Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-03 Обхід м. Нової Одеси на ділянці км 7+666 – км 16+978, Миколаївська область
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначені тендерною документацією. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Завершена
5 950 961.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 754.81 UAH
Період оскарження:17.12.2020 18:14 - 08.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо трудових книжок
Номер:60de3df719a44d52868fc3d96a2fa528
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-17-017435-c.a3
Назва:Щодо трудових книжок
Вимога:
Пунктом 2.1 Додатку 1 Тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
“трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці”
Вимогу щодо надання копій трудових книжок для документального підтвердження наявності досвіду працівників вважаємо дискримінаціною та такою, що порушує права Учасників та принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Вказана вимога ставить Учасника у залежність від рішення його працівників щодо погодження на публікацію їх персональних даних у відкритому доступі, а від так обмежує права на участь у вказаній закупівлі.
Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації в частині усунення дискримінаційної вимоги або визначити, що такі дані можуть бути позначені Учасником як конфіденційні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.12.2020 17:19
Вирішення:Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.
Відповідно п. 1.1 ст.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання трудових книжок (заповнених сторінок) є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Також слід зазначити, що Замовником в тендерній документації, в повній мірі дотримано приписи Закону України «Про захист персональних даних», шляхом надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Замовник розуміє, що якщо в трудових відносинах з вашим підприємством перебувають працівники, які мають досить великий стаж роботи, то вам, як учаснику, прийдеться витратити чимало часу для сканування та формування документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, однак, враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обгрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.01.2021 20:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо категорії сертифікатів
Номер:7a1cecddfbb44819b7dc74fbe9bf0d9d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-17-017435-c.a2
Назва:Щодо категорії сертифікатів
Вимога:
Пунктом 2.1 Додатку 1 Тендерної документації визначено, що:
“Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом):
- провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань;
- провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.”
Чинним законодавством України на даний час не передбачено обов'язку інженера-проектувальника, який отримав кваліфікаційний безкатегорійний сертифікат відповідального виконавця у порядку, передбаченому законодавством України до 01.01.2016 року, щодо повторного проходження процедури професійної атестації для отримання кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця з визначенням категорії. Чинним законодавством України також не передбачена будь-яка інша спеціальна процедура щодо заміни безкатгорійних сертифікатів на сертифікати із зазначеними категоріями. Дана вимога встановлює незаконні обмеження для Учасників та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.12.2020 17:17
Вирішення:Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом):
- провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань;
- провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Замовником сформовано вимогу щодо наявності сертифікованих працівників у повній відповідності до норм чинного законодавства. Крім того, замовник в тендерній документації не зобов’язує та не вимагає від учасника повторно проходити процедури професійної атестації для отримання кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця з визначенням категорії, або будь-якої іншої спеціальної процедури щодо заміни без категорійних сертифікатів на сертифікати із зазначеними категоріями.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Крім того, тендерна документація містить наступну позицію: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обгрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.01.2021 20:00
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Вимоги по ст. 16 Закону
Номер:bbcc292021a74a1bb641d8202def44b6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-17-017435-c.a1
Назва:Вимоги по ст. 16 Закону
Вимога:
Добрий день.
Частна перша Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наявність в Учасника зокрема:
"1. GPS (або еквівалент) – 1 одиниця,
2. Комплект GNSS приймач S800 A (або еквівалент) – 1 одиниця,"
За визначенням GNSS (Global Navigation Satellite System) - це супутникова система, що дозволяє визначати координати, швидкість тощо, має різновиди GPS-приймачи, ГЛОНАСС-приймачи, GELILEO-приймачи тощо (https://ru.wikipedia.org/wiki/Спутниковый_приёмник, https://systemnet.com.ua/gnss/). Тобто GPS лише один з різновидів системи GNSS та, з урахуванням вимоги щодо наявності GNSS, не може розглядатися як окремий вид обладнання, який повинен мати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації – видалити вимогу щодо наявності в Учасника обладнання саме GPS, так як вона є дублюючою і поглинається вимогою щодо наявності обладнання GNSS.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.12.2020 12:42
Вирішення:Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Вашу вимогу та інформує, що найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни