• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко (Молоко пастеризоване, молоко сгущене)

Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно потреби до кінця 2021 року

Торги не відбулися

479 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 397.75 UAH
Період оскарження: 18.12.2020 13:44 - 30.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА що стосується прийнятих замовником рішень, що суперечать законодавству

Номер: 86e64d09d70444d4858543170be7fe6d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-005149-b.b2
Назва: СКАРГА що стосується прийнятих замовником рішень, що суперечать законодавству
Скарга:
СКАРГА що стосується прийнятих замовником рішень, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.01.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.01.2021 12:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2021 20:55
Дата виконання рішення Замовником: 15.02.2021 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скаргу задоволено, згідно рішення АМКУ буде проведена повторна перекваліфікація
Автор: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Новіков Олег Віталійович 380952770423,380952775666 andriets28@ukr.net
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"

Номер: 465b228ee33d4c1398bb40e72fd0cede
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-18-005149-b.c1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Вимога:
Відповідно прийнятого рішення Уповноваженою особою КУ відділу освіти, культури, молоді та спорту Таврійської міської ради Барсук В.Г. згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №б/н від 12.01.2021 року МПП «Ритм» (далі - Скаржник) повідомляє: I. Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника: 1) Відповідно Протоколу Відхилити тендерну пропозицію Скаржника процедури відкритих торгів, а саме з причини: Порушення вимог вказаних в Додатку 1 тендерної пропозиції, а саме: «копія особових книжок персоналу з проходженням медоглядів (особи, які будуть мати безпосереднє відношення до виконання договору – водії, експедитори, вантажники, комірник тощо). Вкнижках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії); Враховуючи епідеміологічну ситуацію,а також те,що товар буде поставлятись в заклади освіти, медогляд має бути пройдений не пізніше місяця до дати подання документа.» Відповідно до вимог порушення щодо строків проходження останнього медичного огляду, повідомляємо наступне: Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В зв’язку з чим МПП «Ритм» надав у складі Тендерної пропозиції «Лист роз’яснення щодо проходження позапланових медичних оглядів в умовах карантину», в якому зазначено, що Постановою КМУ від 10.05.20 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Постанова № 392) передбачено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється залучення до роботи без проходження попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медоглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, робота яких пов’язана із забезпеченням безпеки руху та обслуговуванням залізничного транспорту, підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту, працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, визначених Переліком № 559. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій затверджено наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 р. № 246 (далі – Порядок). Періодичність медоглядів в залежності від шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища наведено у додатку 4 до Порядку; перелік робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, – у додатку 5 до Порядку. Згідно ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Статті 26. Обов'язкові медичні огляди.: Обов'язкові медичні огляди організуються і здійснюються у встановленому законодавством порядку. Працівники підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних споруд, лікувально-профілактичних, дошкільних і навчально-виховних закладів, об'єктів комунально-побутового обслуговування, інших підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь, а також працівники, зайняті на важких роботах і на роботах із шкідливими або небезпечними умовами праці, повинні проходити обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди. Обов'язкові щорічні медичні огляди проходять також особи віком до 21 року. ( ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 №4004-ХІІ). Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затверджено постановою Кабміну від 23.05.2001 р. № 559. Позачергові медичні огляди осіб, зазначених вище, можуть проводитися на вимогу головного державного санітарного лікаря, а також на прохання працівника, якщо він пов'язує погіршення стану свого здоров'я з умовами праці. Власники підприємств, установ, організацій або уповноважені ними органи несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за організацію і своєчасність проходження працівниками обов'язкових медичних оглядів і допуск їх до роботи без наявності необхідного медичного висновку. Працівники, які без поважних причин не пройшли у встановлений термін обов'язковий медичний огляд у повному обсязі, від роботи відсторонюються і можуть бути притягнуті до дисциплінарної відповідальності. Виходячи з вище викладеного, повідомляємо, що тендерна пропозиція МПП «Ритм» відповідає вимогам замовника та Вимагаємо анулювати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 2) Відповідно Протоколу Відхилити тендерну пропозицію Скаржника процедури відкритих торгів, а саме з причини: не надано «Договір про надання послуг ветлікарні». На таку вимогу Замовника Скаржник повідомляє наступне: Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, у складі тендерної пропозиції, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ. В зв’язку з чим Скаржник надав у складі Тендерної пропозиції «Лист роз’яснення щодо ненадання договору послуг Ветлікарні». Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про ветеринарну медицину» №2498-XII від 25.06.1992 року у чинній Редакція від 16.10.2020, підстава - 124-IX статті 2. Законодавство про ветеринарну медицину, абзац другий: Дія цього Закону не поширюється на продукти тваринного походження для споживання людиною. Відповідно статті 3. ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про ветеринарну медицину» №2498-XII від 25.06.1992 року у чинній Редакція від 16.10.2020, підстава - 124-IX чітко зазначається, що основні завдання держави в галузі ветеринарної медицини та інформації про державний контроль, або будь-які дії з боку ветеринарних лікарень в напрямку продуктів тваринного походження для споживання людиною ВІДСУТНІ. Предметом закупівлі згідно код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (вершкове маслофасоване в оригінальній упаковці по 200 г на 2021 рік) є продукт тваринного походження для споживання людиною. Державний ветеринарний інспектор здійснює державний контроль щодо харчових продуктів тваринного походження та живих тварин відповідно розділу VІ. ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (зі змінами). Скаржник наголошує, що провадить діяльність відповідно до наданого в тендерній пропозиції документу дозвільного характеру, а саме Експлуатаційного дозволу «зберігання та реалізація харчових продуктів тваринного походження» в зв’язку з чим не має законодавчих підстав для укладення Договору з ветеринарною лікарнею. Укладення такого договору за вимогою Замовника цієї закупівлі матимуть негативні наслідки для обох сторін даної Угоди, тому Скаржником було надано Лист роз’яснення, яким Замовник знехтував з причини некомпетентності в даному питанні, або з причин порушення пункту 6 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» так як дана вимога завідома є корупційною як з боку Замовника, так і з боку Ветеринарної лікарні, у разі підписання такого Договору з учасником закупівлі, який не займається видом діяльності, державний контроль за яким покладено на Органи державного управління в галузі ветеринарної медицини, а саме згідно статті 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про ветеринарну медицину» №2498-XII від 25.06.1992 року у чинній Редакція від 16.10.2020, підстава - 124-IX. Зважаючи на вищевикладене обґрунтування, Вимагаємо замовника анулювати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Виходячи з вище викладеного, Скаржник вимагає переглянути рішення Замовника відповідно процедури відкритих торгів «UA-2020-12-18-005149-b» Протоколу б/н від 12.01.2021 року підписаного Уповноваженою особою КУ відділу освіти, культури, молоді та спорту Таврійської міської ради Барсук В.Г. Вимоги Замовника щодо вказаних питань є дискримінаційними та протизаконними, що доведено Скаржником посиланнями на статті законів України. В даному випадку Замовник прописав умови тендерної документації під конкретного потрібного учасника, який має необхідні документи. Таким чином Замовником порушено пункти 1,4,5,6 частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В результаті таких дій відхиляє пропозицію Скаржника, який відповідає всім вимогам НАССР з причин, які ніяким чином не впливають на технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та недотримується пункту 2 частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі ігнорування даної вимоги, МПП «Ритм» буде змушений звернутися до органу оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо Вас МПП "Ритм", що вимоги, які висуває замовник, покликані мінімізувати усі можливі ризики, які стосуються постачання продуктів харчування у дитячі садки та школи та допоможуть уникнути негативних наслідків в соціальній сфері, що забезпечує безпеку харчування дітей та належну якість. Замовник не може ризикувати та нехтувати безпекою поставки якісної продукції до дошкільних закладів. Замовник уникає будь-яких ризиків, які могли би завдати шкоди здоров’ю та життю дітей дошкільного віку. Таким чином вимога: «Надати копію особових книжок персоналу з проходженням медоглядів (особи, які будуть мати безпосереднє відношення до виконання договору – водії, експедитори, вантажники, комірник тощо). В книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії); Враховуючи епідеміологічну ситуацію, а також те, що товар буде поставлятись в заклади освіти, медогляд має бути пройдений не пізніше місяця до дати подання документа.» застосовується з метою уникнення негативних наслідків в соціальній сфері і не є дискримінаційною. Будь-який постачальник продукції може виконати цю вимогу та надати копію особових книжок персоналу з проходженням медоглядів не пізніше місяця до дати подання документа. 2. Дана вимога пов’язана з метою убезпечення поставки неякісної продукції до дошкільного закладу та не нанесення шкоди здоров’ю та життю дітей дошкільного віку, а також з метою забезпечення проведення державної ветеринарно-санітарної експертизи продукції, яка підтверджує якість продукції та належне зберігання та транспортування продукції тваринного походження та риби. Відповідно до Наказу № 51 від 23.06.2003 «Про внесення змін до Положення про державний ветеринарний нагляд та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання щодо забою тварин, переробки, зберігання, транспортування й реалізації продукції тваринного походження» ветеринарний лікар має в своїх обов’язках на об’єктах громадського харчування і торгівлі (холодильниках, продовольчих складах, базах, кулінарних цехах, магазинах, супермаркетах тощо), де проводиться реалізація сировини тваринного походження або її первинна переробка здійснювати такі функції: - Проведення епізоотологічної і ветеринарно-санітарної оцінки підприємств, де здійснюється виробництво, зберігання та реалізація продукції тваринного походження, а за необхідності й підприємств-постачальників. - Контроль за виконанням цими підприємствами відповідних ветеринарно-санітарних заходів (дезінфекція, дезінсекція, дератизація тощо). - Визначення відповідності продукції супровідним документам, наявності та достовірності ветеринарно-санітарної експертизи (ветеринарно-санітарний огляд, а за необхідності - й органолептична оцінка). - Контроль за санітарним станом транспортних засобів, тари, ємностей та іншого інвентарю, який використовується при перевезенні сировини або харчових продуктів тваринного походження. - Контроль за дотриманням ветеринарно-санітарних вимог при виготовленні харчових продуктів тваринного походження. - Вибірковий лабораторний контроль сировини та харчових продуктів тваринного походження за умови їх сумнівної якості та безпеки, а також при порушенні ветеринарно-санітарних вимог у процесі приймання, переробки, зберігання та реалізації. - Видача висновків про можливість подальшого використання продукції сумнівної якості та безпеки з урахуванням аналізу отриманих результатів лабораторних досліджень (направлення на знезараження, промислову переробку, утилізацію тощо). - Контроль за недопущенням до реалізації продукції з вичерпаним терміном придатності. - Оформлення в установленому порядку ветеринарних документів визначеного зразка на сировину та харчові продукти тваринного походження при їх реалізації на інших підприємствах, територіях. - Контроль за ветеринарно-санітарним станом холодильного обладнання, дотриманням температурних режимів зберігання з веденням відповідної документації". Отже виходячи з вищевикладеного, будь-який постачальник продукції на всіх об’єктах громадського харчування і торгівлі (холодильниках, продовольчих складах, базах, кулінарних цехах, магазинах, супермаркетах тощо) мають проходити контроль в державній ветеринарній службі, де вільно можуть укласти договір про надання ветиринарних послуг. Тому вимога про укладання вищевказаного договору не є корупційною та дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено