• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для газових мереж (код ДК 021:2015- 39340000-7) - регулятор тиску газу прямої дії «Itron (Aсtaris)» згідно специфікації

регулятор тиску газу прямої дії «Itron (Aсtaris)» згідно специфікації

Торги не відбулися

122 230.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 222.30 UAH
Період оскарження: 10.04.2017 15:27 - 13.04.2017 15:30
Вимога
Вирішена

Вимога до пункту договору V. ПОСТАВКА ТОВАРУ підпункт 5.11

Номер: 25d6a56643ce44a1bcfae571e0090046
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b8
Назва: Вимога до пункту договору V. ПОСТАВКА ТОВАРУ підпункт 5.11
Вимога:
Прошу пункт договору 2.11 викласти у наступній редакції:"У разі виявлення невідповідності поставленого Товару умовам Договору за якістю, кількістю та асортиментом, Сторонами укладається двосторонній акт з переліком недоліків. Постачальник в погоджений термін, зобов'язаний за власний рахунок усунути виявлені недоліки"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня,шановний Учасник!Всі умови закупівлі,які були зазначені під час оголошення в проекті договору, розміщеного в Системі електронних закупівель, мають обґрунтовані підстави пов’язані з господарською діяльністю нашого підприємства та не підлягають коригуванню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до пункту договору V. ПОСТАВКА ТОВАРУ підпункт 5.2

Номер: 456a2c9f68e64e6dbfa7a5841c1e37ee
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b7
Назва: Вимога до пункту договору V. ПОСТАВКА ТОВАРУ підпункт 5.2
Вимога:
Прошу пункт договору 2.5 викласти у наступній редакції:"Постачання Товару здійснюється партіями згідно письмових заявок Покупця із зазначенням кількості Товару"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня,шановний Учасник!Всі умови закупівлі,які були зазначені під час оголошення в проекті договору, розміщеного в Системі електронних закупівель, мають обґрунтовані підстави пов’язані з господарською діяльністю нашого підприємства та не підлягають коригуванню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до пункту договору II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ підпункт 2.9

Номер: 4dd8eddf797c40e6bbada5a76d0ffe60
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b6
Назва: Вимога до пункту договору II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ підпункт 2.9
Вимога:
Просимо вилучити підпункт 2.9 з проекту договору
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня,шановний Учасник!Всі умови закупівлі,які були зазначені під час оголошення в проекті договору, розміщеного в Системі електронних закупівель, мають обґрунтовані підстави пов’язані з господарською діяльністю нашого підприємства та не підлягають коригуванню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до пункту договору II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ підпункт 2.4

Номер: c2946389c7a74b07b197e5b2101cc837
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b5
Назва: Вимога до пункту договору II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ підпункт 2.4
Вимога:
Прошу пункт договору 2.4 викласти у наступній редакції: "При виявлені дефектів Сторонами укладається акт з переліком недоліків і дефектів з обов’язковим викликом представника Постачальника. Якщо протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання виклику, Постачальник не надіслав свого уповноваженого представника,Покупець складає власний акт по виявленим фактам невідповідності поставленого Товару вимогам,передбаченим даним Договором."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня,шановний Учасник!Всі умови закупівлі,які були зазначені під час оголошення в проекті договору, розміщеного в Системі електронних закупівель, мають обґрунтовані підстави пов’язані з господарською діяльністю нашого підприємства та не підлягають коригуванню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до пункту договору II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ.

Номер: 605bb45fa56d489b992d534288cb050f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b4
Назва: Вимога до пункту договору II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ.
Вимога:
Прошу пункт договору 2.3 викласти у наступній редакції : "Якщо протягом 30 діб Товар виявиться дефектним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, то незалежно від того, чи могли бути такі недоліки встановлені під час приймання продукції, Постачальник за вимогою Покупця днів,у строки/терміни погоджені Сторонами і без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця має усунути виявлені недоліки, замінити неякісний Товар на якісний."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня,шановний Учасник!Всі умови закупівлі,які були зазначені під час оголошення в проекті договору, розміщеного в Системі електронних закупівель, мають обґрунтовані підстави пов’язані з господарською діяльністю нашого підприємства та не підлягають коригуванню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до пункту договору V. ПОСТАВКА ТОВАРУ підпункт 5.3

