-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Газове паливо, ДК 021:2015-09120000-6 (1 лот: код ДК 021:2015 – 09122000-0 – Пропан і бутан (газ скраплений), 2 лот: код ДК 021:2015 – 09123000-7 – Природний газ (газ стиснений), 3 лот: код ДК 021:2015 – 09123000-7 – Природний газ))
Мова, якою готується тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або їх копії, які подаються учасниками у складі тндернох пропозиції і викладені іншими мовами, повинні надаватися разом з ії автентичним перекладом українською.Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
2 469 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 125.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 125.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2020 16:33 - 01.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ"
Номер:
a1416ed6bac940d19afccfbd01f48ff2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-007761-b.c3
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ"
Вимога:
Ще раз вимагаємо Замовника КП «Івано-Франківськводоекотехпром» відмінити протокол № 467 від 12.01.2021р. із рішенням відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ».
Нагадуємо, що Учасник згідно вимог Замовника, встановлених у РОЗДІЛІ ІІІ ДОДАТКУ 1 ТД, повинен у разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевих бенефіціарних власників надати ДОВІДКУ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ з УКАЗАННЯМ ПРИЧИН ВІДСУТНОСТІ ДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ в ЄДР. АЛЕ ІНОФРМАЦІЯ ЩОДО КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ є в НАЯВНОСТІ в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним (https://usr.minjust.gov.ua), в чому Замовник може переконатися самостійно.
ОТЖЕ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» ВІДСУТНІ.
ВИМАГАЄМО:
- СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» ТА ПРОТОКОЛ ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ";
- ВИЗНАТИ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» ПЕРЕМОЖЦЕМ ТА ОПРИЛЮДНИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з даною скаргою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Скрін витягу з ЄДР станом на 12.01.2021р..docx 22.01.2021 11:57
Дата подачі:
21.01.2021 18:09
Вирішення:
Нагадуємо, що вже була надана відповідь що до причини невідповідності пропозиції ТОВ «Торговий Дім Автотранс-Ойл» умовам тендерної документації а саме:
на дату розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Торговий Дім Автотранс-Ойл» , а саме 12.01.2021р, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань була відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" (код ЄДРПОУ 36324681), обов’язковість наявності якої у даному реєстрі передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та п.9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В підтвердження цього надаємо скрін з витягу ЄДР на дату розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" , який був завантажений вами в складі Вимоги від 12.01.2021р. в 16.06 год.
В даному випадку ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" (код ЄДРПОУ 36324681) повинно було надати відповідні пояснення з зазначенням причин відсутності інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні нормативно-правові акти (вимога розділу ІІІ Додатку № 1 до ТД)
Оскільки інформація була відсутня (і про кінцевого бенефіціарного власника, і Довідка з поясненням причин відсутності цієї інформації) Замовник був зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію на підставі ст.31 Закону «Про публічні закупівлі»
Наголошуємо,що є друга підстава для відхилення: В п.1 Розділу ІІ ТД була вимога про те, що Учасники в складі пропозицій надають Лист, в якому зазначають розуміння умов, підстав та порядку надання звернень, запитів, вимог, тощо (п.1 Розділу ІІ Тендерної документації ) та погодження з ними. Оскільки в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» даний лист відсутній - Замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію. (п.1 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відміни рішення про намір укласти договір з Переможцем
Номер:
4e59edf7f72c4f139a89899b69bfd113
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-007761-b.a2
Назва:
Вимога щодо відміни рішення про намір укласти договір з Переможцем
Вимога:
Згідно Додатку 4 Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю:
1 лот: код ДК 021:2015 – 09122000-0 – пропан і бутан (газ скраплений) Замовником встановлено, що Якість товару, а саме: - газ скраплений, повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства – виробника, а саме вимогам ДСТУ 4047-2001. На підтвердження даної вимоги Учасник має надати належним чином завірені копії паспортів якості (або свідоцтв про якість) підприємства – виробника (якщо кілька виробників, то кожного) на товар.
Учасником ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" у складі пропозиції не було надано сертифікат та паспорт на газ скраплений, який відповідає вимогам ДСТУ 4047-2001.
Натомість, було надано сертифікат та паспорт на газ скраплений, який відповідає вимогам ДСТУ EN 589:2017 «Газ нафтовий скраплений. Технічні умови та методи контролювання». Також, у складі пропозиції Учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" надано Довідку щодо виробника (вих. №230 від 05.01.2021р.), в якій УЧАСНИК підтверджує відповідність Товару (Газ скраплений) ДСТУ EN 589:2017 «Газ нафтовий скраплений. Технічні умови та методи контролювання». Водночас, Учасником було надано паспорт якості № 16 на газ скраплений, який виданий 10.01.2020р., але, згідно Технічного регламенту, строк зберігання газу скрапленого складає 6 місяців з дати виготовлення. Тобто термін дії даного паспорту сплив 10.07.2020р.
Тобто Товар, що пропонує Учасник ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", по-перше: не відповідає вимогам Замовника, встановленим в Додатку 4 ТД (не відповідає вимогам ДСТУ 4047-2001); по-друге: Учасником ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" не надано копії паспортів якості, які вимагались у п. 1 Додатку 4 ТД.
Замовник повинен відхилити ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" на підставі пункту 2 частини 3 Розділу V - тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір з УЧАСНИКОМ ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2021 16:18
Вирішення:
Замовник у Технічній специфікації (Додаток 4 до ТД) визначив критерій якості товару наступним чином:"Якість товару, а саме газу скрапленого повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства – виробника". Замовник визначив спосіб документального підтвердження інформації учасника про якість пропонованого товару наступним чином : «Надати належним чином завірені копії паспортів якості (або свідоцтв про якість) підприємства – виробника (якщо кілька виробників, то кожного) на товар». Тобто в інформації, яку учасники надаватимуть на підтвердження якості товару, замовник не вимагав посилання на певний ДСТУ. Головне, щоб цей ДСТУ був чинний і діючий в Україні.
Замовник у своїх вимогах до якості палива не прив'язувався до якогось конкретного виробника. Кожен виробник самостійно обирає процес виготовлення товару і розробляє дозвільні документи. Отже виробник газу скрапленого, який має намір постачати учасник ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг», працює на підставі власного ТУ та діючого в Україні ДСТУ ЕN 589-2017. У технічному регламенті щодо вимог до газу скрапленого для автомобільного транспорту, комунально-побутового споживання та промислових цілей зазначено, що ДСТУ 4047-2001 - це «Гази вуглеводневі скраплені паливні для комунально-побутового споживання та промислових цілей – вуглеводневий газ, який зберігають та використовують у рідкій фазі за умов помірного тиску і температури навколишнього середовища, та застосовують як паливо для комунально-побутового споживання та у промислових цілях;
а ДСТУ EN 5899:2017 - це «Газ скраплений для автомобільно транспорту, який зберігають та використовують у рідкій фазі за умов помірного тиску і температури навколишнього середовища, та застосовують як паливо для автомобільного транспорту. Який використовується як для комунально-побутового споживання та у промислових цілях, які вводяться в обіг та надаються на ринку України». Отже, і одне, і друге повністю підходять під технічні вимоги замовника. Окрім того, в тендерній документації в п.2 ч.6 Розділу ІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано: У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Технічні вимоги до газу скрапленого пропан-бутану технічного згідно ДСТУ ( 4047: 2001) допускають еквівалент предмету закупівлі, тому запропоновані пропозиції предмету закупівлі згідно ДСТУ EN (589:2017) вважається нами як еквівалент газу скрапленого. Тому надані учасником паспорти якості прийняті тендерним комітетом до розгляду, тому що повністю відповідають технічним вимогам замовника.
Оскільки в документації замовника не було вимоги про те, що паспорти якості на товар мали бути дійсними на день розкриття пропозицій, вважаємо, що ця умова ТД учасником також була виконана, а отже і ця претензія скаржника не має підґрунтя. Учасником виконані усі вимоги тендерної документації і надані всі необхідні документи. Тому підстави для відхилення пропозиції учасника торгів ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ"
Номер:
92e776fe219b4bd085a7d94484e9ecf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-007761-b.b1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ"
Вимога:
Замовником КП «Івано-Франківськводоекотехпром» 12.01.2021р. було оприлюднено протокол № 467 засідання тендерного комітету із рішенням відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ».
