• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені, хлібо-булочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний)

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2020 15:09 - 24.12.2020 15:07
Вимога
Вирішена

Оскарження визначення переможця

Номер: 7d33f47d4d2943d2b18da2cc5cb5b480
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012030-c.a4
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Добрий день.Прошу вас звернути увагу на те,що документація ПНВП "Уран",визначеного Вами переможцем не відповідає тендерній документації а саме ;в тендерній документації в розділі "Вимоги до кваліфікації учасників в п.7 Ви вимагаєте Копію (або оригінал) протоколів випробувань або експертних висновків або результати лабораторних досліджень на вміст максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах відповідно до Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах», затверджених наказом МОЗ України від 13.05.2013р. № 368 та на вміст цинку і миш’яку. Випробування проведені не раніше вересня 2020р-- ці документи відсутні та як і відсутні договори на проведення лабораторних досліджень хліба Протоколи досліджень хліба прикладуються за 05.2020р. Я подаю свою вимогу згідно ЗУ "Про публічні закупівлі ст18 на дію чи бездіяльність Замовника. Також ще раз звертаю вашу увагу на факт підробки дукументів (виправлення в договорі аренди приміщення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стаття 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає порядок оскарження виключно конкурентних процедур, якими відповідно до ст..13 ЗУ "Про публічні закупівлі» є відкриті торги;торги з обмеженою участю; конкурентний діалог та, як виняток – переговорна процедура. Порядок проведення та оскарження спрощених закупівель визначається виключно ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ст..18 Закону до таких закупівель не застосовується. Відповідно до п.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Детальні роз’яснення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо порядку оскарження спрощених закупівель містяться на сайті Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України. Таким чином, чинним законодавством не передбачено можливості оскарження в спрощених закупівлях до інших органів, ніж суд. Також ч. 7 та 14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено чіткий порядок звернення до замовників за роз’ясненнями та з вимогами , а також суб’єктів ,що можуть звертатися з ними. Зокрема, відповідно до ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ,та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше,ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. Таким чином, законодавством чітко визначено суб'єкт звернення з вимогою та зміст такої вимоги,яка може стосуватися виключно причин невідповідності пропозиції саме того учасника, який звертається з вимогою,а не інших учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Порядок оскарження процедур закупівлі

Номер: 58a9df8872b9427bb83ac32eefb8642f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012030-c.a3
Назва: Порядок оскарження процедур закупівлі
Вимога:
Добрий день прошу надати відвовідь на посилання Вами на ЗУ "Про публічні закупівлі де ви посилаетесь на ст 14 п.14 В цій статті всього два пункти які не стосуються оскарження процедури Порядок оскарження процедури є в ст 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стаття 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає порядок оскарження виключно конкурентних процедур, якими відповідно до ст..13 ЗУ "Про публічні закупівлі» є відкриті торги;торги з обмеженою участю; конкурентний діалог та, як виняток – переговорна процедура. Порядок проведення та оскарження спрощених закупівель визначається виключно ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ст..18 Закону до таких закупівель не застосовується. Відповідно до п.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Детальні роз’яснення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо порядку оскарження спрощених закупівель містяться на сайті Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України. Таким чином, чинним законодавством не передбачено можливості оскарження в спрощених закупівлях до інших органів, ніж суд. Також ч. 7 та 14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено чіткий порядок звернення до замовників за роз’ясненнями та з вимогами , а також суб’єктів ,що можуть звертатися з ними. Зокрема, відповідно до ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ,та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше,ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. Таким чином, законодавством чітко визначено суб'єкт звернення з вимогою та зміст такої вимоги,яка може стосуватися виключно причин невідповідності пропозиції саме того учасника, який звертається з вимогою,а не інших учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Невідповідність документації переможця

Номер: 7138924231d04712abea9b9cfc914cc6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012030-c.a2
Назва: Невідповідність документації переможця
Вимога:
Добрий день. Звертаю Вашу увагу на те,що в договорі аренди між Єременкко Н.Г і ПНВП"Уран" є випралення до якого числа діє договір а це вже є підробка документів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник,пропозиція якого відхилена,може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ,та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше,ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. Таким чином, законодавством чітко визначено суб'єкт звернення з вимогою та зміст такої вимоги,яка може стосуватися виключно причин невідповідності пропозиції саме того учасника,який звертається з вимогою,а не інших учасників. Ваша пропозиція не розглядалась замовником та не має статусу відхиленої, оскільки відповідно до ч.11 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник розглянув пропозицію учасника,яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. У зв'язку з вищевикладеним , ставлю вас до відома,що ваша вимога суперечить ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з чим задоволенню не підлягає. Крім того,звертаємо увагу на той факт,що вимоги замовника до предмета закупівлі та вимоги до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, що опубліковані замовником в оголошенні та додатках до нього, не містять вимоги до учасників щодо подання договорів оренди виробничих приміщень та змісту таких договорів. У зв’язку з чим можливі помилки, описки, опечатки, не застережені належним чином виправлення в документах, які не вимагалися замовником, але подані учасником з власної ініціативи, не можуть свідчити про невідповідність пропозиції такого учасника вимогам замовника та бути підставою для відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

невідповідність документації переможця

Номер: c68080da7aea4b4fa3aab6caeacc4a0e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-012030-c.a1
Назва: невідповідність документації переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! В документації ПНВП"Уран" , визнаного Вами переможцем, предмет закупівлі не відповідає вимогам Вашої документації , а саме: 1. в пропозиції та в спеціфікації не указано ваги одиниці воробу та сортності ( повинен бути вищий гатунок)продукту, відсутнє підтвердження його пакування; 2. протокол досліджень надано не відповідно до п.7 Додатку 2, а саме дата протоколу раніша від вересня 2020року, відсутні результати на вміст миш"яку,цинку. Файли з зазначеними документами додаємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч.14 ст.14 ЗУ"Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову агрументацію щодо причин невідповідності його пропозийії умовами, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше, ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобовязаний надати йому відповідь. Таким чином, законодавством чітко визначено субєкт звернення з вимогою та зміст такої вимоги, яка може стосуватися виключно причин невідповідності пропозиції саме того учасника, який звертається з вимогою, а не інших учасників. Ваша пропозиція не розглядалась замовником та не має статусу відхиленої, оскільки відповідно до ч.11 ст.14 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" замовник розглянув пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. У звязку з вищевикладеним, ставлю Вас до відома, що ваша вимога суперечить ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі",у звязку з чим задовольнню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні