-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
77310000-6 (покіс газонів)
Закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Торги не відбулися
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2020 14:59 - 29.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення (дії) Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Центральний 1"
Номер:
f72349136f9d42ba968364d12504f021
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-011778-c.a1
Назва:
Скарга на рішення (дії) Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Центральний 1"
Скарга:
Вих. № 223 від 04.02.2021 р.
Уповноважений орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель,
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
E-mail: kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
E-mail: alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-17-011778-с
СКАРГА
на рішення (дії) Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1»
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів проводиться закупівля послуг ДК 021:2015: 77310000-6, Покіс газонів.
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-17-011778-с.
Пропозиції по означеній закупівлі подали три Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), Фізична особа-підприємець Мироненко А.А. та ТОВ «Миколаївзеленгосп».
4 січня 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого ТОВ «Центральний 1» запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію закупівлі вказаної послуги – 990 000 грн. 00 коп.
Тендерний комітет Замовника, дотримуючись вимог Закону «Про публічні закупівлі», протягом 20 робочих днів проводив розгляд наданих у складі пропозиції документів Учасника ТОВ «Центральний 1».
2 лютого 2021 року Замовник оприлюдив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №18 розгляду нашої тендерної пропозицій з рішенням про її відхилення тому, що вона не відповідає встановленим абзацом першим ч.3 ст.22 Закону вимогам («тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»). Замовник, як вказано у протоколі, вважає, що «відповідно до вимог ТД учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження, зокрема - на підписання договору про закупівлю. ТОВ "Центральний 1" надав виписку з протоколу загальних зборів, де визначено, що директор уповноважений на підписання документів тендерної пропозиції, інших документів тендерної пропозиції, інших документів для участі у публічних закупівлях та засвідчення копій документів» і, таким чином, не надав підтвердження повноважень щодо підпису договору про закупівлю.
ТОВ «Центральний 1» не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
По перше, Замовник, на нашу думку, неуважно розглянув документи пропозиції ТОВ «Центральний 1», зокрема – наданий Витяг з протоколу загальних зборів учасників товариства і «Відомості про Учасника».
Учасник відкритих торгів ТОВ «Центральний 1» підтвердив у наданих з пропозицією документах повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору, засвідчення копій.
Так, в п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовник зазначив, що Учасник повинен завантажити файли, у тому числі з «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, договору про закупівлю, засвідчення копій документів підтверджуються: або випискою з протоколу засновників, або копією протоколу засновників, або копією наказу про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, складеним відповідно до вимог чинного законодавства, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції, договору, засвідчення копій)».
ТОВ «Центральний 1» надав Витяг з протоколу загальних зборів учасників товариства від 29.08.2019 р., у якому зазначено, що генеральний директор ТОВ Герасименко С.О. наділений «повноваженнями на підписання документів тендерних пропозицій, інших документів для участі у публічних закупівлях та засвідчення копій документів».
В друге, Замовник чомусь має своє розуміння положень Закону «Про публічні закупівлі» (щодо значення основних його термінів).
Так, Закон «Про публічні закупівлі» пояснює, що таке «публічна закупівля» - публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом (п.25 ст.1) і що таке «договір про закупівлю» - договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (п.6 ст. 1).
Таким чином, договір і його укладення з Переможцем торгів (при такій процедурі закупівлі) є невід’ємною частиною всього процесу публічної закупівлі, а генеральний директор товариства Герасименко С.О., наділений учасниками товариства повноваженнями на підпис не тільки документів тендерної пропозиції, а і на підписання усіх інших документів для участі у закупівлях, має право підписання договору з Замовником в період завершення публічної закупівлі.
До цього ж, у тому, що генеральний директор ТОВ «Центральний 1», якого, із-за неуважності, назвали в протоколі «директором», має право на укладення договору, члени тендерного комітету Замовника могли б переконатись і при розгляді «Відомості про Учасника», яка була у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації.
В третє, Замовник порушує законодавство щодо надання інформації про право підписання договору про закупівлю.
Підпунктом 1 п.2 ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що цю інформацію подає Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю. У разі визнання ТОВ «Центральний 1» Переможцем відкритих торгів, Замовник обов’язково отримав би вказану інформацію під час укладання договору.
В четверте, ухвалюючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1», Замовник проігнорував норми ч.9 ст.26 і ч.16 ст.29 Закону про надання учасникам часу на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідності.
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Центральний 1» була відхилена безпідставно.
Рішенням Замовника грубо порушено права Учасника, у т.ч. і на виправлення невідповідності в інформації/документах, внаслідок чого Скаржник був позбавлений можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 02.02.2021 р., Протокол №18 (в протоколі – від 02.01.2021 р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1».
Додатки:
1. Витяг з Протоколу № 29/08-1 загальних зборів учасників від 29.08.2019 р. – 1 стор.
2. «Відомості про учасника» (вих. № 1085 від 22.12.2020 р.) – 1 стор.
3. Протокол №18 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 2 стор.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1»
Герасименко С.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника 07.02.2021 18:08
- рішення від 10.02.2021 №2351 + лист замовнику.pdf 10.02.2021 19:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2021 №3040.pdf 19.02.2021 17:42
- рішення від 18.02.2021 № 3040.pdf 23.02.2021 19:55
- протокол 26.02.2021 08:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2021 19:25
Дата розгляду скарги:
18.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2021 19:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.02.2021 19:56
Дата виконання рішення Замовником:
26.02.2021 08:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано рішення тендерного комітету скасовано
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про відміну торгів
Номер:
3f3b68dfe96b40efacdd65c512596a88
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-011778-c.a2
Назва:
Скарга на рішення про відміну торгів
Скарга:
25.03.2021р. Вих. № 529
Уповноважений орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель,
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
E-mail: kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
E-mail: alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-17-011778-с
СКАРГА
на рішення (дії) Замовника
про продовження строку розгляду пропозиції і про відміну торгів
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів проводиться закупівля послуг ДК 021:2015: 77310000-6 «Покіс газонів».
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-17-011778-с.
Пропозиції по означеній закупівлі подали три Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), і Фізична особа-підприємець Мироненко А.А., ТОВ «Миколаївзеленгосп».
4 січня 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого ТОВ «Центральний 1» запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію закупівлі вказаної послуги – 990 000 грн. 00 коп.
Тендерний комітет Замовника з 04.01.2021 р., протягом 20 робочих днів, проводив розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника - ТОВ «Центральний 1», а саме:
- продовжував строк розгляду до 20 днів (протокол №8 від 12.01.2021 р.)
- відхиляв пропозицію (протокол №18 від 02.02.2021 р.), з приводу чого Скаржник був вимушений оскаржити рішення Замовника, звернувшись 07.02.2021 р. до Органу оскарження.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №3040 від 18.02.2021 р. Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1».
Він скасував своє рішення про відхилення (протокол №27 від 25.02.2021 р.) і знову розглядав найбільш економічно вигідну пропозицію, спочатку 5 робочих днів, потім, вдруге, продовжив строк її розгляду до 20 робочих днів (протокол №32 від 04.03.2021 р.), незважаючи на те, що відповідно вимогам ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції починається з дня визначення її такою системою і не може перевищувати 20 робочих днів.
24 березня 2021 р. Замовник оприлюднив в системі своє рішення про відміну торгів (протокол №39 від 23.03.2021 р.) з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Описом таких порушень Замовник вважає, що «при оголошенні закупівлі не врахував вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06. 2020 р. № 1082 – під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, в окремих електронних полях не зазначив інформацію щодо назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі».
Яку інформацію і якого предмета закупівлі не вніс Замовник, він не конкретизував.
У зв’язку з тим, що Замовник дуже часто намагається порушити Закон «Про публічні закупівлі», про що свідчать численні задоволені скарги на рішення його тендерного комітету, ТОВ «Центральний 1» не може погодитись з зазначеними вище рішеннями Замовника та вважає їх такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і свідчать про порушення його вимог з наступних підстав:
По перше, Замовник не мав права на продовження розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції більш ніж до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону.
Станом на 24.03.2021 р. розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції триває 56 днів.
Таким чином, значно продовживши строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, Замовник грубо порушив вимоги ч.10 ст.29 Закону.
В друге, Замовник намагається відмінити процедуру закупівлі з формальної та надуманої підстави – нібито «під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, в окремих електронних полях не зазначив інформацію щодо назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі».
Але сам факт оприлюднення оголошення про проведення торгів свідчить про зворотне.
Замовник оголошував закупівлю в електронній системі закупівлі і у разі невнесення в окремі електронні поля необхідної інформації система ні в якому разі не прийняла б і неоприлюднила оголошення про закупівлю і це добре відомо кожному Замовнику.
Оголошення було оприлюднене 17.12.2020 р., тобто вся необхідна інформація щодо предмета закупівлі була внесена Замовником до системи.
Про це свідчить саме оголошення (додається), у якому конкретно зазначено і узагальнена назва предмета закупівлі, і коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) і назва предмета закупівлі: 77310000-6 (покіс газонів), які Замовник визначив, як найбільш відповідні номенклатурній позиції предмета закупівлі в Єдиному закупівельному словнику.
Вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 Замовник врахував, код послуги, «визначив вірно, згідно з Єдиним закупівельним словником, як послуги, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», як і передбачено ст.14 Наказу.
Конкретно, яку назву предмета закупівлі і який код Замовник не вніс до системи, він не пояснює.
В третє, Замовник своїми діями порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, які визначено ст.5 Закону:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що Замовник намагається:
1) протиправно відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію Скаржника, умисно і всупереч Закону продовжуючи строки її розгляду більш, ніж 20 робочих днів;
2) відмінити означену процедуру закупівлі послуг з «Покосу газонів» з формальної і надуманої підстави, яка ніяк не свідчить про виявлення ним порушення законодавства при її оголошенні.
Правомірність відміни Замовником не підтверджена документально, а вказана причина не відповідає чинному законодавству та затвердженому Мінекономіки порядку.
Такими рішеннями Замовник грубо порушив наші права, як Учасника, що затратив час та немалі кошти на підготовку і забезпечення тендерної пропозиції, оскільки у випадку безпідставної відміни торгів ТОВ «Центральний 1» (Скаржник) буде позбавлений можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 04.03.2021 р. про повторне продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції (Протокол №32), яке суперечить вимогам ч.10 ст.29 Закону.
3. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 23.03.2021 р. (Протокол №39), про відміну торгів з предмету: ДК 021:2015: 77310000-6 «Покіс газонів», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-17-011778-с, як формальне і документально не підтверджене.
Додатки:
1. Протокол №32 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 1 стор.
2. Протокол №39 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 2 стор.
3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-17-011778-с.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» Герасименко С.О.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 27.04.2021 16:10
- відповідь на скаргу 01.04.2021 11:16
- рішення від 07.04.2021 № 7259.pdf 12.04.2021 20:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 № 7259.pdf 08.04.2021 19:57
- рішення від 29.03.2021 № 6197 + лист Замовнику.pdf 30.03.2021 10:05
- Підтвердження обставин_Вих.537 05.04.2021 15:57
- Підтвердження обставин_Вих.537_текст 05.04.2021 15:57
- Скарга на рішення про відміну торгів_Вих.529_текст 25.03.2021 20:50
- Скарга на рішення про відміну торгів_Вих.529 25.03.2021 20:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 21:19
Дата розгляду скарги:
07.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 10:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2021 20:19
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2021 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано, рішення про відміну скасовано