• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підготовка проектно-вишукувальної роботи (в т.ч. розробка проектно-кошторисної документації, проектування, передпроектні, супровідні роботи та експертиза) по об’єкту: «Нове будівництво насосної станції на ПК120+00 каналу Р-4-2 Інгулецької зрошувальної системи на території Білозерського району Херсонської області», у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Торги відмінено

370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 17.12.2020 14:53 - 23.12.2020 14:58
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в Оголошенні

Номер: 87525d152dcb4afbad5d6f7c9ade93c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-17-002648-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога в Оголошенні
Вимога:
17 грудня 2020 року БАСЕЙНОВИМ УПРАВЛІННЯМ ВОДНИХ РЕСУРСІВ НИЖНЬОГО ДНІПРА (надалі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі, а саме: Підготовка проектно-вишукувальної роботи (в т.ч. розробка проектно-кошторисної документації, проектування, передпроектні, супровідні роботи та експертиза) по об’єкту: «Нове будівництво насосної станції на ПК120+00 каналу Р-4-2 Інгулецької зрошувальної системи на території Білозерського району Херсонської області», у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, яка була опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за номером процедури закупівлі в електронній системі UA-2020-12-17-002648-a, очікувана вартість – 370 000 грн. 00 коп. (надалі – Процедура закупівлі). Наше товариство має намір взяти участь у цій Процедурі закупівлі. Однак, ознайомившись із Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – Оголошення), нами було виявлено дискримінаційну вимогу в Оголошенні, яка грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: * підтвердженням усвідомленості складності та об’ємів запланованих робіт є документ з відміткою (підпис відповідального працівника та гербова печатка) Замовника, що підтверджує здійснення огляду об’єкту фахівцями Учасника (надається у складі пропозиції Учасника). Провівши аналіз правової позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), яка сформувалась під час розгляду скарг учасників на аналогічні вимоги в тендерних документацій інших замовників, можемо стверджувати, що дана вимога в Оголошенні порушує принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них! Для прикладу, наводимо наступні рішення Колегії: номер скарги: UA-2020-05-22-002675-c.a3 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-002675-c); номер скарги: UA-2020-11-24-011485-c.b1 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-24-011485-c); номер скарги: UA-2019-11-15-000354-a.a2 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-15-000354-a); номер скарги: UA-2020-04-10-002019-a.b3 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-002019-a) та номер скарги: UA-2020-05-06-000306-c.b1 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c). Таким чином, дискримінаційна природа зазначеної вимоги в Оголошенні є встановленим фактом! Водночас, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовником грубо порушені правові норми Закону та принципи здійснення публічних закупівель. Крім цього, слід звернути увагу на форму викладення самої дискримінаційної вимоги в Оголошенні, зокрема, на розмір шрифту, на позначку «*», яка робить відсилання до вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (Щодо сертифікованих фахівців зазначених в довідці також надаються скановані копії з оригіналів чинних кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтва про підвищення кваліфікації*) та твердження Замовника під час телефонної розмови, що нашому товариству потрібно було звертатись раніше. Також, згідно п. 3 «Пропозиція учасника повинна складатися із:» Оголошення, наведений вичерпний перелік документів, які повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції. Однак, дискримінаційна вимога не зазначена в даному пункті та «прихована» на сторінці 8 Оголошення. Тобто, відхилення пропозиції учасника, який не надав «Документ», буде порушенням вимог самого Оголошення. Враховуючи вищевикладене, ми маємо всі об’єктивні підстави вважати, що між посадовими особами Замовника та певним Учасником наявна попередня змова з метою отримання неправомірної вигоди. До того ж, щиро вважаємо, що між Учасниками, які нададуть згаданий «Документ», наявні антиконкурентні узгоджені дії, на що ми звернемо увагу Антимонопольного комітету України. Вимагаємо від Замовника видалити дану дискримінаційну вимогу та привести Оголошення у відповідності до чинного законодавства до 14 год. 58 хв. 23 грудня 2020! Вразі незадоволення вимоги буде звертатись із письмовими заявами до правоохоронних органів, Держаудитслужби та засновника Замовника (ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА ВОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ). Дякуємо за увагу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник уважно розглянув Вашу вимогу та не погоджується з інформацією, яка в ній викладена, з наступних причин: 1. Рішення Колегії Антимонопольного комітету України не стосуються проведення спрощених закупівель. Вони також мають індивідуальний характер в кожному конкретному випадку оскарження та не можуть бути автоматично перекладені на будь-які інші закупівлі. Тому з Вашого боку юридично не коректно оперувати поняттям «правова позиція». Зазначене випливає зі змісту Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Згідно частини 3 та ч. 4 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація та вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник самостійно вирішує обсяг інформації та місце її розташування. Тобто Замовник не може порушити вимоги Оголошення оскільки, ані зміст Оголошення, ані вимоги Закону не забороняють зазначати у Оголошенні іншу інформацію. 3. Форма викладення інформації у оголошенні, зокрема розмір шрифту, позначки тощо чинною нормативно базою не регламентовано. Замовник вважає, що вимоги до предмету закупівлі та інша інформація повинна бути доступною та зрозумілою. Документи розміщені в системі Прозорро у форматі Ворд. Зазначений формат дозволяє Учасникам здійснювати будь-які дії з цими документами, зокрема збільшувати шрифт до тих величин, що його влаштовують. 4. Здійснення підготовки проектно-вишукувальних робіт має складний характер та обов’язково потребує огляду об’єкту. Для усвідомленості майбутніх об’ємів запланованих робіт, складності ділянки, рельєфу, розташування об’єктів необхідної інфраструктури потребує відвідування об’єкту не залежно від вимог Оголошення. Замовник вважає за потрібне бути впевненим, що реальні Учасники це здійснили та зможуть підготувати максимально правильну проектну та вишукувальну документацію, особливо на такому важливому для держави та населення об’єкті. Тому, запрошуємо Вас та інших потенційних Учасників здійснити відвідування об’єкту у присутності відповідного фахівця Замовника 28 та 29 грудня 2020 року у будь-який зручний час з 9:00 до 14:00 за фактичною адресою розташування об’єкту, попередньо повідомивши Замовника (0552) 460437.
Статус вимоги: Відхилено