• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №27 за адресою: м. Одеса вул. Люстдорфська дорога, 33"

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою

Завершена

1 128 917.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 644.58 UAH
Період оскарження: 16.12.2020 17:33 - 22.12.2020 17:30
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження переможця

Номер: 854519863be048b69239c3e566f30c89
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-008052-a.b2
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління капітального будівництва Одеської міської ради UA-2020-12-16-008052-a на «Розробка проектної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №27 за адресою: м. Одеса вул. Люстдорфська дорога, 33"» ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування Відповідно до додатку 2 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА» тендерної документації ЗАМОВНИКА Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити на електронний майданчик такі документи: 5. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом закупівлі- таблиця № 1. До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, кваліфікаційні сертифікати, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Учасник ФОП ЯКУШЕВ ДМИТРО ІГОРОВИЧ надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій надав інформацію про двох працівників Головного інженера проекту Якушева Дмитра Ігоровича та Інженера конструктора Якушеву Юлію Володимирівну. Не надано жодного документу на підтвердження трудових відносин між Якушевою Юлією Володимирівною та ФОП Якушевим Дмитром Ігоровичем – НЕ ВИКОНАНО вимогу тендерної документації Замовника. 12. Учасник надає кошторис на проектні роботи згідно з правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Учасник ФОП ЯКУШЕВ ДМИТРО ІГОРОВИЧ надав лише зведений кошторис, кошторис на проектні роботи згідно з правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. - НЕ ВИКОНАНО вимогу тендерної документації Замовника. Також зазначимо , що Замовник у додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу, що ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні до оголошення про спрощену закупівлю Замовника. Також сума очікуваної вартості включає проходження та отримання експертного звіту. Відповідно до частини 4 проекту договору, Виконавець зобов’язаний виконати функції замовника експертизи проектної документації. Учасник ФОП ЯКУШЕВ ДМИТРО ІГОРОВИЧ не включив проходження та отримання експертного звіту - не виконано вимогу тендерної документації Замовника, відповідно занизив суму своєї пропозиції. У разі включення суми експертизи, до ціни яку запропонував ФОП Якушев Дмитро Ігорович, відбудеться збільшення суми договору, що суперечить чинному законодавству, оскільки сума договору не може бути більшою за тендерну пропозицію. Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо: - припинити узгодженні дії між Замовником та ФОП ЯКУШЕВИМ ДМИТРОМ ІГОРОВИЧЕМ, оскільки даний учасник постійно визначається переможцем у даного Замовника (в даному випадку пропозиція учасника ФОП ЯКУШЕВА ДМИТРА ІГОРОВИЧА не відповідає умовам тендерної документації Замовника); - скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ФОП ЯКУШЕВА ДМИТРА ІГОРОВИЧА. У разі незадоволення даної вимоги Замовник порушить Закон, а саме пункти 1, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також відповідно до частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів як учасник спрощеної закупівлі змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, а у подальшому до суду. Також через визначений законом порядок буде здійснено звернення до Державної аудиторської служби України. Директор Дубін І.Р.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

вімога

Номер: 38fb2f3b853f41b68f54514f5762532e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-008052-a.a1
Назва: вімога
Вимога:
Шановний Замовник, прошу вказати об’єм будівлі ОЗОШ в зв’язку з тім, що Кошторис на проектні роботи виконується згідно: СБОРНИКа ЦЕН на проектные работы для капитального ремонта зданий и сооружений Таблица 1.1.1 Общая оценка технического состояния здания, при объеме здания в тыс. м3, до: И ЧАСТЬ 2 ЦЕНЫ НА ПРОЕКТНЫЕ РАБОТЫ ПО КАПИТАЛЬНОМУ РЕМОНТУ ЗДАНИЙ С УЧЕТОМ СТЕПЕНИ ИЗНОСА Таблица 2.2 Общеобразовательные школы Объем здания до: Також прошу вказати площу земельної ділянки ОЗОШ №27.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При отримані Акт технічного огляду щодо обстеження будівлі ОЗОШ №27 за адресою: м. Одеса вул. Люстдорфська дорога, 33, Вами буде отримано дану інформацію.
Статус вимоги: Задоволено