-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо, що визначений згідно з ДК 021: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код та назва номенклатурної позиції – 09132000-3 «Бензин»; 09134200-9-«Дизельне паливо»)
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2020 15:29 - 22.12.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ 3
Номер:
be98779c33034080920376d742798de7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-16-006269-a.c3
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ 3
Вимога:
Вимагаємо вилучити умову тендерної документацї, яка суперечить ч.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме умову Додатку 1: "Також учасник повинен надати оригінал або копію ліцензії на право торгівлі пальним на кожну надану АЗС."
Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним.
Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників.
Найпоширенішими серед з них є:
наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku.
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Таким чином, така умова документації суперечить ч. 5 ст. 14 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2020 09:57
Вирішення:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!. Відповідно до вимог оголошення, якщо Учасник не є власником чи орендатором АЗС, то має надати у складі тендерної пропозиції копії документів, на підставі яких він користується АЗС для відпуску нафтопродуктів за довірчими документами. Тому можливе залучення партнерських АЗС. Але кожна АЗС повинна працювати на підставі ліцензії на право роздрібної торгівлі, яку необхідно надати. Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним отримує власник АЗС на кожну АЗС.
Згідно з Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та листом ДФС від від 30.05.2019 р. N 17014/7/99-99-12-01-01-17 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним/зберігання пального на кожне місце торгівлі/зберігання пального. Тому Учаснику необхідно надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.12.2020 14:11
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ 2
Номер:
c512bf8cf32a492b88cee7ca08ed7d62
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-16-006269-a.c2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ 2
Вимога:
Вимагаємо вилучити умову тендерної документацї, яка суперечить ч.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме умову Додатку 1:"Учасник в складі пропозиції надає оригінал чи копію договору АЗС з акредитованою лабораторією, яка здійснює випробування пального на відповідність вимогам нормативної документації з оригіналом атестата про акредитацію лабораторії з додатками та оригінал або копію договору з мобільною лабораторією контролю якості пального ."
Вважаємо вищезазначену умову тендерної документації такою, що носить обмежувальний характер, оскільки дискримінує учасників, які мають укладений договір тільки з стаціонарною лабораторією якості палива.
Наявність у учасника договору тільки з стаціонарною випробувальною лабораторією жодним чином не вплине на якість наданих товарів та послуг. Додатково варто зауважити, що паливо, перед тим, як потрапляє на АЗС проходить перевірку якості безпосередньо на заводі виробника, про що нами, як учасником, у складі пропозиції може бути надана копія паспорту якості на пальне та сертифікату відповідності пального до норм Технічного регламенту (ДСТУ).
Також, додатково, ми регулярно відправляємо паливо з АЗС наших партнерів на перевірку до стаціонарної лабораторії для того, щоб мати додаткову впевненість в тому, що паливо, яким буде заправлятися Замовник з запропонованої АЗС має належну якість, про що надаються відповідні протоколи випробувань.
Таким чином, така умова документації суперечить ч. 5 ст. 14 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2020 09:53
Вирішення:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що метою цього Закону є забезпечення ефективного здійснення закупівель.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна ефективність.
З урахуванням можливості замовника самостійно встановлювати технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі та для забезпечення максимальної ефективності закупівлі та для захисту своїх інтересів щодо закупівлі якісних нафтопродуктів, а також для уникнення можливості продажу учасником неякісного пального замовником заявлені додаткові вимоги до контролю за якістю предмету закупівлі, в тому числі щодо можливості перевірки якості пального як в умовах стаціонарної атестованої лабораторії за межами АЗС, так і мобільною лабораторією безпосередньо на АЗС.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.12.2020 14:11
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ 1
Номер:
ce85df29777b4bc8ac476d5cb3bec2ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-16-006269-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ 1
Вимога:
Вимагаємо вилучити умову тендерної документацї, яка суперечить ч.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме умову Додатку 1: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зразок талонів/скретч-карток із зазначенням строку дії, опис цих талонів повинен бути підтверджений партнерськими договорами із зазначенням СТРОКУ ДІЇ ТА СЕКРЕТНОГО КОДУ. ТЕРМІН ДІЇ ТАЛОНІВ/СКРЕТЧ-КАРТОК СЕКРЕТНИЙ КОД ПОВИНЕН СТАНОВИТИ НЕ МЕНШЕ ОДНОГО РОКУ З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ ЗАМОВНИКОМ АБО БЕЗСТРОКОВІ."
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої НАКАЗОМ від 20.05.2008 N 281/171/578/155 МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ -
Талон - ЦЕ спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною
ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на
отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного
найменування і марки, які позначені на ньому.
В п. 10.3.3.1 Інструкції зазначено, що 10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів
установлює емітент талона. ПРИ ЦЬОМУ НЕОБХІДНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ ЗМІСТУ
ТАЛОНА Є ЙОГО СЕРІЙНИЙ ТА ПОРЯДКОВИЙ НОМЕРИ.
Отже, Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України НЕ визначено, що обов'язково на талоні має бути зазначено СТРОК ЙОГО ДІЇ ТА СЕКРЕТНИЙ КОД.
Таким чином, така умова документації суперечить ч. 5 ст. 14 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена (секретний код + строк дії зазначений на талоні).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2020 09:51
Вирішення:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури спрощеної закупівлі замовник має право встановлювати вимоги до предмета закупівлі. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна ефективність. Для забезпечення безперебійного постачання палива та для захисту своїх інтересів та з урахуванням прав емітента щодо встановлення форми, змісту та ступеню захисту бланків талонів, вважаємо, що вимога про надання зразку талонів/скретч-карток із зазначенням строку дії та секретного коду не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.12.2020 14:11