Номер: 63dc500ff42d498ea258565c9b285f11
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b3
Назва: Вимога до пункту договору V. ПОСТАВКА ТОВАРУ підпункт 5.3
Вимога:
Враховуючи той факт, що продукція згідно тендеру (код ДК 021:2015- 39340000-7) - регулятор тиску газу прямої дії «Itron (Aсtaris)» RBE 4022 DN 80 є імпортною, і не є на складському запасі просимо ПУНКТ 5.3 договору поставки викласти у наступній редакції: "Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві заявлену партію Товару, протягом дев'яносто календарних днів з моменту отримання заявки"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня,шановний Учасник!Всі умови закупівлі,які були зазначені під час оголошення в проекті договору, розміщеного в Системі електронних закупівель, мають обґрунтовані підстави пов’язані з господарською діяльністю нашого підприємства та не підлягають коригуванню
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Оновлена Вимога до пункту договору IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ підпункт 4.1

Номер: c6ae0bf2a7b641e1be5228a5f3f9c393
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b2
Назва: Оновлена Вимога до пункту договору IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ підпункт 4.1
Вимога:
В пункті 4.1. Договору закупівлі передбачено відстрочку платежу до 60 банківських днів. Просимо розглянути можливість і внести зміну в цей пункт, а саме: 50% передплата, 50% плата по факту поставки товару. Ця вимога обумовлена тим, що необхідне Замовнику обладнання є імпортним товаром, передплата у 50% знижує ризик валютних коливань для Постачальника, або вимогаємо додаті до пункту 4.1 наступне:У випадку збільшення курсу іноземної валюти (євро) на 3 (три) або більше відсотки відносно курсу, який встановлений УМВБ на дату електронних торгів (__.04.2017року), Сторони мають право застосовувати наступний порядок коригування ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти в рамках ціни Договору: Ц=(К1/К2)*Цт, де: - К1 - офіційний курс гривні до євро, встановлений МВРУ(банківський курс), на дату платежу за Товару; - К2 - офіційний курс гривні до євро, встановлений МВРУ(банківський курс), на дату електронних торгів (___.04.2017року) ; - Цт - ціна Товару, визначена в пропозиції конкурсних торгів; - Ц - максимальна ціна одиниці Товару, за якою може здійснюватися відпуск Товару. Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними МВРУ, які розміщуються на офіційному сайті http://minfin.com.ua/currency/contracts/eur
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня,шановний Учасник!Ваша вимога розглянута, та прийнята до уваги.Будуть внесені відповідні зміни у документацію, а саме розділ 4.проекту Договору буде доповнено п.4.2 «У випадку збільшення курсу іноземної валюти (євро) на 3 (три) або більше відсотки відносно курсу, який встановлений УМВБ на дату електронних торгів (__.04.2017року), Сторони мають право застосовувати наступний порядок коригування ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти в рамках ціни Договору: Ц=(К1/К2)*Цт, де: - К1 - офіційний курс гривні до євро, встановлений МВРУ(банківський курс), на дату платежу за Товару; - К2 - офіційний курс гривні до євро, встановлений МВРУ(банківський курс), на дату електронних торгів (___.04.2017року) ; - Цт - ціна Товару, визначена в пропозиції конкурсних торгів; - Ц - максимальна ціна одиниці Товару, за якою може здійснюватися відпуск Товару. Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними МВРУ, які розміщуються на офіційному сайті http://minfin.com.ua/currency/contracts/eur» Змінений файл «Проект Договору» буде розміщено в Системі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога до пункту договору IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ підпункт 4.1

Номер: e9584836202744809850d23c82d42e73
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-10-000406-a.b1
Назва: Вимога до пункту договору IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ підпункт 4.1
Вимога:
В пункті 4.1. Договору закупівлі передбачено відстрочку платежу до 60 банківських днів. Просимо розглянути можливість і внести зміну в цей пункт, а саме: 50% передплата, 50% плата по факту поставки товару. Ця вимога обумовлена тим, що необхідне Замовнику обладнання є імпортним товаром, передплата у 50% знижує ризик валютних коливань для Постачальника, або вимогаємо додаті до пункту 4.1 наступне:У випадку збільшення курсу іноземної валюти (євро) на 3 (три) або більше відсотки відносно курсу, який встановлений УМВБ на дату електронних торгів (__.04.2017року), Сторони мають право застосовувати наступний порядок коригування ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти в рамках ціни Договору: Ц=(К1/К2)*Цт, де: - К1 - офіційний курс гривні до євро, встановлений МВРУ(банківський курс), на дату платежу за Товару; - К2 - офіційний курс гривні до євро, встановлений МВРУ(банківський курс), на дату електронних торгів (23.01.2017року) ; - Цт - ціна Товару, визначена в пропозиції конкурсних торгів; - Ц - максимальна ціна одиниці Товару, за якою може здійснюватися відпуск Товару. Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними МВРУ, які розміщуються на офіційному сайті http://minfin.com.ua/currency/contracts/eur
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Корегування вімоги
Дата скасування: 13.04.2017 09:48