• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Хлібобулочні вироби

Торги відмінено

146 599.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 747.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2020 16:52 - 22.12.2020 09:30
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 2b10b3a11f23415393b0e2c82e1c52af
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-015393-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний», надалі – Замовник, оголосив про проведення спрощеної закупівлі. Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Відповідно до ч. 1 ст. 14. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Згідно з ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема: - назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); - інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; - кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; умови оплати; - очікувана вартість предмета закупівлі; - період уточнення інформації про закупівлю; тощо. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників (ч. 4 ст. 14 Закону). Разом з тим, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як то передбачено ч. 5 ст. 14 Закону. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Стаття 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Головна ознака оголошення та/або умов тендерної документації замовника відповідно до вимог Закону, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Отже, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний» в складі інформації Технічна специфікація найменування товару вказана конкретна назва виробу та вага кожного із виробів за Кодом: ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Проте вважаємо, що така вимога до предмета закупівлі є занадто деталізованою у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Поруч з тим, прописуючи такі характеристики товару, замовник може звузити коло потенційних учасників торгів, що перешкоджатиме брати участь у закупівлях постачальникам, які зможуть поставити аналогічний за своїми якостями та функціональним призначенням товар. Відповідно до норми ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, вважаємо, що вимоги до предмета закупівлі, наведені в оголошені Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний» про проведення спрощеної закупівлі, в порушення вимог ч. 5 ст. 14 Закону містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, просимо: 1) Усунути порушення законодавства під час проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення змін до вимог предмета закупівлі, а саме: виключення інформацію про конкретну назву та вагу товару (кожного виробу (лоту). 2) Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В документації зазначено, що у разі будь-якого посилання у документації Замовника та додатках до неї на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»
Статус вимоги: Відхилено