• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)»

Завершена

706 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 068.40 UAH
Період оскарження: 18.12.2020 15:17 - 30.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

КОРУПЦІЙНА ЗМОВА??. НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ПРОПОЗИЦІЙ.

Номер: b41bdb535b63491ca4ecbf467e0de5dc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012326-c.b4
Назва: КОРУПЦІЙНА ЗМОВА??. НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ПРОПОЗИЦІЙ.
Вимога:
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ», Замовником було порушено основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на вимогу ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" (ЄДРПОУ 43621716) від 29.01.2021 до закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації: Додатком № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі: «Бензин А-95 ДСТУ 7687:2015» та «Дизельне паливо ДСТУ 7688:2015». Відповідно до п.3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що у складі тендерної пропозиції Учасник подає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі а також відповідну технічну специфікацію. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" наявний файл «2 Інформація про тех. характеристики», у якому зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «Бензин А-95 (талони номіналом 10л та/або 15л) ДСТУ 7687:2015» та «Дизельне паливо (талони номіналом 10л та/або 15л ) ДСТУ 7688:2015». Підпунктом 7 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Учасник надає копії:- копії сертифікатів відповідності на предмет закупівлі; - копії сертифікатів або паспортів якості на предмет закупівлі». Учасником запропоновано Замовнику предмет закупівлі «Дизельне паливо ДСТУ 7688:2015» з різними технічними характеристиками: 1. паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0 2. паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 3. паливо дизельне Energy- ДП-Л-Євро5-В0 По «паливу дизельному ДП-З-Євро5-В0» учасник надав інформацію про технічні характеристики, які підтверджуються сертифікатом відповідності і паспортом якості, в якому є посилання на номер в реєстрі органу з оцінки відповідності цього ж сертифікату. По «паливу дизельному ДП-Л-Євро5-В0» учасник надав інформацію про технічні, якісні характеристики, які підтверджуються лише сертифікатом відповідності, а по «паливу дизельному Energy-ДП-Л-Євро5-В0» підтверджуються лише паспортом якості, що суперечить вимогам тендерної документації, та вимогам пункту 10.3. ДСТУ 7688:2015 і вимогам пункту 8 ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (постанова КМУ від 01.08.2013 № 927). Відповідно до п. 3.3. ДСТУ 7688:2015 дизельне паливо може мати різні умовні познаки. Відповідно до п. 4.3.3. ДСТУ 7688:2015 дозволено додавання інших добавок (присадок), у зв’язку з чим технічні, якісні характеристики «палива дизельне ДП-Л-Євро5-В0» відрізняються від технічних,якісних характеристик «палива дизельне Energy- ДП-Л-Євро5-В0». Різні технічні, якісні характеристики «палива дизельного Energy-ДП-Л-Євро5-В0» та «палива дизельного ДП-Л-Євро5-В0» підтверджуються деклараціями про відповідність ТЕХНІЧНОМУ РЕГЛАМЕНТУ щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (розділ «Оцінка якості» ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ), які отримало ПАТ «Укртатнафта» та які зобов’язаний мати в наявності ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", оскільки продавець (постачальник) несе відповідальність за відповідність вимогам цього Технічного регламенту (пункт 3 Технічного регламенту) Відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У Замовника відсутні зазначені підстави для відміни тендеру. На підставі зазначеного вище, вимогу ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" (ЄДРПОУ 43621716) від 29.01.2021 до закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) про відміну процедури торгів на закупівлю товару 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) відхилити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді Замовника

