-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі в ліцеї №144
Капітальний ремонт покрівлі в ліцеї №144
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2017 12:10 - 31.03.2017 15:00
Вимога
Вирішена
Про приведення умов допорогової закупівлі у відповідність до законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f8aa07f2f373432685515e49622d0d51
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-000904-b.a1
Назва:
Про приведення умов допорогової закупівлі у відповідність до законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Повідомлення про проведення закупівлі № 883669, «Капітальний ремонт покрівлі в ліцеї №144»
Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
КОД ЄДРПОУ 37485490
вул. Пітерська, 12, м. Київ, 03087
Відповідно до умов закупівлі №883669, у п. 8 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, необхідно надати «дозвільні документи на право виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним законодавством для даного виду роботи (або надати письмове пояснення у довільній формі)».
Але у Дефектному акті, що міститься у екранній формі закупівлі, не вказано роботи та механізми, які відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року, містяться у Додатку №2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та при складанні кошторисної документації, таке обладнання не вказуватиметься.
Таким чином ця вимога умов закупівлі, порушує основні принципи допорогових закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням (п.6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», що затверджений Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р.).
Відповідно до умов закупівлі №883669, у п. 9 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, необхідно надати «копію висновку експертизи, щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва Учасника».
Але відповідно до п.3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року, Висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об'єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Враховуючі те, що у Дефектному акті, що міститься у екранній формі закупівлі, не вказано роботи та механізми, які відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року, містяться у Додатку №2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Таким чином ця вимога умов закупівлі, порушує основні принципи допорогових закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням (п.6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», що затверджений Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р.).
Крім цього, Згідно п.4.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1 статті 3 та п.3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», найменування товарів, зазначені в «Дефектному акті» п. №№ 1, 2, 4, 9, 10, 18, 19, 20, 21, 25, 26 мають містити помітку «або аналог». Також у п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель», що затверджений Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р., наведено, що Замовник має право вказати аналоги та/або еквіваленти, що приймаються у пропозиції.
Вказані вище вимоги порушують основні принципи допорогових закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням (п.6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», що затверджений Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р.) та дає можливість Замовнику обрати «потрібного» переможця закупівлі.
Враховуючі вищевикладене, з метою відповідності умов закупівлі №883669, «Капітальний ремонт покрівлі в ліцеї №144», законодавству у сфері публічних закупівель, просимо Вас у період до 10.00, 31.03.2017 року, виконати наступне:
По-перше, виключити п. 8 та п.9 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, Умов закупівлі;
По-друге, у Дефектному акті видалити посилання на певну торгову марку, товарний знак, виробника та т.і., або вказати «або еквівалент / аналог».
В.М.Кузьменко
Комерційний директор ТОВ «РЕНОБАУ»
Реквізити ТОВ «РЕНОБАУ»
м. Новомосковськ,
вул. Гетьманська, 9/66
р/р у гривні 26001050290282,
ПАТ КБ «Приватбанк»,
МФО 305299
ЄДРПОУ 38470464,
свідоцтво ПДВ № 200127692
ІПН 384704604083
Тел./факс: +380 56 736 96 55
vk@plato-plus.biz
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2017 14:08
Вирішення:
Вимогу / скаргу задоволено
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
31.03.2017 09:26
Підтвердження вирішення:
Дякуємо! Замовником внесено зміни у документацію закупівлі