована вартість послуг ТОВ «Екологічні переробні технології» (вважаючи вказану різницю) не є «свідомим демпінгом» останнього. 3. Відповідно до рішення Замовника від 22 січня 2021 року переможцем обрано ТОВ «Екологічні переробні технології», пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі. Так, відповідно до пп.4 п.5 Розділу ІІІ Тендерної Документації (далі - ТД) Замовником ставилась вимога до учасників щодо подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У складі своєї пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології» не надало підтвердження фінансової спроможності, а саме: фінансову звітність. Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Олестас Еко», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності. Замовником порушено Закон у зв’язку з неправомірним відхиленням пропозиції Учасника згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» незважаючи на те, що Учасником було надано обґрунтування згідно вимог Закону, що відповідно є порушенням принципу недискримінації учасників. Також, Замовником вимагались від Учасника документи, які не передбачено ані Тендерною Документацією, ані Законом України «Про публічні закупівлі» в той самий час, як іншого Учасника було визнано Переможцем торгів незважаючи на його невідповідність кваліфікаційним критеріям (відсутність фінансової звітності), що є порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та рівного ставлення до учасників. Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ( UA-2020-12-18-013364-c ) 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (код ЄДРПОУ 38469527) зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ«ФЕОФАНІЯ» ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ від 15 січня 2021 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ 4. «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (код ЄДРПОУ 37797799) від 22 січня 2021 року. 5. Про час і місце розгляду вказаної скарги повідомити Суб’єкта оскарження ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» для можливості скористатись правом взяти участь у розгляді скарги. Додатки: 1. Протокол від 15.01.2021 2. Обґрунтування. 3. Технічний паспорт. 4. Сертифікат відповідності. 5. Технологічний регламент 6. Технічний паспорт обладнання для отримання теплової енергії 7. Інформація щодо пальників (робота на дизельному та пічному пальному) 8. Довідка пальне. 9. Державна служба статистики (сайт) 10. Таблиця 11. Протокол від 22.01.2021. 25.01.2021 З повагою, Директор ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" О.О.Чуприна
Дата розгляду скарги: 05.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.01.2021 11:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2021 19:52
Дата виконання рішення Замовником: 15.02.2021 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чепурний Іван Іванович 380960886969 olestas2@ukr.net http://www.olestaseko.com.ua
Вимога
Є відповідь