Номер: 64f4935bf9644aafb6655b2088370811
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012326-c.b3
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Лист-оскарження З приводу відповіді тендерного комітету виконавчого комітету Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 18 січня 2021 року про незадоволення скарги ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надаємо наступну інформацію: 1. ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» повідомляє, що на АЗС «WOG» паливо поставляється не лише від одного виробника, а від декількох. Для прикладу наведемо декілька виробників (на підтвердження надано сертифікат та паспорт якості які надає у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД» : Завод виробник : Akcine bendrove «ORLEN Lietuva», Juodeikiai, LT-89467, Mazeikiai, Lietuva, Литва Завод виробник : Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Plock 09-411, ul.Chemikow 7, Республіка Польща Завод виробник : Відкрите акціонерне товариство «Мозирський нафтопереробний завод», 247760, Гомельська обл., м. Мозир-11, Республіка Білорусь Завод виробник : ВАТ «Нафтан» 211441,Вітебська обл., м. Новополоцьк, Республіка Білорусь Завод виробник : ПАТ «Укртатнафта» Україна, 39610, м. Кременчук Полтавська обл., вул. Свіштовська 3 Україна Завод виробник : HELLENIC PETROLEUM S.A., Греція, 8А Chimarras str., 151 25-Marrouddi/Greece Завод виробник : «STAR Rafineri AS», Ataturk, Aygaz CD Aliaga/Izmir, 35800, Turkey, Туреччина Завод виробник : «OIL REFINERIES LIMITED», Р.О.Box № 4, HAIFA, 3100001, ISRAEL, Ізраїль З огляду на вищенаведене можна побачити, що виробником товару є не лише Мозырский нефтеперерабатывающий завод» (Республика Беларусь, г. Мозырь-11) як зазначає ТОВ «ВЕСТ КАРД», а також і ПАТ «Укртатнафта» Україна, 39610, м. Кременчук Полтавська обл., вул. Свіштовська 3 . У своїй тендерній пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надав сертифікати та паспорти якості які видані заводу виробнику, а саме ПАТ «Укртатнафта», чим не порушив вимоги ТД, а саме згідно підпункту 7 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Учасник надає копії: - копії сертифікатів відповідності на предмет закупівлі; - копії сертифікатів або паспортів якості на предмет закупівлі». 2. Оскільки, Замовником не долучено листа від ТОВ «ВЕСТ КАРД» (вих..№ 35 від 12.01.2021)» і не долучено копії сертифікату та паспорту якості, а тому Учасники торгів або будь-які інші особи не можуть переконатись в правдивості даної інформації. Також повідомляємо, що у ТОВ «ВЕСТ КАРД» наявні філії, ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» співпрацює з Івано-Франківською філією, а саме з представником Савків Романом Дмитровичем, тому інші філії ТОВ «ВЕСТ КАРД» не можуть мати достовірної інформації які саме сертифікати чи будь-які інші документи надає своєму партнеру той чи інший представник для участі в торгах. Враховуючи вищесказане, - ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення Замовника від 12 січня 2021 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» на закупівлю товару 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) та визнати переможцем. Якщо замовник не прийме до уваги наше звернення, будемо звертатись із заявою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У звязку з відсутністю технічної можливості надання відповіді 23-24 січня 2021 року у визначений строк - кнопка "Відповісти" відсутня в інтерфейсі електронного майданчика по закупівлі, надаємо відповідь, затверджену рішенням тендерного комітету 22.01.2021: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на вимогу ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» від 19.01.2021 до закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації: до пункту 1 вимоги: зазначена у вимозі ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» інформація суперечить інформації, зазначеній ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у тендерній пропозиції, зокрема: - у вимозі Учасник зазначає 8 виробників пального, яке постачається на АЗС «WOG» , однак у тендерній пропозиції, а саме – у технічній специфікації, пропонує пальне лише одного виробника - ПАТ «Укртатнафта». - У разі наявності 8 виробників пального, яке постачається на АЗС «WOG», Учасник мав надати сертифікати відповідності та паспорти якості на всі 8 видів пального (на пальне кожного виробника окремо). Таким чином, інформації у тендерній пропозиції та у вимозі Учасника суперечать одна одній. до пункту 2 вимоги: відповідно до пункту 14.10. укладеного ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» з ТОВ «ВЕСТ КАРД» договору № 040411-01/12/2020-ПГ269 кожна із Сторін стверджує, що представник Сторони за даним Договором має всі передбачені чинним законодавством та установчими документами Сторони повноваження на здійснення представництва від імені Сторони без обмежень. Тому посилання Учасника у вимозі, що «інші філії ТОВ «ВЕСТ КАРД» не можуть мати достовірної інформації які саме сертифікати чи будь-які інші документи надає своєму партнеру той чи інший представник для участі в торгах» є недійсним і має характер лише припущення, яке жодним документом не підтверджене. На підставі зазначеного вище, вимогу ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» від 19.01.2021 до закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) про скасування рішення Замовника від 12 січня 2021 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» на закупівлю товару 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) та визнання переможцем відхилити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОНДОР ЛОГІСТИК"

