-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення внутрішньоквартальних територій вулиці Рубчака - Грушевського, в м.Калуш, Івано-Франківської області
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2017 16:39 - 13.04.2017 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
909ebdf197b14c9d900c68533c50d5e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-001763-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Усунення порушень в тендерній документації допорогових закупівель по об’єкту:
«Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення внутрішньоквартальних територій вулиці Рубчака - Грушевського, в м.Калуш, Івано-Франківської області»
»
Перше. Проаналізувавши пункт 2.4. Проекту договору зазначаємо що даний пункт має дискримінаційний характер. На підставі якого нормативного документу цей пункт включено до проект договору? Це корупційний чинник та зловживання з боку Замовника.
Учасник закупівлі не зобов’язаний погоджувати вартість матеріалів і обладнання з Замовником. Усуньте порушення.
Друге. В Додатку 2 тендерної документації не зазначено чи можуть платник єдиного податку або платники на загальній системі оподаткування (без сплати ПДВ) приймати участь в закупівлі. Усуньте порушення.
Третє. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації подання документів здійснюється у форматі PDF. Але пункт 6.3 розділу 6 Наказу №35 від 13.04.2016 року затвердженого ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» чітко визначає яки розширення повинні мати файли Замовника або Учасника. Усуньте порушення
Четверте. Вивчивши та проаналізувавши зміст Додатку 2 (Вимоги до учасників) надсилаємо вимогу про приведення Додатку 2 тендерної документації у відповідність до
до Порядку здіснення допорогових закупівль, а саме таку процедуру має дана закупівля відповідно до оголошення розміщеного на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/,
Ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-06-001763-b
ID 74abfbb8381e4bcabfbf3d40c26b5170
Замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель на підставі абзацу 4 пункту 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель установлених вищезазначеним законом.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначені кваліфікаційні критерії до учасників. Також в даній статті чітко зазначено про відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників та правові наслідки не подання даних документів.
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі чітко визначена інформація, щодо якої необхідно надати підтвердження в довільній або обов’язковій формі. Також в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої даної статті. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним можна дізнатися на веб – порталі Уповноваженого органу.
Згідно пункту 6.2. розділу 6 Наказу №35 від 13.04.2016 року затвердженого ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже опублікувавши Додаток 2 Тендерної документації Замовник не дотримався п.1.1 розділу 1 Загальні положення, п.6.2, п.6.3. розділу 6 Наказу №35 від 13.04.2016 року затвердженого ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ», статті 16, статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» при підготовці тендерної документації та проведені допорогової закупівлі за державні кошти.
Вимагаємо привести у відповідність тендерну документацію до чинного законодавства України що регулює здійснення закупівель за державні кошти. У випадках повторних порушень з боку Замовника залишаємо за собою право звернутися до державних органів влади та громадських організацій, що здійснюють моніторинг та контроль закупівель за державні кошти.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - - копия.docx 11.04.2017 13:46
- Вимоги до учасників зміни.doc 11.04.2017 13:46
- ОГОЛОШЕННЯ зміни.docx 11.04.2017 13:46
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зміни.doc 11.04.2017 13:46
Дата подачі:
09.04.2017 13:47
Вирішення:
Враховуючи неоднозначне тлумачення законодавства замовником та автором вимоги, з метою економії коштів місцевого бюджету, а також з метою, щоб через юридичні колізії та неоднакове трактування законодавства в сфері публічних закупівель відбулася дана закупівля, тендерний комітет УЖКГ міської ради про проведення закупівлі «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення внутрішньоквартальних територій та вулиці Рубчака –Грушевського, м. Калуш Івано-Франківської області»
ВИРІШИВ :
1. Задоволити вимогу від 09.04.2017 року по проведенню закупівлі «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення внутріквартальних територій та вулиці Рубчака – Грушевського , м. Калуш, Івано-Франківської області».
2. Виключити п.2.4. із проекту договору.
3. Додати в Додаток 2 вимогу про надання копії свідоцтва платника Єдиного податку.
4. Включити вимогу про надання пропозиції учасником згідно повного переліку розширення файлів або розширення програм, посилання на які є в п.6.3 частини 3 наказу ДП « Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35., а саме: .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
5. Привести у відповідність Вимоги до учасників у Додатку 2.
Статус вимоги:
Задоволено