Причиною відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» зазначено:
- відсутність Довідки з указанням причин відсутності інформації в ЄДР про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, яка вимагалась в Додатку №1 до ТД Розділ ІІІ.
Замовником у Додатку №1 до ТД Розділ ІІІ зазначено:
«Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Інформативна довідка довільної форми про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (докладніше порядок надання довідки викладено в підпункті 5.4 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації)), за винятком пунктів 1,7 та 10 частини першої статті 17 Закону (стосовно п.9 ч.1 ст.17: у разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевих бенефіціарних власників, учасник повинен надати довідку в довільній формі з указанням причин відсутності даної інформації в ЄДР).
У частині 5 Розділі III ТД Замовником зазначено:
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація про кінцевих бенефіціарних власників міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним (https://usr.minjust.gov.ua).
Також Замовником зазначено, що :
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав частини першої та частиною другою статті 17 Закону у спосіб, згідно Додатку № 5.
У першому стовбці Додатку 5 зазначено:
Підстава для відмови в участі у процедурі закупівлі:
пункт 9 частини 1 статті 17 Закону
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).
У другому стовбці зазначено Спосіб перевірки інформації:
Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Документи, інформація від учасників не вимагаються.
У п’ятому стовбці зазначено Форма подачі підтвердження:
Замовник не вказує спосіб підтвердження.
Отже, Учасник згідно вимог Замовника, встановлених у РОЗДІЛІ ІІІ ДОДАТКУ 1 ТД, повинен у разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевих бенефіціарних власників надати ДОВІДКУ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ з УКАЗАННЯМ ПРИЧИН ВІДСУТНОСТІ ДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ в ЄДР. АЛЕ ІНОФРМАЦІЯ ЩОДО КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ є в НАЯВНОСТІ в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (на підтвердження надаємо скрін даного реєстру). Також додатково Учасником у складі пропозиції надавалась Інформація щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (вих. №5641 від 04.01.2021р.) , де в п. 9 зазначено про НАЯВНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».
Інформацію щодо відсутності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) ЗАМОВНИК перевіряє самостійно у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документи, інформація від УЧАСНИКА НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
Згідно другої підстави відхилення :
- відсутній лист, який вимагався в п.1 РозділуІІ ТД.
В п. 1 Розділу ІІ ТД Замовником зазначено:
У випадку відсутності звернень (запитань, вимог, тощо) від учасників протягом терміну, передбаченого ч.1 ст.24 Закону, це розцінюється як погодження з усіма вимогами тендерної документації і невиконання будь-якої з них буде підставою для відхилення такої пропозиції учасника на підставі ст.31 Закону.
УЧАСНИК ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» не робив звернень (Запитань, вимог тощо) протягом терміну, передбаченого ч.1 ст.24 Закону, отже це розцінюється ЗАМОВНИКОМ як погодження з усіма вимогами тендерної документації і невиконання будь-якої з них буде підставою для відхилення такої пропозиції учасника на підставі ст.31 Закону.
Тобто поданням своєї пропозиції УЧАСНИК ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» вже надав погодження з усіма вимогами тендерної документації та погоджений з виконанням будь-якої з них.
Також УЧАСНИКОМ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» було надано в складі пропозиції погодження зі всіма вимогами технічного завдання та запропонованим Замовником проектом договору (Вих. №5628 -К від 04.01.2021р. ).
В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено:
Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з документів, зазначених у Додатках 1, 4. Переможцем додатково подаються документи, визначені у Додатку 2.
