-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з дератизації та дезінсекції
Номенклатура: Код ДК 021:2015 90923000-3 Послуги з дератизації. Термін поставки зазначений у Вимогах до предмету закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
18.12.2020 12:44 - 24.12.2020 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
d2ba9b3b8cb64e539b7c9fb161328143
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-007426-c.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
ФОП Марченко В.М. приймав участь в торгах номер закупівлі № UA-2020-12-18-007426-c, предмет закупівлі : CPV-90020000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизації та дезінсекції).Пропозиція ФОП Марченко була визнана електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, про те Замовник відхилив пропозицію ФОП Марченко В.М., як таку ,що не відповідає в повному обсязі інформацію про право підписання договору про закупівлю ,а саме в складі тендерної пропозиції не надав Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або свідоцтво платника ПДВ.
Проте хочу зазначити, що в складі тендерної пропозиції ФОП Марченко надав Витяг платника єдиного податку ,3 група, платник ПДВ, де вся інформація зазначена.
Також Прошу зазначити, що дана вимога відноситься до ст.16 ЗУ « Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії.
Замовник порушив права учасника, так як згідно частини дев"ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже зважаючи на все вище викладене, вимагаю поновити пропозицію ФОП Марченко на період кваліфікації та дати можливість усунути недолік.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо прийняття рішення УО відповідь на вимогу.pdf 13.01.2021 10:26
Дата подачі:
12.01.2021 18:04
Вирішення:
1. Вимогу UA-2020-12-18-007426-c.c1 не задоволено.
2. Надати наступну відповідь на вимогу UA-2020-12-18-007426-c.c1:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2021р. вирішено Відхилити пропозицію Учасника - ФОП МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВА МИХАЙЛОВИЧА, подану для участі у спрощеній закупівлі UA-2020-12-18-007426-c за предметом закупівлі CPV – 90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизації та дезінсекції) на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону – пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Зокрема, Учасник – ФОП МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ, надав не в повному обсязі інформацію про право підписання договору про закупівлю та документи, що її підтверджують, передбачені у Додатку №3 до Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до оголошення, відсутній Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або свідоцтво платника ПДВ.
Умови проведення спрощеної закупівлі (далі – Умови), додані до Оголошення UA-2020-12-18-007426-c, є його невід’ємною частино, сформовані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон).
Додатком №2 до Умов є «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ», яка містить наступні відомості: «Подання нами цієї пропозиції означає, що ми, (назва Учасника), ознайомлені і усвідомлюємо в повній мірі вимоги Замовника, викладені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогах до предмету закупівлі та Умовах проведення спрощеної закупівлі, в тому числі запропоновані Замовником умови оплати та погоджуємося з ними.»
Так, пунктом 5 додатку 3 Умов «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАВО ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ЇЇ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ» передбачено подачу у складі пропозиції Учасника витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або свідоцтво платника ПДВ.
При цьому, п. 2.2 «Подання пропозицій учасниками» Умов визначено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення), шляхом завантаження документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, та містить вичерпний перелік зазначених документів. У разі, якщо Учасником не завантажено усі вищевказані документи, Замовник відхиляє пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
При цьому, положення п. 9. ст. 26 Закону, на які посилається Учасник при поданні Вимоги UA-2020-12-18-007426-c.c1, щодо можливості виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, стосуються лише відкритих торгів, оскільки містяться у Розділі IV «Відкриті торги» Закону.
Окрім цьому, згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації, учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наведене, вимогу UA-2020-12-18-007426-c.c1 не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.01.2021 10:30