-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт)
Завершена
1 977 422.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 887.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 887.11 UAH
Період оскарження:
16.03.2017 14:36 - 31.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів торгів
Номер:
268a392956cd4e9ca26c18735fa7d900
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-001229-b.c1
Назва:
Оскарження результатів торгів
Вимога:
Під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт), були порушені права ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІСТА ГРУП», як Учасника, у якого найбільш економічно вигідна ціна, за результатами аукціону.
Замовник звернувшись до одного з Учасників торгів (конкурента) (КП «ЕЛУАШ») щодо отримання інформації про іншого Учасника (ТОВ «БК ІСТА ГРУП») дискваліфікував наше товариство на підставі листа іншого Учасника КП «ЕЛУАШ», тим самим замовник порушив:
п. 1, ст. 3 Принципи здійснення закупівель «….. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»;
ст. 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
п. 1 «….. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі…….»
п. 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
«.. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;».
Нагадуємо щодо вимог ст. 16 Закону, в нашої тендерної пропозиції договір з КП «ЕЛУАШ» на момент проведення аукціону та на теперішній час є дійсний. Дискваліфікувавши нашу пропозицію Замовник порушив вимоги закону України «Про публічні закупівлі».
Змовник повинен застосувати переговорну процедуру до Учасника у якого найбільш економічно вигідна ціна за отриманням додаткової інформації згідно п. 3 ст 16.
Щодо до додаткової інформації, то на даний час у нашого товариства є чинний договір оренди на фрезу дорожню та іншу техніку, яка потрібна для виконання робіт по закупівлі ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт), і яка не відноситься до власності КП «ЕЛУАШ».
Обравши переможцем торгів КП «ЕЛУАШ», Замовник порушив ст. 16 Закону Кваліфікаційні критерії, а саме в Додатку 2 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» розділ 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п. 2.1 Замовник зазначив - надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста - кошторисника (сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо).
В тендерної пропозиції що надав КП «ЕЛУАШ» відсутній документ що підтверджує кваліфікацію спеціаліста – кошторисника!!!
1. Вимагаємо в рамках законодавства України розглянути нашу пропозицію згідно Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію КП «ЕЛУАШ» на підставі п.1 ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.04.2017 17:57
- Відповідь на вимогу 25.04.2017 14:48
Дата подачі:
21.04.2017 17:57
Вирішення:
Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району розглянута вимога товариства з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ІСТА ГРУП” (далі - ТОВ “БК ІСТА ГРУП”) щодо результатів відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; відновлення асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньо квартальних проїздів (поточний ремонт). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-03-16-001229-b.
Дана вимога подана на підставі ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та згідно з якою у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” кваліфікаційним критеріям, тендерний комітет повідомляє наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ “БК ІСТА ГРУП” відхилена на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону.
Керуючись ст. 28 Закону тендерний комітет районної адміністрації звернувся до КП "ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ” (далі - КП “ЕЛУАШ”) за підтвердженням інформації, яка була надана ТОВ “БК ІСТА ГРУП” щодо надання послуг спецтехніки КП “ЕЛУАШ”. Дане рішення було прийняте у зв'язку з тим, що у договорі зазначено, що техніка буде надаватися лише за умови не задіяння даної техніки у власній господарській діяльності. За інформацією, яка надійшла від КП “ЕЛУАШ”, договір №3ст від 30.03.2017 про надання послуг спецтехніки: асфальтоукладач, фреза дорожня, коток дорожній та лафет буде вважатися розірваним з 01.05.2017, про що КП “ЕЛУАШ” повідомило листом від 05.04.2017 ТОВ “БК ІСТА ГРУП”. Враховуючи зазначене, в термін надання послуг буде відсутня обов'язкова необхідна матеріально-технічна база для надання послуг з відновлення асфальтового покриття, а саме: фрези дорожньої. Наявність даної техніки є обов'язковим кваліфікаційним критерієм.
Звертаємо Вашу увагу, що подання тендерних пропозицій здійснюється виключно відповідно до вимог статті 25 Закону. Також, згідно з статтею 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Вами були порушені норми Закону щодо надання інформації, а саме: на адресу тендерного комітету Запорізької міської ради по Вознесенівському району листом від 30.03.2017 № 15а Ви надали довідку про наявність матеріально-технічної бази з додатками:
- копію договору від 22.02.2017 №14А з громадянином Шевченко С.П. про надання послуг автомобілю-самоскиду КАМАЗ 55111;
- копію договору від 01.03.2017 №17А з громадянином Талалаєвим В.О. про надання послуг автомобілю-самоскиду КАМАЗ 5511;
- копію договору від 03.04.2017 №6 з ФОП Фтоян Г.Г. про надання послуг фрези-дорожньої Wirtgen W2000.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2017 до 14:41. Документи до тендерної пропозиції були Вами завантажені 04.04.2017, таким чином Ви мали змогу завантажити вищеперелічені документи. Тим самим Ви, як Учасник, порушили принципи здійснення закупівлі (п.1 ст.3 Закону “....запобігання корупційним діям і зловживанням”), а саме: завідомо, 30.03.2017, підготували листа з додатком - договором від 03.04.2017 та не завантажили його в електронній системі.
Таким чином, вважаємо правомірним відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо дискваліфікації КП “ЕЛУАШ” тендерний комітет районної адміністрації повідомляємо наступне.
КП “ЕЛУАШ” було надано інформаційну довідку, згідно з якою наявні шість спеціалістів-кошторисників (Малахов В.Д. – інженер-механік, економіст, освіта - вища, Воєвода Л.В., - інженер-металург, освіта - вища, Гуржій В.В. – інженер-будівельник, освіта - вища, Лапіна С.С. – бакалавр з будівництва, Устинова І.О. – товарознавець, економіст, освіта - вища, Скоробогатова І.В.) – інженер з безпеки руху, освіта – вища. До довідки були надані дипломи.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об’єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом відповідних спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати на виконання робіт відповідного профілю.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 «Про деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури» затверджено Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, а саме: розроблення містобудівної документації, архітектурне та інженерно-будівельне проектування, експертиза та обстеження у будівництві, технічний нагляд, інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.
Отже, чинним законодавством не передбачено конкретної освіти для спеціаліста-кошторисника, а проходження професійної атестації та отримання кваліфікаційного сертифіката встановлено лише для окремих категорій виконавців та не є обов’язковим для спеціаліста-кошторисника .
На підставі викладеного, вимога про дискваліфікацію пропозиції КП “ЕЛУАШ” та розгляду пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено