-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо (бензин А-95)
Завершена
265 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 326.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 326.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2020 16:09 - 31.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e052fb5135544c3c851b8bbd63843729
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-014412-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно Розділу 1. Загальні положення п. 4.3:
«Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 60б
По талонах або скретч-картках (по 10 л та 15 л) на АЗС Учасника (АЗС партнера учасника), що розташовані на відстані до 15 км від місця знаходження Замовника в м. Запоріжжя;
Бензин А-95 – 10 200л.
Технічні характеристики та обсяг поставки товару – згідно Додатку 2 до Тендерної документації»
Вимога щодо талонів або скретч-карток по 15 л. обмежує учасників, які не мають талонів номіналом по 15л., дану вимогу може виконати лише АЗС під брендом «АВІАС».
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та змінити вимогу щодо талонів або скретч-карток по 10л. та 15л. – на 10 л . та 20 л.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2020 15:11
Вирішення:
Уповноваженой особой уважно вивчено Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно Розділу 1. Загальні положення п. 4.3: «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 60б По талонах або скретч-картках (по 10 л та 15 л) на АЗС Учасника (АЗС партнера учасника), що розташовані на відстані до 15 км від місця знаходження Замовника в м. Запоріжжя. Вимога щодо саме вищевказаних номиналів пов'язана з необхідністю заправки невеликими обсягами бензину.
У разі відсутності у учасників талонів по 15л. можливо постачання лише талонами по 10л.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації Замвоника
Номер:
0f91564fb27949139457013ca913264a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-014412-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації Замвоника
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Згідно Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» :
«В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір).»
Вимагаючи від учасників наявність права на інтелектуальну власність – замовник обмежує учасників, які працюють на умовах партнерських договорів, та не мають права інтелектуальної власності, проте мають можливість здійснювати відпуск палива на АЗС на рівних умовах із власником АЗС. Наявність права на інтелектуальну власність жодним чином не впливає на якість, кількість та швидкість поставки товару та отримання палива на АЗС.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник штучно обмежив конкуренцію, оскільки більшість потенційних учасників не зможуть взяти участь у торгах.
Вважаємо, що Замовником здійснене некоректне укладання технічних вимог тендерної документації у закупівлі, що штучно обмежує коло потенційних учасників, є дискримінацією та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист економічної конкуренції», що в свою чергу не сприяє економічній конкуренції та економії бюджетних коштів.
Зазначені вимоги, що дискримінують Учасників торгів, обмежують їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах.
Згідно із ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до АМКУ за оскарженням дискримінаційних умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2020 15:49
Вирішення:
Доброго дня!
Уповноваженою особою уважно вивчено Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію в частині документального підтвердження наявності права на використання об’єктів права інтелектуальної власності та повідомляє наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Згідно Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір).»
Щодо доводу, що вимагаючи від учасників наявність права на інтелектуальну власність – замовник зокрема обмежує учасників, які працюють на умовах партнерських договорів, та не мають права інтелектуальної власності, проте мають можливість здійснювати відпуск палива на АЗС на рівних умовах із власником АЗС – то він не відповідає дійсності, адже на території міста Запоріжжя наявні мінімум чотири потенційних Учасника, що мають відповідні документи, окрім того вказана вимога жодним чином не обмежує Учасників, які працюють на умовах партнерських договорів, адже відповідні Учасники можуть заключити відповідні ліцензійні та субліцензійні договори.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Враховуючи зазначене вище відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено