-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок
Торги не відбулися
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2020 14:10 - 01.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Офіс в Горішні Плавні
Номер:
f261033af0844023a4f6c0791bc1b882
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-16-002340-b.c2
Назва:
Офіс в Горішні Плавні
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що матбазу\офіс у Горішні Плавні на етапі подачі пропозиції зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Полтавській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Горішні Плавні та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Полтаві. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Горішні Плавні, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів наматбазу, офіс у Горішні Плавні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2020 18:29
Вирішення:
Частина 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає, що «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз ’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз ’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.».
Зазначена частина 1 статті 24 Закону не містить чітких вимог до вимоги суб’єкта вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, але Замовник приймає до уваги, що пунктом 30 частини 1 статті 1 Закону визначено поняття суб’єкта оскарження як фізичної чи юридичної особи, «яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи».
З огляду на це, адресована Замовнику вимога (скарга) з приводу виключення з тексту тендерної документації Замовника тих положень, які суб’єкт вимоги вважає дискримінаційними, має відповідати загальним вимогам до скарги, яка подається відповідно до Закону.
Зокрема, згідно ч.5. ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси особи (суб’єкта оскарження).
Всупереч цьому у вимозі (скарзі) UA-2020-12-16-002340-b.c2 не зазначено які саме положення тендерної документації Замовника не влаштовують суб’єкта вимоги у зв’язку з їх дискримінаційним характером, з посиланням на конкретні пункти розділів чи додатків тендерної документації.
Замовник зазначає, що слово «Офіс» (у будь-яких відмінках) взагалі не вживається в тендерній документації Замовника.
У загальновживаному тлумаченні в українській мові слово «Офіс» (англ. Office від лат. Officium - обов’язок, служба) це - нежитлове приміщення, яке належить суб’єкту господарювання, де міститься його виконавчий орган і яке має певну адресу, через яку можна здійснювати поштовий зв’язок. В офісі міститься штаб-квартира, де перебуває керівництво та офіційне представництво фірми, (джерело інформації - українська Вікіпедія).
Замовник зазначає, що тендерна документація Замовника не містить вимоги до Учасника закупівлі щодо того, аби нежитлове приміщення, де міститься виконавчий орган такого Учасника, знаходилось саме в місті Горішні Плавні Полтавської області.
Таким чином, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта вимоги щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги UA-2020-12-16-002340-b.c2 не підтверджено неможливість виконання ним умов тендерної документації Замовника і не доведено яким чином ці умови тендерної документації порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі UA-2020-12-16-002340-b.
Користуючись нагодою, Замовник вважає за необхідне дати такі роз’яснення.
Відповідно до технічних вимог та якісних характеристик до предмета закупівлі згідно тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони, що включають цілодобове супроводження і забезпечення заходів безпеки на об’єктах Замовника (в т.ч. за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності).
Враховуючи територіальне розміщення об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає, передусім, наявність у Учасника на території адміністративної одиниці м. Горішні Плавні Полтавської області та/чи прилеглих районах можливості створення відповідних груп швидкого реагування.
Такі групи повинні мати постійне місце дислокації у місті Горішні Плавні Полтавської області, яке, окрім того, є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, місцевого адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності в інтересах Замовника.
Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного представництва суб’єкта охоронної діяльності в м. Горішні Плавні Полтавської області, про що, по суті, і йдеться в тендерній документації Замовника.
Замовник при цьому наголошує, що він жодним чином не має наміру обмежити Учасників торгів щодо їх територіального місцезнаходження, але вважає необхідною наявність співробітників Учасника в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці задля належного виконання охоронних послуг на об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовано у м. Горішні Плавні Полтавської області відповідно.
Отже, метою включення до тендерної документації даного критерію (який оспорюється суб’єктом вимоги) є отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин з Учасниками, передбачених процедурою закупівлі.
Крім того, Замовник наголошує на відсутності у нього наміру обмежити коло Учасників закупівлі ні за територіальною ознакою, ні за будь-якою іншою, а напроти - ми сподіваємось, що в ході проведення процедури закупівлі UA-2020-12-16-002340-b. а усіма сторонами буде дотримуватись принцип добросовісної конкуренції і у цій закупівлі прийме участь максимальна кількість Учасників з великим позитивним досвідом надання аналогічних послуг задля якісного їх надання у подальшому для потреб Замовника.
На підставі наведеного Замовник вважає відсутніми причини для внесення змін до тендерної документації та, відповідно, для задоволення вимоги UA-2020-12-16-002340-b.c2.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2021 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Флюорографія
Номер:
0d8d7b4b4142471da472e69bc2353ddf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-16-002340-b.c1
Назва:
Флюорографія
Вимога:
Відповідно до даного нормативно-правового акту - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0524-08#Text флюорографія не є обов'язковою для охоронників. ТО чому ви вим агаєте дані документи? Яким законом ви керуєтесь?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2020 18:19
Вирішення:
Відповідно до вимог даного нормативно-правового акту - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0524-08#Text , а саме Наказу Міністерства охорони здоров’я України №254 від 17.05.2008 року, Зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 12 червня 2008 р. за N 524/15215 «Про затвердження Інструкції про періодичність рентгенівських обстежень органів грудної порожнини певних категорій населення України» охоронники дійсно не входять до переліку певних категорій населення України охоплених даним наказом.
