-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни, код ДК 021:2015: 98310000-9)
Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - код ДК 021:2015 - 98310000-9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення тендерних пропозицій - 30000,00 грн.; Вид забезпечення тендерних пропозицій – електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – у відповідності до пунктів 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
1 195 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 979.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 979.15 UAH
Період оскарження:
17.12.2020 14:15 - 31.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на умови тендеоної документації
Номер:
012d1b09a3554a1d9c0b8b14f21c6720
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-010206-c.a2
Назва:
Скарга на умови тендеоної документації
Скарга:
Скарга про усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- img054.pdf 30.12.2020 21:36
- img055.pdf 30.12.2020 21:36
- img056.pdf 30.12.2020 21:36
- рішення від 04.01.2021 № 78 + лист Замовнику.pdf 05.01.2021 20:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2021 №741.pdf 18.01.2021 16:06
- рішення від 16.01.2021 №741.pdf 20.01.2021 18:08
- Пояснення по суті скарги.docx 11.01.2021 17:22
- Пояснення по суті скарги.pdf 11.01.2021 17:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2020 21:38
Дата розгляду скарги:
16.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2021 20:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.01.2021 18:08
Вимога
Відхилено
Умови тендерної документації
Номер:
a7872601b8a64bcba26479f69a3c6e5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-17-010206-c.c1
Назва:
Умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами в підпункті 5.3 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів); *аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг з прання білизни в обсязі (кількісному вимірі) не меншому, ніж потреба замовника за цією процедурою закупівлі відкритих торгів.
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника, може виставляти вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому, саме аналогічного за предметом закупівлі договору, без встановлення вимог стосовно обсягів таких замовлень та категорії чи виду замовників за такими договорами.
В свою чергу виставлення вимоги про підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в обсягах не менше ніж обсяги Вашого Замовлення, по своїй суті є дискримінаційними, оскільки містять вимогу не тільки про досвід виконання аналогічного з предметом закупівлі договору, а і містять вимогу про обсяги такого договору, що прямо суперечить вимогам ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", порушує принципи здійснення публічних закупівель, а також суперечить вимогам ч. 4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі всього вищевикладеного, прошу усунути вищезазначені порушення, які за своєю суттю є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників і привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
В випадку залишення вказаної вимоги без задоволення, я буду вимушний звернутись до АМК України з метою захисту своїх прав та усунення допущених порушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2020 18:49
Вирішення:
Шановний Запитуваче!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація повинна містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону.
У відповідності до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний за предметом закупівлі договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або аналогічних за предметом закупівлі договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону.
При оголошенні даної закупівлі Замовник керувався дотриманням принципів, визначених частиною першою ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників.
КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, що є замовником в розумінні ст. 2 Закону, забезпечує потреби територіальної громади. До потреб територіальної громади відноситься потреба в більш високій якості життя громади, що реалізується у медичному обслуговуванні. Тому рішення про надання аналогічного договору, відповідно до умов тендерної документації, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг з прання білизни в обсязі (кількісному вимірі) не меншому, ніж потреба Замовника за цією процедурою закупівлі відкритих торгів, є доцільним саме в даній закупівлі, оскільки це є достатньо очевидним. Якщо учасник мав аналогічний досвід по кількості прання білизни, заявленої Замовником, це збільшує вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають Замовнику можливість обрати надійного виконавця послуг, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, послуги за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері надання послуг з прання білизни. Це важливо при наданні лікарнею невідкладної медичної допомоги в першу чергу для забезпечення роботи операційних блоків та ліжок інтенсивної
Статус вимоги:
Відхилено