• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань Технічний контроль транспортних засобів Центральної ЕС

Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:Технічний контроль транспортних засобів Центральної ЕС:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань

Завершена

169 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 690.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2020 14:15 - 31.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Поділити закупівлю надання послуг з перевірки технічного стану колісних транспортних засобів на лоти за принципом «один лот – одна область».

Номер: 419e8468521f48a6af84e445f45f6658
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-010022-c.c1
Назва: Поділити закупівлю надання послуг з перевірки технічного стану колісних транспортних засобів на лоти за принципом «один лот – одна область».
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! Уважно вивчивши та проаналізувавши тендерну документацію за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71630000-3 - «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (номер закупівлі у системі Прозоро UA-2020-12-18-010022-c), вважаємо, що умови закупівлі, викладені в тендерній документації, порушують Закон України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне: Відповідно до ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте, з умов тендерної документації до закупівлі UA-2020-12-18-010022-c вбачається, що при процедурі закупівлі порушаються принципи, визначені п.1,2,4,5,6 частини 1 ст. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації складені таким чином, що заздалегідь ставлять учасників в нерівне становище, та штучно обмежують конкуренцію, маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі. А саме, в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що послуги з технічного огляду та випробовування транспортних засобів надаються за місцем знаходження автомобіля, здійснюється за допомогою пересувного центру ОТК Надання послуг на стаціонарному пункті технічного контролю Виконавця на території: - Київський РЕЦ - м. Київ та/або Київської обл.; - Житомирський РЕЦ - м. Житомир та/або Житомирської обл.; - Черкаський РЕЦ - м. Черкаси та/або Черкаської обл.; - Чернігівський РЕЦ - м. Чернігів та/або Чернігівської обл. З вищевикладеного виходить, що взяти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники (суб’єкти ОТК), які мають акредитовані випробувальні лабораторії одночасно у м. Київ (та/або Київській обл.), м. Житомир (та/або Житомирської обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Черкаси (та/або Черкаської обл.). З аналізу даних Реєстру суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю вбачається, що жоден з суб’єктів ОТК, які мають акредитовані стаціонарні випробувальні лабораторії не зможе забезпечити надання послуг в межах населеного пункту дислокації колісних транспортних засобів ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"» одночасно у м. Київ (та/або Київській обл.), м. Житомир (та/або Житомирської обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Черкаси (та/або Черкаської обл.). Вважаємо, що місце надання послуг замовником обрано таким чином, щоб виключити добросовісну конкуренцію серед учасників та штучно усунути від участі у закупівлі суб’єктів ОТК, які мають акредитовані випробувальні лабораторії в окремих областях, що також свідчить про упередженість Замовника. Таким чином, умови тендерної документації складені таким чином, що заздалегідь ставлять учасників в нерівне становище, та штучно обмежують конкуренцію, маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі. З огляду на викладене, вважаю, що обране замовником компонування місць дислокації надання послуг по областях порушують: - принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, штучно обмежуючи право цих суб’єктів на участь у закупівлі за територіальністю надання послуг; - принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що у цьому випадку, доцільно поділити предмет закупівлі, на лоти за областями, таким чином, Замовник забезпечив би додержання зазначених вище принципів закупівель, а також більшу конкуренцію учасників, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні послуг. Адже не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах, якщо закупівля буде скомпонована за областями без поділу на лоти. Таким чином, прошу усунути порушення тендеру з ідентифікатором UA-2020-12-18-010022-c наступним чином: 1. Поділити закупівлю надання послуг з перевірки технічного стану колісних транспортних засобів на лоти за принципом «один лот – одна область». 2. Провести закупівлі послуг з перевірки технічного стану колісних транспортних засобів по м. Київ (та/або Київській обл.), м. Житомир (та/або Житомирської обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Черкаси (та/або Черкаської обл.). окремими лотами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вимоги про усунення порушення повідомляємо: Згідно зі змістом тендерної документації від Виконавця вимагається надання послуг не тільки на стаціонарному пункті технічного контролю Виконавця, а і за місцем знаходження автомобіля за допомогою пересувного центру ОТК. Зазначена вимога є найбільш вигідною та зручною для Замовника і пов’язана з технічними та економічними питаннями, щодо пересування кранового та підіймального автотранспорту до стаціонарного пункту технічного контролю. Таким чином усі потенційні виконавці з будь-якого регіону України, які мають пересувні центри ОТК та відповідають іншим вимогам тендерної документації можуть взяти участь у процедурі закупівлі. Тому не погоджуємось з Вашою позицією про те, що умови тендерної документації складені таким чином, що заздалегідь ставлять учасників в нерівне становище, та штучно обмежують конкуренцію, маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та залишаємо тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено