• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з нанесення дорожньої розмітки

Послуги з нанесення дорожньої розмітки - ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. 2 лоти Лот № 1. Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами на території Личаківського району м.Львова - ДК 021:2015 (CPV) : 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки. Лот №2. Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м. Львова - ДК 021:2015 (CPV) : 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки.

Торги відмінено

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2017 18:33 - 20.02.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника щодо проведення процедури закупівлі

Номер: deb905fb4bb34dd2b7212d6d6a09349a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.c9
Назва: Скарга на дії замовника щодо проведення процедури закупівлі
Скарга:
16 березня 2017 р. №107 Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.» Код ЄДРПОУ 31299514 вул. Центральна, 38, смт. Клевань, Рівненського району, 35312 тел. (0362) 62-35-12 факс (0362) 62-35-11 E-mail: office@colorsim.com Замовник: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради Код ЄДРПОУ 04056109 вул. К. Левицького, 67, м.Львів, 79017 Тел.(032) 254-62-06 факс (036) 275-07-24 С К А Р Г А на дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі Лот №2 послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м. Львова 08.02.2017р. Личаківською районною адміністрацією Львівської міської ради (вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017, далі по тексту Замовник) було опубліковано на електронному торговому майданчику Smarttender за №717269, у центральній базі даних за номером UA-2017-02-08-002980-c, категорія 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м.Львова. Кінцевий строк прийому пропозицій учасниками – 24.02.2017р. За результатами аукціону 27.02.2017 р. пропозиція ТОВ «Транс Лайн Груп» була дискваліфікована Замовником та обрана системою електронних торгів наступного учасника - ТОВ «Колор С.І.М.» як найбільш економічно вигідна. Однак, Замовником торгів 09.03.2017р. о 18:18 год. на площадці електронного майданчика опубліковано протокол №6/4 від 09.03.2017 р. яким вирішили відхилити пропозицію на участь у тендері по предмету закупівлі послуг з нанесення дорожньої розмітки по лоту №2. Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м.Львова ТОВ «Колор С.І.М.» щодо якого встановлено обставини, визначені п.4 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Не погоджуючись з даним рішенням 13.03.2017 р. о 10:59 год. ТОВ «Колор С.І.М.» було подано через електронну систему вимогу Замовнику «щодо відхилення тендерної пропозиції»». Товариство у вимозі повідомило, що рішенням господарського суду м.Києва по справі №910/17389/16 рішення АМК України №385-р від 23.08.2016 р. визнано частково недійсним, а саме: факт вчинення ТОВ «Колор С.І.М.» порушення, передбачене п.1 ст.50. та п.4 ч.2 ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення торгів. Не погоджуючись з прийнятим рішенням по справі №910/17389/16 Антимонопольний комітет подав апеляційну скаргу. 09.02.2017 р. Київським апеляційним господарським судом прийнято постанову по справі №910/17389/16, згідно якою рішення господарського суду м.Києва залишено без змін, а апеляційну скаргу АМКУ без задоволення. Разом з тим, було повідомлено, що посадові особи АМК продовжують зловживати службовим становищем, блокуючи господарську діяльність компанії ТОВ «Колор С.І.М», а саме умисно не вносять інформації до зведених відомостей про результат розгляду справи №910/17389/16 в господарському суду м.Києва та Київського апеляційного суду щодо ТОВ «Колор С.І.М.». На підставі цього було подано скаргу на голову АМК від 07.03.2017 р. №92. (Скарга та докази направлення додаються). Рішення набрало законної сили 09.02.2017 р., а тому ТОВ «Колор С.І.М.» є таким, що не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п.4 ч.2 ст.6, п.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки рішення АМК скасовано! Для підтвердження даних фактів ТОВ «Колор С.І.М.» було долучено оригінальні скановані копії: 1.Рішення господарського суду м.Києва від 06.12.2016 р. по справі №910/17389/16; 2.Постанову Київського апеляційного господарського суду від 09.02.2017 р. 3. Скарги до АМКУ від 07.03.2017 р. №93. 14.03.2017р. о 14:52 год. Замовником надано відповідь, якою вимогу товариства відхилені та повідомлено: «Вимоги скаржника ТОВ “Колор С.І.М.” (по лоту №1 та по лоту №2) є безпідставними, необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав: 1. Відповідно до п.4 ч.1. ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Частиною 3 цієї ж статті Закону встановлено: “Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним”. Таким чином, законодавець чітко визначив критерій оцінки ‒ інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, є достовірною і не потребує додаткової перевірки. В той же час, учасник, ТОВ “Колор С.І.М.”, подаючи у складі тендерної пропозиції інформацію, з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ, про те, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), мав намір свідомо ввести в оману тендерний комітет Замовника з метою прийняття останнім неправомірного рішення по закупівлі. 2. Посилання скаржника на норми ч.7 ст.28 Закону є також безпідставними, оскільки зазначене положення може бути застосоване Замовником лише до документів Учасника, які мають ознаки недостовірності, та інформація, викладена в них, не розміщується у відкритих єдиних державних реєстрах. Крім цього, ця норма Закону встановлює для Замовника лише право, а не обов’язок вчиняти відповідні дії. 3. Замовник не наділений повноваженнями щодо ревізії дій як посадових осіб АМКУ, так і щодо законності рішень судів, а тому незрозумілими є намагання скаржника залучити Замовника до вирішення власних проблем. З огляду на викладені скаржником відомості щодо ходу розгляду судової справи з оскарження рішення АМКУ одразу ж стає очевидною некомпетентність юридичного супроводу справи зі сторони скаржника, оскільки суд приймає рішення (законне чи незаконне) виключно на підставі позовних вимог позивача; відповідач же зобов’язаний виконати рішення суду, яке набрало законної сили, лише в тому розрізі, в якому воно сформульоване. Проте, якщо у позові сторони справи не було вимоги щодо зобов’язання відповідача видалити відомості про позивача із Зведених відомостей АМКУ чи змінити їх, і судом, відповідно, таке зобов’язання не було підтверджено рішенням, то і відповідач не має вагомих аргументів для вчинення належних дій. Таким чином, наявність інформації про Учасника у Зведених відомостях АМКУ не є проблемою ні АМКУ, ані Замовника, а виключно – Учасника. Відповідно – у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги Учасника стосовно продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника з метою уточнення інформації, яка не потребує уточнення, тому що є відкритою, була і є наявною як на момент розкриття тендерних пропозицій, так на момент їх оцінки, так і на момент розгляду цих вимог. Виходячи з вищенаведеного, Замовник – Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради – відмовляє скаржникові, ТОВ “Колор С.І.М.”, у задоволенні вимог за безпідставністю. Голова тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Г.Гладяк».(Копія листа від 14.03.2017 р. за Вих.№33-вих – 871 додається). Відповідно ч.3 ст.35 Господарсько процесуального кодексу України визначено, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, крім встановлених рішенням третейського суду, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Отримавши вимогу з оригіналами сканованих копій рішень господарського суду м.Києва та Київського апеляційного господарського суду по справі №910/17389/16 Замовник виявивши розбіжність з відомостями АМК, маючи скановані оригінали судових рішень та скаргу на АМКУ, Замовник не звернувся за підтвердженням інформації, наданої ТОВ «Колор С.І.М.» до Антимонопольного комітету України. Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій ст.17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Дії Замовника порушують вимоги ч.4 та ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінація учасників; - максимальна економія та ефективність; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобіганням корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно вищезазначеного, в діях Замовника вбачається умисне сприяння в необ’єктивному оцінюванні пропозицій конкурсних торгів ТОВ «Колор С.І.М.», які в свою чергу виражаються у формальному проведенні торгів, ігноруванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і як наслідок порушення принципів закупівлі встановлені законом. На підставі викладеного, керуючись ст.3, ст.5, ст.18, 28, Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі та укладення договору на строк до винесення рішення за Скаргою; 3. У випадку виявлення порушень – визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель; 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем торгів ТОВ «Колор С.І.М.»; 5. У випадку виявлення в діях Замовника порушень чинного законодавства України щодо дискримінації учасників Процедури закупівлі, змови з учасниками/ом або інших корупційних дій Замовника – вжити заходів та повідомити відповідні компетентні органи; Додатки: 1. Оригінал платіжного доручення №536 від 16 березня 2017 року з відміткою банку про зарахування в дохід бюджету п’ять тисяч грн. за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) загального оголошення з результатами закупівлі №717269, номер у ЦБД UA-2017-02-08-002980-c; 3. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) загальної інформації про Лот №2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м. Львова; 4. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) результатів аукціону з сумами пропозицій учасників по Лоту №2 Послуги з нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м.Львова; 5. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) інформації «Протокол рішення Кваліфікаційного комітету»; 6. Копія інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 09.03.2017р.; 7. Копія протоколу №6/4 засідання тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо відхилення пропозиції учасника торгів на закупівлю: Послуги з нанесення дорожньої розмітки по лоту №2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м. Львова від 09.03.2017 р.; 8. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender вимоги «Про відміну рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Колор С.І.М.» з відповіддю організатора закупівель від 14.03.2017 р.; 9. Копія листа від 14.03.2017 р. №33-вих – 817 Личаківської районної адміністрації; 10. Скарга від 07.03.2017 р. №92 з доказом направлення на АМК; 11. Рішення господарського суду м.Києва у справі №910/17389/16 від 06.12.2016 р.; 12. Постанова Київського апеляційного господарського суду у справі №910/17389/16 від 09.02.2017 р; 13. Витяг з ЄДРПОУ для підтвердження повноважень на підписання скарги.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2017 20:42
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2017 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано в повному обсязі.
Автор: ТОВ "Колор С.І.М.", "Колор С.І.М." ТОВ +380504351317 radion@colorsim.com http://www.colorsim.com/
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника щодо проведення процедури закупівлі

Номер: 1d1bc7bd414e49228563c8cd71a3feed
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.c8
Назва: Скарга на дії замовника щодо проведення процедури закупівлі
Скарга:
16 березня 2017 р. №106 Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.» Код ЄДРПОУ 31299514 вул. Центральна, 38, смт. Клевань, Рівненського району, 35312 тел. (0362) 62-35-12 факс (0362) 62-35-11 E-mail: office@colorsim.com Замовник: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради Код ЄДРПОУ 04056109 вул. К. Левицького, 67, м.Львів, 79017 Тел.(032) 254-62-06 факс (036) 275-07-24 С К А Р Г А на дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі Лот №1 послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами на території Личаківського району м. Львова 08.02.2017р. Личаківською районною адміністрацією Львівської міської ради (вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017, далі по тексту Замовник) було опубліковано на електронному торговому майданчику Smarttender за №717269, у центральній базі даних за номером UA-2017-02-08-002980-c, категорія 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Лот №1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами на території Личаківського району м.Львова. Кінцевий строк прийому пропозицій учасниками – 24.02.2017р. За результатами аукціону пропозиція ТОВ «Колор С.І.М.» була визнана системою електронних торгів найбільш економічно вигідною. Однак, Замовником торгів 07.03.2017р. о 15:46 год. на площадці електронного майданчика опубліковано протокол №6/3 від 07.03.2017 р. яким вирішили відхилити пропозицію на участь у тендері по предмету закупівлі послуг з нанесення дорожньої розмітки по лоту №1. Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами на території Личаківського району м.Львова ТОВ «Колор С.І.М.» щодо якого встановлено обставини, визначені п.4 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Не погоджуючись з даним рішенням 13.03.2017 р. о 10:58 год. ТОВ «Колор С.І.М.» було подано через електронну систему вимогу Замовнику «щодо відхилення тендерної пропозиції»». Товариство у вимозі повідомило, що рішенням господарського суду м.Києва по справі №910/17389/16 рішення АМК України №385-р від 23.08.2016 р. визнано частково недійсним, а саме: факт вчинення ТОВ «Колор С.І.М.» порушення, передбачене п.1 ст.50. та п.4 ч.2 ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення торгів. Не погоджуючись з прийнятим рішенням по справі №910/17389/16 Антимонопольний комітет подав апеляційну скаргу. 09.02.2017 р. Київським апеляційним господарським судом прийнято постанову по справі №910/17389/16, згідно якою рішення господарського суду м.Києва залишено без змін, а апеляційну скаргу АМКУ без задоволення. Разом з тим, було повідомлено, що посадові особи АМК продовжують зловживати службовим становищем, блокуючи господарську діяльність компанії ТОВ «Колор С.І.М», а саме умисно не вносять інформації до зведених відомостей про результат розгляду справи №910/17389/16 в господарському суду м.Києва та Київського апеляційного суду щодо ТОВ «Колор С.І.М.». На підставі цього було подано скаргу на голову АМК від 07.03.2017 р. №92. (Скарга та докази направлення додаються). Рішення набрало законної сили 09.02.2017 р., а тому ТОВ «Колор С.І.М.» є таким, що не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п.4 ч.2 ст.6, п.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки рішення АМК скасовано! Для підтвердження даних фактів ТОВ «Колор С.І.М.» було долучено оригінальні скановані копії: 1.Рішення господарського суду м.Києва від 06.12.2016 р. по справі №910/17389/16; 2.Постанову Київського апеляційного господарського суду від 09.02.2017 р. 3. Скарги до АМКУ від 07.03.2017 р. №93. 14.03.2017р. о 14:53 год. Замовником надано відповідь, якою вимогу товариства відхилені та повідомлено: «Вимоги скаржника ТОВ “Колор С.І.М.” (по лоту №1 та по лоту №2) є безпідставними, необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав: 1. Відповідно до п.4 ч.1. ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Частиною 3 цієї ж статті Закону встановлено: “Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним”. Таким чином, законодавець чітко визначив критерій оцінки ‒ інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, є достовірною і не потребує додаткової перевірки. В той же час, учасник, ТОВ “Колор С.І.М.”, подаючи у складі тендерної пропозиції інформацію, з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ, про те, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), мав намір свідомо ввести в оману тендерний комітет Замовника з метою прийняття останнім неправомірного рішення по закупівлі. 