-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів ЗІЛ, ГАЗ
Завершена
1 552 584.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 762.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 762.92 UAH
Період оскарження:
18.12.2020 12:10 - 31.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тендерної докуметації
Номер:
abf818a78cd44e54b00c87709d3a7a9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-003710-b.c2
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної докуметації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація (далі за текстом - ТД) до цієї закупівлі містить дискримінаційні умови, які порушують чинне законодавство, а саме у частині визначення строку поставки товару впродовж 24-х годин з моменту подачі письмових заявок Покупця (пункт 4.4. розділу I «Загальні положення» ТД, пункт 3 розділу 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ТД, пункт 4 Додатка № 3 до ТД, пункт 5.1. розділу V проекту договору додатку № 4 ТД).
Перш за все, така умова ТД порушує вимоги пункту 4 ч. 1 ст. 5 "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників", частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, щодо змісту ТД, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
По-друге, така вимога порушує вимоги Кодексу законів про працю України в частині порушення прав працівників щодо наявності часу на відпочинок, адже умова про опрацювання і доставки заявки Покупця впродовж 24-х годин унеможливлює збереження права працівників підприємства на перерву у роботі та належний відпочинок, в тому числі унеможливлює виконання рекомендацій згідно Листа Міністертсва інфраструктури України від 18.07.2013 № 8050/25/10-13 «Про робочий час та час відпочинку водіїв», вимоги Закону України «Про охорону праці».
Виходячи із наведеного, вважаємо, що дії уповноважених осіб Замовника процедури закупівлі порушують вимоги чинного законодавства, а саме ЗУ "Про публічні закупівлі", ЗУ "Про запобігання корупції", а тому вимагаємо внести зміни до ТД у частині визначення строку поставки товару, тобто збільшити строк поставки до загальноприйнятних строків у діловому обороті, але не менше 2-х (двох) робочих днів з моменту подачі письмових заявок Покупця та внести відповідні зміни до пункту 4.4. розділу I «Загальні положення» ТД, пункту 3 розділу 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ТД, пункт 4 Додатка № 3 до ТД, пункт 5.1. розділу V проекту договору додатку № 4 ТД).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 9.docx 24.12.2020 08:50
Дата подачі:
22.12.2020 14:16
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо Вам наступну інформацію:
Поводження з побутовими відходами в Україні здійснюється відповідно до державних норм і стандартів. Ці правила закріплені у законах України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи» і т.д.
Механізм надання послуг з поводження з побутовими відходами визначено Правилами надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070 (зі змінами).
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів, дотримання правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, дотримання вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.
За порушення графіка надання послуг Виконавець несе відповідальність згідно із законодавством.
У зв’язку з тим, що підприємство зобов’язане забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством, строк доставки автозапчастин більше ніж строк визначений у тендерній документації унеможливлює надання якісних та своєчасних послуг.
Відповідно до статті 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Враховуючи те, що Замовник згідно рішення Дружківської міської ради №7/37-33 від 22.12.2017 року «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів з території міста Дружківки та підпорядкованих населених пунктів» є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м.Дружківка, підприємство має зобов’язання перед населенням міста якісно та у визначені умовами договору строки здійснювати вивезення твердих побутових відходів. Затримка автозапчастин, у разі поломки спецавтотранспорту, затримує надання послуг з поводження з побутовими відходами чим порушує права Споживачів. Дана вимога не в якому разі не призводить до дискримінації учасників а лише прискорює процес отримання товару як це вимагає законодавство України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги
Номер:
fd761a1bbb294aaeaa004ce17d1b63c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-18-003710-b.c1
Назва:
Вимоги
Вимога:
Добрый день, просим предоставить каталожные номера на все позиции.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2020 09:56
Вирішення:
Каталожні номери товару не вказуються, оскільки різні виробники використовують свій католожний номер. Вказавши конкретний номер означає здійснення закупівлі конкретного виробника, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" є порушенням законодавства та є дискримінацією учасників.
Тендерним комітетом ДКАТП 052805 вирішено не вказувати конкретних номерів товарів,оскільки для закупівлі можуть використовуватись аналоги чи еквіваленти інших виробників.
Статус вимоги:
Відхилено