Відсутність документів, передбачених цим розділом тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
В цих Додатках відсутній Лист про розуміння та погодження з умовами Тендерної Документації, ненадання якого б було підставою для відхилення Тендерної Пропозиції Учасника. Навіть якщо уявити факт ненадання такого Листа, то це є формальною (несуттєвою) помилкою та такою, що не впливає на зміст пропозиції. Така позиція органу оскарження відображена у масових рішеннях, де не доброчесні Замовники всіма можливими способами намагаються відхилити Тендерні пропозиції не «угодних» їм Учасників (по типу – «відсутність букв, слів у реченнях, розділових знаків, невідповідні шрифти», «Невірні назви Документів – Лист, Гарантійний лист, Гарантія і т.п.», «ненадання документу, яким жодним чином не впливає на зміст тендерної документації» та багато інших хитрощів).
ОТЖЕ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» ВІДСУТНІ.
ВИМАГАЄМО:
- СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ»;
- ВИЗНАТИ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» ПЕРЕМОЖЦЕМ ТА ОПРИЛЮДНИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з даною скаргою.
?
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ.docx 12.01.2021 16:06
Дата подачі:
12.01.2021 16:06
Вирішення:
Повідомляємо що 6 грудня 2019 року Верховна Рада України прийняла новий Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – Новий закон про протидію відмиванню доходів), який повністю замінить собою існуючий закон з такою ж назвою. Новий закон про протидію відмиванню доходів набрав чинності 28 квітня 2020 року. Новий закон про протидію відмиванню доходів доповнює положення деяких законодавчих актів України, у тому числі, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про державну реєстрацію) та впроваджує такі зміни щодо процедури розкриття та перевірки інформації про кінцевих бенефіціарних власників в Україні. «Кінцевий бенефіціарний власник – будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб – будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, – засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень – особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 % статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є: принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 % статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права». Нові вимоги до розкриття кінцевих бенефіціарних власників Постійне оновлення. Усі юридичні особи зобов’язані підтримувати інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності в актуальному стані та подавати державному реєстратору документи, що підтверджують зміни до цієї інформації, протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення; у разі виявлення неточностей у раніше розкритій інформації про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) така інформація може бути виправлена не пізніше 3 робочих днів з дня виявлення неточностей; • Щорічне підтвердження. Кожна юридична особа відтепер зобов’язана щорічно подавати оновлену інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників або про їх відсутність разом зі структурою власності, витягом з іноземного торговельного реєстру чи іншого реєстру юридичних осіб щодо компаній-нерезидентів, які є учасниками юридичної особи, та нотаріально засвідченою копією документа, що посвідчує особу, яка є нерезидентом-кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи; такі ж документи необхідно подавати до ЄДР у випадку реєстрації будь-яких змін до інформації про юридичну особу, що містяться в ЄДР; У відповідності до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Чинне законодавство України розмежовує поняття Засновник юридичної особи та кінцевий бенефіціарний власник. У відповідності до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Таким чином, наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації лише щодо засновників юридичної особи, при відсутності інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника є порушенням пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та . п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" (код ЄДРПОУ 36324681), обов’язковість якої у даному реєстрі передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 12.01.2021 р. інформації про те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" (код ЄДРПОУ 36324681): кінцевий бенефіціарний власник (контролер) юридичної особи – відповідно до пп. 9 п. 2 статті 9 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" інформація що подається, вже не відповідає чинним законодавчим актам України. В даному випадку ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" (код ЄДРПОУ 36324681) повинно було внести відповідні відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або надати відповідні пояснення з зазначенням причин відсутності інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Жодних змін не відбулось та пояснення щодо відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" (код ЄДРПОУ 36324681) у складі своєї тендерної пропозиції не надано. У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Оскільки ІНФОРМАЦІЯ ВІДСУТНЯЮ, та учасник не надав обґрунтованої відповіді що до відсутності даної інформації як вимагалось у Додатку 1 до ТД та Розділу ІІІ, у Замовника немає причин зміни свого рішення.
Щодо другої підстави відхилення: п.1 Розділу ІІ ТД була вимога про те, що Учасники в складі пропозицій надають Лист, в якому зазначають про розуміння вказаних умов (п.1 Розділу ІІ) та погодження з ними. Оскільки в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» даний лист відсутній - Замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію. (п.1 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі).
Статус вимоги:
Відхилено