Номер: 8793be268061435dad77c7d561587014
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012326-c.a2
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОНДОР ЛОГІСТИК"
Вимога:
З приводу рішення тендерного комітету виконавчого комітету Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 12 січня 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надаємо наступну інформацію: Проаналізувавши протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області було виявлено суттєві недоліки на які просимо звернути Вашу увагу, а саме: 1. У даному протоколі Замовник посилається на лист від ТОВ «ВЕСТ КАРД», згідно якого ТОВ «ВЕСТ КАРД» (вих..№ 35 від 12.01.2021) реалізує товар через мережу АЗС, що працюють під торговою маркою (брендом) «WOG», виробником товару (предмету закупівлі) є «Мозырский нефтеперерабатывающий завод» (Республика Беларусь, г. Мозырь-11), що підтверджується копіями сертифікату відповідності та паспорту якості. Замовником не долучено листа від ТОВ «ВЕСТ КАРД» (вих..№ 35 від 12.01.2021)» і не долучено копії сертифікату та паспорту якості, а тому Учасники торгів або будь-які інші особи не можуть переконатись в правдивості даної інформації. 2. ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» повідомляє, що на АЗС «WOG» паливо поставляється не лише від одного виробника, а від декількох. Для прикладу наведемо декілька виробників (на підтвердження надано сертифікат та паспорт якості які надає у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД» : Завод виробник : Akcine bendrove «ORLEN Lietuva», Juodeikiai, LT-89467, Mazeikiai, Lietuva, Литва Завод виробник : Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Plock 09-411, ul.Chemikow 7, Республіка Польща Завод виробник : Відкрите акціонерне товариство «Мозирський нафтопереробний завод», 247760, Гомельська обл., м. Мозир-11, Республіка Білорусь Завод виробник : ВАТ «Нафтан» 211441,Вітебська обл., м. Новополоцьк, Республіка Білорусь Завод виробник : ПАТ «Укртатнафта» Україна, 39610, м. Кременчук Полтавська обл., вул. Свіштовська 3 Україна Завод виробник : HELLENIC PETROLEUM S.A., Греція, 8А Chimarras str., 151 25-Marrouddi/Greece Завод виробник : «STAR Rafineri AS», Ataturk, Aygaz CD Aliaga/Izmir, 35800, Turkey, Туреччина Завод виробник : «OIL REFINERIES LIMITED», Р.О.Box № 4, HAIFA, 3100001, ISRAEL, Ізраїль З огляду на вищенаведене можна побачити, що виробником товару є не лише Мозырский нефтеперерабатывающий завод» (Республика Беларусь, г. Мозырь-11) як зазначає ТОВ «ВЕСТ КАРД», а також і ПАТ «Укртатнафта» Україна, 39610, м. Кременчук Полтавська обл., вул. Свіштовська 3 . У своїй тендерній пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надав сертифікати та паспорти якості які видані заводу виробнику, а саме ПАТ «Укртатнафта», чим не порушив вимоги ТД, а саме згідно підпункту 7 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Учасник надає копії: - копії сертифікатів відповідності на предмет закупівлі; - копії сертифікатів або паспортів якості на предмет закупівлі». 3. Відповідно до вимог Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. Оскільки протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області не місить підписи членів комітету, вважаємо даний протокол таким, який не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ч.16 ст. 29 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що стосуються матеріально-технічної бази. Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тому вважаємо процедуру закупівлі порушеною. 5. У протоколі щодо відхилення пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» Замовником зазначено, що відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК (ЄДРПОУ 39046990) по закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні копії сертифікатів відповідності на предмет закупівлі та копії сертифікатів або паспортів якості на предмет закупівлі. ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» не погоджується з причиною відхилення, оскільки сертифікати та паспорти якості заводу-виробника на предмет закупівлі надані у тендерній пропозиції, а саме: 1. Сертифікат відповідності на продукцію «бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5» виробник – ПАТ «Укртатнафта», місце виробництва – Полтавська область, м. Кременчук 2. Паспорт якості № 500 на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, завод-виробник – ПАТ «Укртатнафта». 3. Сертифікат відповідності на продукцію «паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0» виробник – ПАТ «Укртатнафта», місце виробництва – Полтавська область, м. Кременчук 4. Паспорт якості № 51 на паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0, завод-виробник – ПАТ «Укртатнафта». 