2. Посилання скаржника на норми ч.7 ст.28 Закону є також безпідставними, оскільки зазначене положення може бути застосоване Замовником лише до документів Учасника, які мають ознаки недостовірності, та інформація, викладена в них, не розміщується у відкритих єдиних державних реєстрах. Крім цього, ця норма Закону встановлює для Замовника лише право, а не обов’язок вчиняти відповідні дії. 3. Замовник не наділений повноваженнями щодо ревізії дій як посадових осіб АМКУ, так і щодо законності рішень судів, а тому незрозумілими є намагання скаржника залучити Замовника до вирішення власних проблем. З огляду на викладені скаржником відомості щодо ходу розгляду судової справи з оскарження рішення АМКУ одразу ж стає очевидною некомпетентність юридичного супроводу справи зі сторони скаржника, оскільки суд приймає рішення (законне чи незаконне) виключно на підставі позовних вимог позивача; відповідач же зобов’язаний виконати рішення суду, яке набрало законної сили, лише в тому розрізі, в якому воно сформульоване. Проте, якщо у позові сторони справи не було вимоги щодо зобов’язання відповідача видалити відомості про позивача із Зведених відомостей АМКУ чи змінити їх, і судом, відповідно, таке зобов’язання не було підтверджено рішенням, то і відповідач не має вагомих аргументів для вчинення належних дій. Таким чином, наявність інформації про Учасника у Зведених відомостях АМКУ не є проблемою ні АМКУ, ані Замовника, а виключно – Учасника. Відповідно – у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги Учасника стосовно продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника з метою уточнення інформації, яка не потребує уточнення, тому що є відкритою, була і є наявною як на момент розкриття тендерних пропозицій, так на момент їх оцінки, так і на момент розгляду цих вимог. Виходячи з вищенаведеного, Замовник – Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради – відмовляє скаржникові, ТОВ “Колор С.І.М.”, у задоволенні вимог за безпідставністю. Голова тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Г.Гладяк». Відповідно ч.3 ст.35 Господарсько процесуального кодексу України визначено, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, крім встановлених рішенням третейського суду, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Отримавши вимогу з оригіналами сканованих копій рішень господарського суду м.Києва та Київського апеляційного господарського суду по справі №910/17389/16 Замовник виявивши розбіжність з відомостями АМК, маючи скановані оригінали судових рішень та скаргу на АМКУ, Замовник не звернувся за підтвердженням інформації, наданої ТОВ «Колор С.І.М.» до Антимонопольного комітету України. Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій ст.17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Дії Замовника порушують вимоги ч.4 та ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінація учасників; - максимальна економія та ефективність; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобіганням корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно вищезазначеного, в діях Замовника вбачається умисне сприяння в необ’єктивному оцінюванні пропозицій конкурсних торгів ТОВ «Колор С.І.М.», які в свою чергу виражаються у формальному проведенні торгів, ігноруванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і як наслідок порушення принципів закупівлі встановлені законом. На підставі викладеного, керуючись ст.3, ст.5, ст.18, 28, Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі та укладення договору на строк до винесення рішення за Скаргою; 3. У випадку виявлення порушень – визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель; 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем торгів ТОВ «Колор С.І.М.»; 5. У випадку виявлення в діях Замовника порушень чинного законодавства України щодо дискримінації учасників Процедури закупівлі, змови з учасниками/ом або інших корупційних дій Замовника – вжити заходів та повідомити відповідні компетентні органи; Додатки: 1. Оригінал платіжного доручення №535 від 16 березня 2017 року з відміткою банку про зарахування в дохід бюджету п’ять тисяч грн. за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) загального оголошення з результатами закупівлі №717269, номер у ЦБД UA-2017-02-08-002980-c; 3. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) загальної інформації про Лот №1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами на території Личаківського району м. Львова; 4. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) результатів аукціону з сумами пропозицій учасників по Лоту №1 Послуги з нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами на території Личаківського району м. Львова; 5. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender (https://smarttender.biz/) інформації «Протокол рішення Кваліфікаційного комітету»; 6. Копія інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 07.03.2017р.; 7. Копія протоколу №6/3 засідання тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо відхилення пропозиції учасника торгів на закупівлю: Послуги з нанесення дорожньої розмітки по лоту №1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами на території Личаківського району м. Львова від 07.03.2017 р.; 8. Роздруківка з електронного торгового майданчику Smarttender вимоги «Про відміну рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Колор С.І.М.» з відповіддю організатора закупівель від 14.03.2017 р.; 9. Скарга від 07.03.2017 р. №92 з доказом направлення на АМК; 10. Рішення господарського суду м.Києва у справі №910/17389/16 від 06.12.2016 р.; 11. Постанова Київського апеляційного господарського суду у справі №910/17389/16 від 09.02.2017 р; 12. Копія листа від 14.03.2017 р. №33-вих – 817 Личаківської районної адміністрації; 13. Витяг з ЄДРПОУ для підтвердження повноважень на підписання скарги.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2017 20:41
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2017 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано в повному обсязі.
Автор: ТОВ "Колор С.І.М.", "Колор С.І.М." ТОВ +380504351317 radion@colorsim.com http://www.colorsim.com/
Скарга
Очікує розгляду

Скарга на дії Замовника

Номер: e5f47fa98e2d453dbad8a02fdd800cd5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.c10
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Порушення Замовником принципів об`єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП, Коваль Віталій Валерійович +380462930737 translinegroup@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Скарга на дії Замовника

Номер: 05545bab40b64b3a81dab25c6024ab0c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
Порушення Замовником принципів об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ТзОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» завантажило в систему закупівель скаргу до Антимонопольного комітету на дії Замовника - тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради. Зазначена скарга завантажена в систему 13 березня 2017 року. В процесі очікування розгляду скарги Антимонопольним комітетом України, тендерним комітетом Замовника з'ясовано наступне: 1. Скарга ТзОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» в Антимонопольному комітеті України не зареєстрована. 2. В системі ProZorro вищенаведена скарга з незрозумілих причин зареєстрована скаржником в статусі Вимоги, однак ця Вимога не адресована Замовнику. 3. Враховуючи зміст Скарги-вимоги, Замовник - Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради вважає подану скаргу безпідставною та необгрунтованою з наведених у протоколі тендерного комітету ЛРА причин: Учасник торгів - ТзОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» подав тендерну пропозицію на участь в закупівлі по лоту №2 - Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м.Львова. На участь в торгах по лоту №2 Учасником подано Довіреність від 24 лютого 2017 р. відповідно до якої директор ТзОВ «Транс Лайн Груп» Лавріченко М.М. уповноважує технічного директора Лепського Віталія Івановича бути присутнім та представляти інтереси Товариства у процедурі проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою в м.Тернопіль. Замовник торгів – Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради. Отже, учасник торгів – ТзОВ «Транс Лайн Груп», який подав тендерну пропозицію на окрему частину предмета закупівлі – лот № 2 - Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на території Личаківського району м.Львова подає документ, а саме Довіреність на представлення інтересів товариства у процедурі проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою в м.Тернопіль. Отже, в учасника – ТзОВ «Транс Лайн Груп» відсутня Довіреність на представлення інтересів товариства у процедурі проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком, що проводить Личаківська районна адміністрація ЛМР. Документи тендерної пропозиції ТзОВ «Транс Лайн Груп» були підписані неуповноваженою на це посадовою особою. Окрім цього Довіреність, видана гр. Лепському В.І. на представлення інтересів товариства в м.Тернопіль не може відноситися до формальних помилок, а є суттєвою помилкою, навіть якщо і правильно вказана назва Замовника торгів. Такі порушення тендерним комітетом Личаківської районної адміністрації були кваліфіковані як невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів – Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради, а тому, у тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради були законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника торгів – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» у зв'язку з невідповідністю вказаного учасника умовам тендерної документації Замовника торгів. Голова тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Г.М. Гладяк
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Включення у відомості інформації про оскарження рішення АМКУ

Номер: d55e93b11f924a839f5494d3864554b1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.a6
Назва: Включення у відомості інформації про оскарження рішення АМКУ
Вимога:
Просимо Вас скасувати протоколи про дискваліфікацію участика ТОВ "Колор С.І.М." у лотах №1 та №2 і визнати Учасника ТОВ "Колор С.І.М." переможцем закупівді, як найбільш економічно вигідним. Оскільки АМКУ було розглянуто скаргу ТОВ "Колор С.І.М." та за результатими розгляду було внесено інформацію від 15.03.2017 р. до зведених відомостей, яка підтверджує скасування рішення АМКУ щодо ТОВ "Колор С.І.М.", а це означає що учасник ТОВ "Колор С.І.М." не притягувався протягом трьох років до відповідальності за порушення передбачене п.1 ст.50 та п.4 ч.2 ст.6 закону про захист "Економічної конкуренції" у вигляді антиконкурентних узходжених дій, які стосуються спотворенням результатів торгів. Рішення набрало законої сили 09.02.2017р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги скаржника ТОВ “Колор С.І.М.” (по лоту №1 та по лоту №2) щодо скасування протоколів тендерного комітету про дискваліфікацію учасника – ТОВ «Колор С.І.М.» від 07.03.2017р. та від 09.03.2017р. та визнання переможцем закупівлі як найбільш економічно вигідної у зв'язку з внесенням 15 березня 2017 року інформації про рішення судів є необгрунтованими та безпідставними, оскільки станом на час розкриття тендерних пропозицій на закупівлю, на час оцінки тендерних пропозицій учасника – ТОВ «Колор С.І.М.» по лоту № 1 та лоту №2 - 7 березня 2017 року та 09 березня 2017 року, а також, на час розгляду вимог ТОВ «Колор С.І.М.» від 14 березня 2017 року, у Зведених відомостях АМКУ була наявна інформація про притягнення ТОВ «Колор С.І.М.» до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено зворотньої дії норм Закону щодо перегляду пропозицій учасників, тендерні пропозиції яких були попередньо відхилені Замовником. Враховуючи наведене, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги Учасника стосовно скасування протоколів про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Колор С.І.М.» по лоту №1 та лоту №2. Голова тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Г.Гладяк
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Включення у відомості інформації про оскарження рішення АМКУ

Номер: 9dec78a502c54d99ac1325c80c5fd840
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.b7
Назва: Включення у відомості інформації про оскарження рішення АМКУ
Вимога:
Просимо Вас скасувати протоколи про дискваліфікацію участика ТОВ "Колор С.І.М." у лотах №1 та №2 і визнати Учасника ТОВ "Колор С.І.М." переможцем закупівді, як найбільш економічно вигідним. Оскільки АМКУ було розглянуто скаргу ТОВ "Колор С.І.М." та за результатими розгляду було внесено інформацію від 15.03.2017 р. до зведених відомостей, яка підтверджує скасування рішення АМКУ щодо ТОВ "Колор С.І.М.", а це означає що учасник ТОВ "Колор С.І.М." не притягувався протягом трьох років до відповідальності за порушення передбачене п.1 ст.50 та п.4 ч.2 ст.6 закону про захист "Економічної конкуренції" у вигляді антиконкурентних узходжених дій, які стосуються спотворенням результатів торгів. Рішення набрало законої сили 09.02.2017р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги скаржника ТОВ “Колор С.І.М.” (по лоту №1 та по лоту №2) щодо скасування протоколів тендерного комітету про дискваліфікацію учасника – ТОВ «Колор С.І.М.» від 07.03.2017р. та від 09.03.2017р. та визнання переможцем закупівлі як найбільш економічно вигідної у зв'язку з внесенням 15 березня 2017 року інформації про рішення судів є необгрунтованими та безпідставними, оскільки станом на час розкриття тендерних пропозицій на закупівлю, на час оцінки тендерних пропозицій учасника – ТОВ «Колор С.І.М.» по лоту № 1 та лоту №2 - 7 березня 2017 року та 09 березня 2017 року, а також, на час розгляду вимог ТОВ «Колор С.І.М.» від 14 березня 2017 року, у Зведених відомостях АМКУ була наявна інформація про притягнення ТОВ «Колор С.І.М.» до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено зворотньої дії норм Закону щодо перегляду пропозицій учасників, тендерні пропозиції яких були попередньо відхилені Замовником. Враховуючи наведене, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги Учасника стосовно скасування протоколів про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Колор С.І.М.» по лоту №1 та лоту №2. Голова тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Г.Гладяк
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога що до відхилення тендерної пропозиції.

Номер: 83ce4844b382440e979815440b4a1eb3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.b1
Назва: Вимога що до відхилення тендерної пропозиції.
