• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо

Завершена

530 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2020 12:40 - 28.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: dc50ce72589e4a02899f3784d3befd98
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-007329-c.b4
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено наступне: Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору. На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає у складі своєї пропозиції чинний договір з акредитованою, згідно чинного законодавства України, установою та/або підприємством на провадження таких досліджень, разом із з чинним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої установи та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання, а також отриманий безпосередньо на ім’я учасника у 2020 році паспорт якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника. Ця умова є дискримінаційною, адже наявність договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного значно обмежує права потенційних учасників торгів, чим звужує їх коло. Слід зазначити, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017року – не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника природного газу договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного. А також не встановлено вимоги щодо наявності договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного ані Законом України «Про ринок природного газу», ані Кодексом Газотранспортної системи України. Враховуючи вище наведене, повідомляємо, що за паспорти якості природного газу відповідає ТОВ «Оператор ГТС України», який є оператором української газотранспортної системи щодо транспортування природного газу, тому звертаємось з проханням виключити вимогу, щодо надання паспорту якості природного газу згідно договору з акредитованою організацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, відповідні зміни буде внесено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 56db7f20ec4d4ffc9bb2b0d884e9b49f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-007329-c.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено, що учасники повинні мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів за місцезнаходженням Замовника (надати відповідне документальне підтвердження (договір купівлі- продажу/договір оренди чи інші відповідні правовстановлюючі документи). Вважаємо, що дані вимоги обмежують коло потенційних Учасників, які мають досвід роботи у даній сфері, але не мають у власності або не орендують приміщення на території Замовника. Зазначаємо, що дана вимога не обумовлена жодними чинними нормативно – правовими актами, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про ринок природного газу», ні Кодексом Газотранспортної системи, ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 №201 не встановлено умови (вимоги) щодо наявності у постачальників представництва у певних регіонах України. Крім того, згідно Постанови НКРЕКП від 16.02.2017 року № 201 «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу» (Розділ І пункт 1.3) зазначено: «місце провадження діяльності – територія України». Також, дані вимоги ТД порушують принципи Закону України «Про ринок природного газу» та Кодексу Газотранспортної системи України (одним з головних принципів яких є принцип недискримінації). Отже, жодними нормативно – правовими актами не встановлено вимоги щодо наявності представництва на території, чи в регіоні Замовника. З огляду на вищезазначене, встановлена вимога ТД дає можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу Учасників. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Стосовно ведення договірних відносин та обмін інформацією та документами, то на даний час є різні види коммунікацій: листування поштою, в тому числі електронною та зв'язок в телефонному режимі, що не створює порешкод для нележного виконання договірних зобов'язань. Крім того, природний газ транспортується мережею магістральних і розподільних трубопроводів України, тому розміщення офісу постачальника ніяк не вплине на якість організації постачання тровару. Також зауважимо, що постачальники природного газу мають право проводити свою господарську діяльність по всій території України не залежно від тереторіального розміщення офісу. Отже просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації щодо надання підтверджуючого документу про наявність обладнання та матеріально- технічної бази відповідно до МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЗАМОВНИКА, а саме забезпечення Учасника приміщенням, організаційною технікою, засобами зв’язку з метою забезпечення Замовника наявним товаром та ведення договірних відносин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. № 3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.

Номер: 2a4903ebdc854d308a845d836a214a1e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-007329-c.b2
Назва: ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу. Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. Учасник не повинен замовляти окрему редакцію сертифікату, що буде ілюструвати вищевикладене. Його наявність - достатня підстава для визнання відповідності. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, що є дискримінаційним. Вважаємо, що умови Тендерної документації, порушують Принципи здійснення закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме принципами відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель та не дискримінації учасників що в свою чергу призводить до неможливості участі, як Товариства, так і інших суб’єктів господарювання (потенційних учасників) в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі). В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну Закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Кореспондуючись з викладеним, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, зокрема, видалити положення щодо конкретного посилання у сертифікаті. Наголошуємо, що у разі ігнорування цієї вимоги, потенційний Учасник буде вимушений оскаржити дії тендерного комітету до АМК України, що потягне за собою блокування тендеру на невизначений строк. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» – несуть члени тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. № 3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону. Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та обґрунтованою. Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури. Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що жодним чином не є дискримінацією. Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

забезпечення тендерної пропозиції

Номер: d44fc34c4c68466fafd147f54955f3b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-16-007329-c.b1
Назва: забезпечення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено внесення забезпечення тендерної пропозиці, тоді як електронною формою оголошення дане забезпечення не передбачено. Просимо відкоригувати дану інформацію, так як це може призвести до не вірного розуміння умов закупівлі та помилок при підготовці тендерної пропозиції учасниками. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, відповідні зміни буде внесено.
Статус вимоги: Задоволено