-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
лазерний багатофункціональний пристрій
лазерний багатофункціональний пристрій
Завершена
52 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2017 08:16 - 17.03.2017 14:00
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження переможця
Номер:
5ba7634b32e848678503c8b3d0dd91f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b9
Назва:
Оскарження переможця
Скарга:
В результаті перевірки достовірності подання довідки про наявність власного сервісного центру ми виявили, що за адресою м.Рівне, вул.Данила Галицького,7 знаходиться представництво і сервіс-центр фірми ТОВ "Сі-Ел", представники якої повідомили, що ніякого іншого сервісного центру за цією адресою немає.
ФОП Кресанов надав довідку про нявність у нього власного сервісного центру, де буде проводитися ГАРАНТІЙНЕ обслуговування проданої техніки.
Прохання до організаторів, та ФОП Кресанова надати пдітвердуючі документи щодо наявності у нього ВЛАСНОГО сервісного центру по ГАРАНТІЙНОМУ обслуговуванню ( значить авторизованому сервісу від представництва фірми CANON з усіма відповідними документами ). Ненадання такої інформації буде розглядатися як фальсифікація та підробка документів, а також таким, що порушує загальні принципи здійснення державних закупівель, встановлених в статті 3 Закону України «про здійснення державних закупівель», зокрема, таких, як: ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-03-16-000030-a.b9.pdf 28.04.2017 12:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2017 10:12
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2017 12:50
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
0f409bbd3a6049e795b80231c5e7dbc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b10
Назва:
Скарга
Скарга:
Доводимо до Вашого відома, що Фізична особа-підприємець Кресанов Василь Михайлович не є авторизованим партнером Canon по сервісному обслуговуванню. Просимо перевірити документи ФОП Кресанова Василя Михайловича на достовірність подану ним довідку про обслуговуванню друкарської техніки Canon .
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2017-03-16-000030-a.b10.pdf 26.04.2017 18:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2017 12:02
Вирішення:
Шановні учасники! В документації закупівлі в п. 4 "Вимоги до замовника" вказано :"наявність сервісного обслуговування предмета закупівлі в м. Рівне". Про авторизованих партнерів Canon мова не йде. Мова йде саме про сервісне обслуговування У МІСТІ РІВНОМУ. Це вимога замовника.Сервісне обслуговування передбачено тільки на період гарантійного терміну обслуговування , тобто на 12 місяців. По закінченні цього терміну обслуговування даних багатофункціональних пристроїв перейде до авторизованих сервісних центрів, з якими у виконкому налагоджена багаторічна співпраця та укладені договори про сервісне обслуговування. Сервісне обслуговування техніки - це зовсім інший предмет закупівлі, на який міськвиконком процедуру не проводить . Дозволю собі ще раз вам нагадати: замовник закупляє тільки багатофункціональні пристрої у кількості 10 штук.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2017 18:06
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
43ad809b8bec4e5fabc1f4d70acad520
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b3
Назва:
Вимога
Скарга:
В довідці, яка була підкріплена з пропозицією про "наявність сервісного центру" було вказано , що ФОП ЗУБ співпрацює з авторизованими сервісними центрами(які прописані в гарантійному талоні) по всій Україні (документ підкріплено), та всі витрати по обслуговуванню Техніки - сплачує Постачальник. В протоколі про дискваліфікацію учасника вказано, що ФОП Зуб буде здійснювати сервісне обслуговування в м. Полтава, але ФОП Зуб, як і більшість учасників (Фізична особа-підприємець Кресанов Василь Михайлович, ФОП Ільків Сергій Михайлович, ТОВ "Виробничо-комерційна компанія "ПРОМУКРТАРА", ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАМЧЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, ТОВ Український Папiр,) аукціону не є авторизованими партнерами Canon по сервісному обслуговуванні. Всі перелічені учасники не мають права вказувати в документах, що Постачальник має право здійснювати сервісне обслуговування (авторизоване), це вказує на подачу фальшивих (фіктивних документів). Просимо переглянути Ваше рішення та повернути нас на кваліфікацію, так як ми виконали всі Ваші вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про наявність сервісного центру.pdf 27.03.2017 17:03
- Рішення по скарзіUA-2017-03-16-000030-a.b3.pdf 19.04.2017 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.03.2017 17:03
Вирішення:
У Вас було достатньо часу для надання коректного документу щодо сервісного обслуговування у місті Рівному.