Порушення Замовником основних принципів закупівель

Номер: 6b3367e251c646718dd134018080957d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-013364-c.a6
Назва: Порушення Замовником основних принципів закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 15 січня 2020 року нами було виявлено наступне. Підставою відхилення нашої тендерної пропозиції Вами визначено, як ненадання обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, при чому додатково зроблено, на нашу думку, акцент на тому, що «зниження цін свідчить про свідомий демпінг цін зі сторони учасника та порушення основних принципів закупівель» Хотілось зауважити, що визначення та трактування терміну «демпінг» у національному законодавстві міститься у Законі України «Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту» та Законі України «Про зовнішньоекономічну діяльність». Вказаних законів демпінг – це ввезення на митну територію країни імпорту товару за цінами, нижчими від порівнянної ціни на подібний товар у країні експорту, що заподіює шкоду національному товаровиробнику подібного товару. Сфера регулювання зазначених законів охоплює визначення механізму захисту національного товаровиробника від демпінгового імпорту з інших країн, митних союзів або економічних угруповань. Таким чином, вживання такого терміну як «демпінг» не може бути застосовано в даній ситуації у зв’язку з тим, що Учасник ТОВ «Олестас Еко» є, по-перше, резидентом країни, а по-друге здійснює надання послуг а не ввіз (реалізацію) товарів, по-трете відносини, які склались між Замовником та Учасником не регулюються вказаними вище законами. Не є зрозумілим Учаснику також, які саме принципи закупівель ним було порушено. Згідно змісту ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами закупівель є 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Серед зазначених вище принципів відсутній такий як «демпінг», чи будь-яке інше поняття яке б могло охоплювати чи/або характеризувати підставу відмови та належність останньої до будь-якого з перерахованих принципів. З огляду на викладене, на даний час, нами вбачається недостовірність викладеної Вами інформації та відповідно посягання на недоторканість ділової репутацію товариства. Таким чином, просимо Вас надати обгрунтоване пояснення застосування до діяльності ТОВ «Олестас Еко» терміну «демпінг» та відповідно інформацію про особу, яка готувала текст протоколу з метою встановлення наявності підстав для захисту посягання на нашу ділову репутацію у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Законом України «Про публічні закупівлі» впроваджено поняття аномально низької ціни як метод боротьби з заниженими цінами з метою їх подальшого підвищення. Для замовників це є додатковий інструмент захисту від недобросовісних постачальників. Надане обґрунтування не містить достатнього належного доказу, щоб дійсно підтверджував надання зазначених послуг за такою низькою ціною. До початку проведення оголошення процедури закупівлі, Замовником робився моніторинг цін на послуги, що передбачені закупівлею. За результатами аукціону, електронна система автоматично визначила Вашу ціну як найбільш економічно вигідну пропозицію, що є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону. За результатами проведення моніторингу цін, надане обґрунтування вважаємо неналежним. Зазначена ціна на визначені послуги є низькою, що в подальшому призводить до неякісного надання цих послуг. Тим більше зазначена інформація щодо цін на пальне не співпадає з інформацією згідно офіційного сайту Державної служби статистики України щодо моніторингу цін на пальне. Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити АНЦ, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної ціни. Відповідно, Замовник вважає надане обґрунтування аномально низької ціни неналежним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ec26b600e38c4932a0e4d2585fccf096
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-013364-c.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Невідповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам, а також вимогам предмету закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! 1. Тендерною документацією було зазначено загальний перелік кваліфікаційних вимог у відповідності ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та прописано, що конкретний перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку1 цієї Документації. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Замовник не вимагав надання фінансової звітності. 2. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надано атестат виробництва, що засвідчує стан виробництва з утилізації, переробки, видалення та знешкодження (знищення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції (відходів). Згідно додатку, в переліку відходів зазначено, зокрема: залишки та відходи медичного обслуговування та ветеринарного обслуговування (зіпсовані або використані), медико-біологічної та хіміко- фармацевтичної промисловості, аптечної справи, до яких і відноситься медичні відходи категорії «В», як клінічні та подібні їм відходи. Крім того Замовник вимагав атестат виробництва (за наявності). 3. Стосовно терміну дії наданих документів, станом на дату подання тендерної пропозиції документи є чинними. 4. Тендерною документацією зазначено, що учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо) /Тендерною документацією не вимагалось надавати підтверджуючі документи щодо право власності/користування приміщень. Всі документи, які визначені тендерною документацією учасником було надано.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Необгрунтоване та незаконне відхилення пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО»

Номер: 9acc1841846241729ed05cb32cd96bf1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-013364-c.b4
Назва: Необгрунтоване та незаконне відхилення пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО»
Вимога:
18 січ. 10:14 ТОВ "А-ЕНЕРГО" (надалі – Учасник) надав на сторінку закупівлі "Обгрунтування Аномальної ціни 18.01.pdf" відповідні пояснення щодо аномальної ціни та додав власні розрахунки. Учасник зазначає, що частиною чотирнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Учасник додає, що ним у систему ProZorro було завантажено документи, що подаються, як обґрунтування аномально низької ціни, а саме: файл " Обгрунтування Аномальної ціни 18.01.pdf ". Вказаний файл містить пояснення Учасника щодо аномально низької ціни, обґрунтування, розрахунки ціни тендерної пропозиції. Учасник звертає увагу, що єдиною підставою відхилення Замовником тендерної пропозиції (та Обґрунтування ціни) Учасника є те, що Учасник процедури закупівлі не надав належного обґрунтування ціни або вартості тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель як аномально низька. Замовник стверджує, що Учасник мав надати підтвердження про наявні знижки, які б дозволяли купувати паливо за значно зниженими цінами. Адже, як стверджує Замовник, Згідно із спостереженням Державної служби статистики України – на окремих заправках ціна зросла на гривню на паливо. Учасник обґрунтовано вважає, що надане ним Обґрунтування ціни відповідає чинному законодавству України та є достатнім для Замовника. Наголосимо, що Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про ціни і ціноутворення", суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни, державні регульовані ціни. Згідно зі ст. 11 Закону України "Про ціни і ціноутворення", вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Наразі немає спеціального нормативно-правового акту, яким було б передбачено розмір оплати за паливо. Оскільки нормативно-правовими актами наразі не передбачено конкретної ціни при формуванні ціни на закупівлю палива, у тендерній пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" вказав ціну, за яку він отримує купує паливо, яка не має бути прив’язана до спостережень Державної служби статистики України, на які вказує Замовник!!! Загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" є результатом досягнення економії, завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг. ТОВ "А-ЕНЕРГО" надає розрахунок тендерної пропозиції (калькуляцію) на підставі якого послуги будуть надані у повному обсязі та у встановлені терміни. Документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції Учасника!!!! Разом з тим, у Документації та Законі відсутні вимоги щодо необхідності надання пояснень щодо аномально низької ціни саме відповідно до спостережень Державної служби статистики України!!! На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити Протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.01.2021р. та повернути на кваліфікацію пропозиції Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" та провести неупереджений розгляд пропозиції Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"!!!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! ТОВ "А-ЕНЕРГО" (надалі - Учасник) зазначає про сприятливі умови, за яких учасник може надати послуги, завдяки низькій ціні на паливо, що значно знижує собівартість надання послуг, а отже є більш економічно вигідною. КЛ «Феофанія» (надалі – Замовник) вважає, що надане обґрунтування аномально низької ціни Учасником є неналежним, оскільки не містить підтвердження надання послуг за зниженими цінами, наприклад: накладні, рахунок-фактура тощо, що дійсно б підтвердили закупівлю палива за зниженими цінами. Інформація, яка зазначена в обґрунтуванні аномально низької ціни не відповідає динаміці росту цін на паливо на офіційному сайті Державної служби статистики України. Утилізація медичних відходів, зазначених в оголошенні потребує витрат на палива не тільки на транспортування, а й на спалювання в печах-інсинераторах або інших термічних установках, відповідно, формування ціни на зазначені послуги безпосередньо залежить від цін на паливо. Якщо ціни на утилізацію саме цих відходів є дешевшою, ніж на інші види відходів, як стверджує Учасник, то у Замовника виникає сумнів щодо виконання Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм, щодо поводження з медичними відходами, які затверджені Наказом МОЗ № 325 від 08.06.2015 № 325, щодо обов’язкового спалювання в термічній установці, у відповідності до норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Технічні вимоги

Номер: 255c8294e1d0410d91e4c3f6a23ca33e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-013364-c.b3
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Предметом даної закупівлі є 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів). Вимога щодо надання Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) є дискримінаційною. Оскільки, небезпечні медичні відходи категорії В не використовують як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, керуючись вимогами діючих нормативних актів. Оброблення (дезинфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання» Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ), пунктом 17 розділу V «Вимоги до відходів категорії В» передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, яке може здійснюватися децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), або централізованим способом. Вимагаємо внести зміни в Додаток 3 і викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції: Відходи, що утворились, повинні бути вивезені та утилізовані у відповідності з вимогами діючого законодавства України спеціалізованою організацією, яка має відповідні документи для роботи з небезпечними відходами, а саме: - копію Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії); Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

атестат виробництва

Номер: 0779de4c394346779b80adfda6463f00
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-013364-c.c2
Назва: атестат виробництва
Вимога:
Замовник вимагає у Додатку 3 атестат виробництва. Зауважимо, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1999 від 29.11.2016 втратив чинність. Цей документ не може вимагатися згідно із не чинним на сьогодні документом! Вимагаємо доповнити цю вимогу до Учасників фразою "за наявності".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги до замовника

Номер: 89b427662dff42a58b7c74f3ca363e8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-013364-c.b1
Назва: Вимоги до замовника
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі вимагає документи порушує принцип недискримінації (п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимога не сформульована та не зрозуміло що саме вимагається.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.01.2021 12:04