Дана вимога тендерної документації ґрунтується на сукупності вимог зазначених нормативних актів за наступного:
- стаття 33 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», згідно якої «санітарній охороні у сфері питної води та питного водопостачання підлягають джерела та об'єкти централізованого питного водопостачання незалежно від їх типу, форми власності та підпорядкування з метою охорони та збереження природних властивостей води у місцях її забору, запобігання забрудненню, засміченню та передчасному виснаженню водних об'єктів, а також забезпечення безпеки виробництва, постачання і споживання питної води.»', частина 1 статті 36 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», згідно якої «у межах зони санітарної охорони джерел питної води та об’єктів централізованого питного водопостачання господарська та інша діяльність обмежується»',
- частина 3 статті 36 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», згідно якої «у межах першого поясу зони санітарної охорони забороняється: перебування сторонніх осіб»; частина 2 статті 37 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», згідно якої «забезпечення дотримання режиму поясів особливого режиму санітарної охорони джерел та об'єктів централізованого питного водопостачання покладається: у межах першого поясу зон - на підприємства питного водопостачання»;
- частина 1 статті 14 Закону України «Про охорону праці», згідно якої «Працівник зобов'язаний: дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства; проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди»; пункт 24 Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559), згідно якого працівники на підприємствах та об’єктах водопостачання і каналізації, безпосередньо причетні до водопостачання, збору та очистки стічних вод, зобов’язані проходити обов’язкові профілактичні медичні огляди»;
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.07.2007р. за №846/14113), згідно якого «при попередньому медичному огляді обов’язково проводиться рентгенографія органів грудної клітки у прямій проекції, а при періодичному - флюорографія»;
- частина 1 статті 3 Закону України «Про протидію захворюванню на туберкульоз», згідно якої «протидія захворюванню на туберкульоз є складовою державної політики щодо забезпечення якісної і доступної медичної допомоги, реалізації державних цільових програм лікування найбільш поширених небезпечних для здоров’я і життя людини захворювань, проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів з метою ранньої діагностики захворювань, надання гарантованого обсягу безоплатної медичної допомоги.»;
- частина 3 статті 9 Закону України «Про протидію захворюванню на туберкульоз», згідно якої «обов’язковим профілактичним медичним оглядам на туберкульоз підлягають: працівники окремих професій, виробництв та організацій, професійна діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення та/або виконанням робіт, під час здійснення яких є високий ризик зараження збудником захворювання на туберкульоз інших осіб, - до прийняття на роботу та надалі у строки, визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я»;
- частина 7 статті 9 Закону України «Про протидію захворюванню на туберкульоз», згідно якої «особи, які відмовилися пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд на туберкульоз або ухиляються від його проходження у визначений законом строк, відсторонюються від роботи, учні і студенти (слухачі) - від відвідування навчальних та дитячих закладів, а студенти також від проходження виробничої практики на період до проходження такого огляду»; частина 1 статті 14 Закону України «Про протидію захворюванню на туберкульоз», згідно якої «працівники окремих професій, виробництв та організацій, професійна діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення та/або виконанням робіт, під час здійснення яких є високий ризик зараження збудником захворювання на туберкульоз інших осіб, не допускаються до виконання робіт без проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду на туберкульоз»;
- Наказ Міністерство охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.08.2002р. за №639/6927), яким впорядковано проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів і попередження розповсюдження інфекційних захворювань серед населення України;
- Наказ Міністерство охорони здоров’я України від 17.05.2008 №254 «Про затвердження Інструкції про періодичність рентгенівських обстежень органів грудної порожнини певних категорій населення України» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.06.2008р. за № 524/15215), яким встановлено, що «профілактичні рентгенівські обстеження проводяться з метою своєчасного виявлення хвороб органів дихання (активного туберкульозу і його залишкових змін, злоякісних новоутворень, неспецифічних захворювань легень), середостіння, скелета грудної порожнини» ',
- пунктами 1 і 3 Порядку проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів на туберкульоз, затвердженого Наказом Міністерство охорони здоров’я України від 15.05.2014 №327 «Про виявлення осіб, хворих на туберкульоз та інфікованих мікобактеріями туберкульозу» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02.06.2014р. за № 576/25353), яким встановлено, що «обов’язкові профілактичні медичні огляди на туберкульоз (далі - медичні огляди) проводяться з метою своєчасного виявлення хворих на туберкульоз і осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу, для запобігання поширенню цього захворювання»', «медичним оглядам підлягають: працівники окремих професій, виробництв та організацій, професійна діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення та/або виконанням робіт, під час здійснення яких є високий ризик зараження збудником захворювання на туберкульоз інших осіб, - до прийняття на роботу та надалі - щороку».
Працівники Замовника (без винятку всі - і ті, що безпосередньо працюють на обладнанні, призначеному для виготовлення питної води, і ті, що працюють на централізованих водопровідних мережах, за допомогою яких питна вода транспортується населенню міста Горішні Плавні, і ті, що не мають безпосереднього стосунку до виготовлення питної види чи транспортуванню її населенню, але перебувають постійно на підприємстві питного водопостачання в межах першого поясу зони санітарної охорони (території Замовника) зобов’язані проходити флюорографічні обстеження на предмет своєчасного виявлення хворих на туберкульоз і осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу та інших збудників інфекційних захворювань з метою унеможливлення потрапляння таких мікобактерій і збудників до централізованої системи питного водопостачання міста Горішні Плавні з подальшим інфікуванням населення міста.
В свою чергу, працівники охорони відповідно до договору про надання охоронних послуг, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, для виконання своїх обов’язків матимуть безпосередній доступ до території та об’єктів Замовника, які знаходяться в межах першого поясу зони санітарної охорони, у зв’язку з чим розповсюдження на таких працівників охорони перелічених вище норм законодавства є не лише виправданим, але й обов’язковим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2021 00:04