Вимога:
Доводим до Вашого відома, що постанової Київського апеляційного господарського суду у справі №910/17389/16 апеляційну скаргу антимонопольного України залишили без задоволення а рішення у Господарського суду м.Києва у справі №910/17389/16 без змін. постанова набрала законої сили 09.02.2017 року, а це означає що рішення АМК визнано не дійсним на сьогоднішній день жодних інших рішень немає. На підтвердження цього долучаємо оригінали сканованих рішень суду. Разом з тим повідомляємо, що посадові особи АМК продовжують зловживати службовим становищем, блокуючи господарську діяльність компанії ТОВ "Колор С.І.М.", а саме станом на сьогоднішній день не вносять інформації до зведених відомостей про результати розгляду справи №910/17389/16 в господарському суду м.Києва та Київського апеляційного суду щодо ТОВ "Колор С.І.М.". На підставі цього було подано скаргу на голову АМК від 07.03.2017 р. №92. Скарга до докази направлення додаються. Відповідно до п. 7 ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" замовним має право звернутись за підтвердженням інформації наданої учасником до органів Державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про йього невідповідність до кваліфікаційних критеріїв наявність підстав зазначеній у частині 1 ст. 17 цього закону або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівель замоник відхтляє тендерну пропозиції такого учасника. Відповідно вище викладеного щераз повідомляємо що рішення АМК України визнано не дійсним в частині визнання вчиненням ТОВ "Колор С.І.М." порушенням передбаченого п.1 ст.50 та п.4 ч.2 ст.6 закону про захист "Економічної конкуренції" у вигляді антиконкурентних узходжених дій, які стосуються спотворенням результатів торгів. Згідно викладеного просимо Вас продовжити розгляд справи до 20 днів відповідно ч.4 ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" для уточнення всіх підстав у компетентних органів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги скаржника ТОВ “Колор С.І.М.” (по лоту №1 та по лоту №2) є безпідставними, необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав: 1. Відповідно до п.4 ч.1. ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Частиною 3 цієї ж статті Закону встановлено: “Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним”. Таким чином, законодавець чітко визначив критерій оцінки ‒ інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, є достовірною і не потребує додаткової перевірки. В той же час, учасник, ТОВ “Колор С.І.М.”, подаючи у складі тендерної пропозиції інформацію, з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ, про те, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), мав намір свідомо ввести в оману тендерний комітет Замовника з метою прийняття останнім неправомірного рішення по закупівлі. 2. Посилання скаржника на норми ч.7 ст.28 Закону є також безпідставними, оскільки зазначене положення може бути застосоване Замовником лише до документів Учасника, які мають ознаки недостовірності, та інформація, викладена в них, не розміщується у відкритих єдиних державних реєстрах. Крім цього, ця норма Закону встановлює для Замовника лише право, а не обов’язок вчиняти відповідні дії. 3. Замовник не наділений повноваженнями щодо ревізії дій як посадових осіб АМКУ, так і щодо законності рішень судів, а тому незрозумілими є намагання скаржника залучити Замовника до вирішення власних проблем. З огляду на викладені скаржником відомості щодо ходу розгляду судової справи з оскарження рішення АМКУ одразу ж стає очевидною некомпетентність юридичного супроводу справи зі сторони скаржника, оскільки суд приймає рішення (законне чи незаконне) виключно на підставі позовних вимог позивача; відповідач же зобов’язаний виконати рішення суду, яке набрало законної сили, лише в тому розрізі, в якому воно сформульоване. Проте, якщо у позові сторони справи не було вимоги щодо зобов’язання відповідача видалити відомості про позивача із Зведених відомостей АМКУ чи змінити їх, і судом, відповідно, таке зобов’язання не було підтверджено рішенням, то і відповідач не має вагомих аргументів для вчинення належних дій. Таким чином, наявність інформації про Учасника у Зведених відомостях АМКУ не є проблемою ні АМКУ, ані Замовника, а виключно – Учасника. Відповідно – у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги Учасника стосовно продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника з метою уточнення інформації, яка не потребує уточнення, тому що є відкритою, була і є наявною як на момент розкриття тендерних пропозицій, так на момент їх оцінки, так і на момент розгляду цих вимог. Виходячи з вищенаведеного, Замовник – Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради – відмовляє скаржникові, ТОВ “Колор С.І.М.”, у задоволенні вимог за безпідставністю. Голова тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Г.Гладяк
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога що до відхилення тендерної пропозиції.

Номер: acfa19c3c878499584d347964368d941
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-002980-c.a2
Назва: Вимога що до відхилення тендерної пропозиції.
Вимога:
Доводим до Вашого відома, що постанової Київського апеляційного господарського суду у справі №910/17389/16 апеляційну скаргу антимонопольного України залишили без задоволення а рішення у Господарського суду м.Києва у справі №910/17389/16 без змін. постанова набрала законої сили 09.02.2017 року, а це означає що рішення АМК визнано не дійсним на сьогоднішній день жодних інших рішень немає. На підтвердження цього долучаємо оригінали сканованих рішень суду. Разом з тим повідомляємо, що посадові особи АМК продовжують зловживати службовим становищем, блокуючи господарську діяльність компанії ТОВ "Колор С.І.М.", а саме станом на сьогоднішній день не вносять інформації до зведених відомостей про результати розгляду справи №910/17389/16 в господарському суду м.Києва та Київського апеляційного суду щодо ТОВ "Колор С.І.М.". На підставі цього було подано скаргу на голову АМК від 07.03.2017 р. №92. Скарга до докази направлення додаються. Відповідно до п. 7 ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" замовним має право звернутись за підтвердженням інформації наданої учасником до органів Державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про йього невідповідність до кваліфікаційних критеріїв наявність підстав зазначеній у частині 1 ст. 17 цього закону або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівель замоник відхтляє тендерну пропозиції такого учасника. Відповідно вище викладеного щераз повідомляємо що рішення АМК України визнано не дійсним в частині визнання вчиненням ТОВ "Колор С.І.М." порушенням передбаченого п.1 ст.50 та п.4 ч.2 ст.6 закону про захист "Економічної конкуренції" у вигляді антиконкурентних узходжених дій, які стосуються спотворенням результатів торгів. Згідно викладеного просимо Вас продовжити розгляд справи до 20 днів відповідно ч.4 ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" для уточнення всіх підстав у компетентних органів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги скаржника ТОВ “Колор С.І.М.” (по лоту №1 та по лоту №2) є безпідставними, необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав: 1. Відповідно до п.4 ч.1. ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Частиною 3 цієї ж статті Закону встановлено: “Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним”. Таким чином, законодавець чітко визначив критерій оцінки ‒ інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, є достовірною і не потребує додаткової перевірки. В той же час, учасник, ТОВ “Колор С.І.М.”, подаючи у складі тендерної пропозиції інформацію, з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ, про те, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), мав намір свідомо ввести в оману тендерний комітет Замовника з метою прийняття останнім неправомірного рішення по закупівлі. 2. Посилання скаржника на норми ч.7 ст.28 Закону є також безпідставними, оскільки зазначене положення може бути застосоване Замовником лише до документів Учасника, які мають ознаки недостовірності, та інформація, викладена в них, не розміщується у відкритих єдиних державних реєстрах. Крім цього, ця норма Закону встановлює для Замовника лише право, а не обов’язок вчиняти відповідні дії. 3. Замовник не наділений повноваженнями щодо ревізії дій як посадових осіб АМКУ, так і щодо законності рішень судів, а тому незрозумілими є намагання скаржника залучити Замовника до вирішення власних проблем. З огляду на викладені скаржником відомості щодо ходу розгляду судової справи з оскарження рішення АМКУ одразу ж стає очевидною некомпетентність юридичного супроводу справи зі сторони скаржника, оскільки суд приймає рішення (законне чи незаконне) виключно на підставі позовних вимог позивача; відповідач же зобов’язаний виконати рішення суду, яке набрало законної сили, лише в тому розрізі, в якому воно сформульоване. Проте, якщо у позові сторони справи не було вимоги щодо зобов’язання відповідача видалити відомості про позивача із Зведених відомостей АМКУ чи змінити їх, і судом, відповідно, таке зобов’язання не було підтверджено рішенням, то і відповідач не має вагомих аргументів для вчинення належних дій. Таким чином, наявність інформації про Учасника у Зведених відомостях АМКУ не є проблемою ні АМКУ, ані Замовника, а виключно – Учасника. Відповідно – у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги Учасника стосовно продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника з метою уточнення інформації, яка не потребує уточнення, тому що є відкритою, була і є наявною як на момент розкриття тендерних пропозицій, так на момент їх оцінки, так і на момент розгляду цих вимог. Виходячи з вищенаведеного, Замовник – Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради – відмовляє скаржникові, ТОВ “Колор С.І.М.”, у задоволенні вимог за безпідставністю. Голова тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Г.Гладяк
Статус вимоги: Відхилено