У Вашому документі зазначено адресу лише сервісного центру у місті Полтаві. Визначення "співпраця з авторизованими центрами в інших містах України" не є визначенням "наявність сервісного обслуговування предмета закупівлі у м. Рівне".
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.04.2017 17:03
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Не правомірна дискваліфікація
Номер:
397d0aee34704dd0bc4db847ad103112
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b6
Назва:
Не правомірна дискваліфікація
Скарга:
Просимо Вас (Рівненський міськвиконком) ще раз переглянути документацію, яку Ви підкріпили до електронної закупівлі.(п.8 вказані - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження)
8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
• Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
• Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
• Цінову пропозицію відповідно до опису товару (згідно із пунктом 4 Документації закупівлі).
• Копія довідки про взяття на облік платника податків.
• Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
• Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка).
• Копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків.
• Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.
• Документ, що підтверджує якість товару (сертифікат, паспорт, тощо).
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Шановний Замовник в Вашій документації не вказано, про підкріплення документу про сервісне обслуговування в м. Рівне! Просимо дотримуватися Закону «Про публічні закупівлі» та не порушувати його.
Пов'язані документи:
Учасник
- lazernij-bfp (1).doc 28.03.2017 12:14
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-16-000030-a.b6.pdf 19.04.2017 16:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2017 12:14
Вирішення:
"Вимоги до постачальника: доставка товару предмета закупівлі за рахунок постачальника, наявність сервісного обслуговування предмета закупівлі в м. Рівне" - п. 4 "Детальний опис товару" Документації закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.04.2017 16:25
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
99f24714222041e1882497c63b0e529b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
В Вашій вимозі (Замовник: "Вимоги до постачальника: доставка предмета закупівлі за рахунок постачальника, наявність сервісного обслуговування предмета закупівлі в м. Рівне.") не було вказано, що ми повинні написати адресу сервісного центру в м. Рівне. Підкріплюємо ще раз довідку, просимо її переглянути повторно. Просимо переглянути своє рішення та повернути нас на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про наявність сервісного центру.pdf 27.03.2017 18:30
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-16-000030-a.b5.pdf 19.04.2017 12:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.03.2017 18:30
Вирішення:
У Вашій довідці не вказано, що сервісне обслуговування проводиться у місті Рівному.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.04.2017 13:00
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Відповідь ФОП Зуб
Номер:
3a0d48520c08473fa8381338e9e7a501
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b8
Назва:
Відповідь ФОП Зуб
Скарга:
В вашій документації п.15. але - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: знаходяться в п.8
8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
Шановний Замовник в Вашій документації не вказано, про підкріплення документу про сервісне обслуговування в м. Рівне! Просимо дотримуватися Закону «Про публічні закупівлі» та не порушувати його.
Соромно писати такі відповіді - представнику Рівненського міськвиконкому. Шановний Замовник в Вашій документації не вказано, про підкріплення документу про сервісне обслуговування в м. Рівне! Просимо дотримуватися Закону «Про публічні закупівлі» та не порушувати його.
Пов'язані документи:
Учасник
- lazernij-bfp (1).doc 28.03.2017 14:14
- DBR_UA-2017-03-16-000030-a.b8.pdf 18.04.2017 20:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2017 14:14
Вирішення:
Сервісне обслуговування предмета закупівлі у м. Рівне входить до складу комерційної (цінової) пропозиції, і є її невід'ємною частиною.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.04.2017 20:30
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Відповідь ФОП Зуб
Номер:
67b1add8c9ed43f1bf3c4649bff41717
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b7
Назва:
Відповідь ФОП Зуб
Скарга:
Рiшення замовника
В даному формулюванні не вказано, що потрібно надавати довідку в електронному вигляді! В електронному вигляді Замовник вимагав наступні документи:
8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
• Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
• Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
• Цінову пропозицію відповідно до опису товару (згідно із пунктом 4 Документації закупівлі).
• Копія довідки про взяття на облік платника податків.
• Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
• Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка).
• Копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків.
• Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.
• Документ, що підтверджує якість товару (сертифікат, паспорт, тощо).
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Шановний Замовник в Вашій документації не вказано, про підкріплення документу про сервісне обслуговування в м. Рівне! Просимо дотримуватися Закону «Про публічні закупівлі» та не порушувати його. Ваші вимоги підкріплено в додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- lazernij-bfp (1).doc 28.03.2017 13:22
- UA-2017-03-16-000030-a.b7.pdf 18.04.2017 11:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2017 13:22
Вирішення:
Сервісне обслуговування предмета закупівлі в м. Рівному відноситься до вимог замовника до постачальника і прописане в п.4 Документації закупівлі та є однією зі складових частин оцінювання учасника відповідності вимогам замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.04.2017 11:55
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Інформація щодо Авторизованих партнерів CANON
Номер:
294824ae84c24d16a9f3a4028a32ef0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b1
Назва:
Інформація щодо Авторизованих партнерів CANON
Скарга:
1. Доводимо до Вашого відома про наявність у ПП "Комтехсервіс" сертифіката авторизованого партнера CANON за 2017 рік. Даний сертифікат засвідчує, що наявнсть його у постачальника є запорукою придбання ОФІЦІЙНОЇ та ЯКІСНОЇ техніки з відповідністю вимогам відповідних стандартів ДСТУ, ТУ та ISO, а також такий товар, відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару відповідного характеру, та щодо його вимог до охорони праці, екології та пожежної безпеки. Звертаємо увагу Замовника на те, що крім нас, НІ В ОДНОГО з учасників тендеру немає діючого ( за 2017 рік ) сертифікату партнера CANON.
2. Авторизований Сервісний центр ПП "Комтехсервіс" знаходиться на вул.Соборна, 1 - навпроти Рівненського Міськвиконкому, що гарантує оперативне відновлення працездатності або заміну несправних блоків.
Пов'язані документи:
reviewers
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-16-000030-a.b1.pdf 17.04.2017 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2017 15:49
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.04.2017 17:45
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9ae58af3d6d942a9849e2e4675f014d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що Фізична особа-підприємець Кресанов Василь Михайлович не є авторизованим партнером Canon по сервісному обслуговуванню. Просимо перевірити документи ФОП Кресанова Василя Михайловича на достовірність подану ним довідку про обслуговуванню друкарської техніки Canon .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2017 18:21
Вирішення:
Цінова пропозиція ФОП Кресанова В.В. очікує розгляду.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Кваліфікація платників ПДВ і ФОП
Номер:
9e8aa561fb714266ba0c5888ab7fb305
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-000030-a.b2
Назва:
Кваліфікація платників ПДВ і ФОП
Вимога:
Згідно п.139 Податкового Кодексу України видатки, здійсненні у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток. Це спричинить збільшення суми нарахованого податку на прибуток. ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИННІ КВАЛІФІКУВАТИСЯ ЗА ЦІНАМИ БЕЗ ПДВ. (якщо хоча б один із учасників не платник ПДВ) Крім цього, згідно закону України «Про здійснення державних закупівель» основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства або державних коштів. Таким чином, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій повинна здійснюватися за цінами без урахування ПДВ. При іншій методиці оцінки підприємство – Замовник закупівлі порушує Закон. Просимо розглянути наш лист як дружнє роз’яснення та надати офіційну вмотивовану відповідь у разі прийняття рішення щодо закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2017 19:55
Вирішення:
Ваша пропозиція очікує розгляду.
Статус вимоги:
Задоволено