5. Сертифікат відповідності на продукцію «паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0» виробник – ПАТ «Укртатнафта», місце виробництва – Полтавська область, м. Кременчук 6. Паспорт якості № 67 на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0, завод-виробник – ПАТ «Укртатнафта». Завод-виробник – ПАТ «Укртатнафта» зазначений також у файлі тендерної пропозиції «Технічна специфікація» Учасника (вих..№ 12412 від 30.12.2020). Враховуючи вищесказане, - ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення Замовника від 12 січня 2021 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» на закупівлю товару 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) та визнати переможцем. Якщо замовник не прийме до уваги наше звернення, будемо звертатись із заявою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на вимогу ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» від 13.01.2021 до закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації: до пункту 1 вимоги: Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік інформацій про закупівлю, які Замовник зобов’язаний самостійно та безоплатно оприлюднювати в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Оприлюднення в електронній системі закупівель довідок, листів та інших документів, отриманих Замовником відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», не є обов’язком Замовника в розумінні статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». до пунктів 2,5 вимоги: ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» зазначив, що « заправка транспортних засобів Замовника буде здійснюватися через мережу АЗС «WOG» на підставі співпраці з ТОВ «ВЕСТ КАРД» (договір № 040411-01/12/2020-ПГ269). Учасником запропоновано Замовнику предмет закупівлі відповідно до файлу «Технічна специфікація» тендерної пропозиції (вих.№ 12412 від 30.12.2020) бензин А 95 та дизельне паливо, заводом-виробником яких є ПАТ «Укртатнафта». ТОВ «ВЕСТ КАРД», з яким ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» уклав договір № 040411-01/12/2020-ПГ269, повідомило Замовника, що через мережу АЗС, що працюють під торговою маркою (брендом) «WOG», виробником товару (предмету закупівлі) є «Мозырский нефтеперерабатывающий завод» (Республика Беларусь, г. Мозырь-11). У складі тендерної пропозиції ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК (ЄДРПОУ 39046990) сертифікати відповідності та паспорти якості на предмет закупівлі, виробником якого є «Мозырский нефтеперерабатывающий завод» (Республика Беларусь, г. Мозырь-11), відсутні, а бензин А 95 та дизельне пальне, заводом-виробником яких є ПАТ «Укртатнафта», сертифікати відповідності та паспорти якості яких є у складі тендерної пропозиції ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, не реалізуються через мережу АЗС «WOG». до пункту 3 вимоги: протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету Оліївської сільської ради від 12.01.2021 з порядком денним «Про розгляд тендерної пропозиції.» по закупівлі оформлено відповідно до вимог Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»: зазначено дату прийняття рішення, відображено результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, підписано всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не визначено електронний формат публікації (оприлюднення) протоколу в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. до пункту 4 вимоги: відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відсутність або невідповідність документів в Учасника, що стосуються необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі не може бути підставою застосування Замовником процедури, зазначеної у частині 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі зазначеного вище, вимогу ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» від 13.01.2021 до закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) про скасування рішення Замовника від 12 січня 2021 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» на закупівлю товару 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони), дизельне паливо (талони)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-012326-c) та визнання переможцем відхилити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на період уточнень

Номер: f8877d411a134a4f95dfde7bccc23e73
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012326-c.a1
Назва: Вимога на період уточнень
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога відхилена з наступних підстав: пункт 1.1. вимоги Учасника - передбачено підпунктом 3 пункту 9.7. проєкту Договору; пункт 1.2. вимоги Учасника - передбачено пунктом 9.7. проєкту Договору; пункт 1.3. вимоги Учасника - частиною 4. статті 231 ГКУ передбачено: "У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг)". Частина 2 зазначеної статті ГКУ застосовується лише у разі, коли одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту; пункт 1.4. вимоги Учасника - передбачено пунктом 2.7. проєкту Договору
Статус вимоги: Відхилено