• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Яловичина дрібношматкова, яловичина великошматкова, печінка свиняча, тушки курей

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція». 3. Довідку довільної форми , що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі. 4. Декларація виробника, копія сертифікату якості або сертифікату відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів. 5.1. Якщо учасник/оператор ринку безпосередньо має види діяльності пов’язані з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження: - діючий експлуатаційний дозвіл виданий уповноваженим на те органом; - акт за результатами останнього проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин з датою не пізніше 6 місячної давнини (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №447 від 08.08.2019 року); - документально підтверджена інформація про впровадження учасником постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР або сертифікат, або декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1); 5.2. Якщо учасник/оператор ринку не має види діяльності пов’язані з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження: - повідомлення про реєстрацію потужностей оформленої компетентним органом, згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016 року «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам»; - лист про співпрацю в довільній формі виданий виробником запропонованої продукції, за змістом якого Замовник має змогу пересвідчитись в наявності договірних відносин між учасником та виробником а також можливості забезпечення такого учасника відповідним обсягом продукції, що відповідає предмету закупівлі на користь Замовника або копія договору про поставку харчових продуктів, за змістом якого Замовник може встановити можливість учасника отримати продукцію, що складає предмет закупівлі в повному обсязі. У разі якщо вказаний правочин містить комерційну та/або конфіденційну інформацію, то учасник вправі затонувати таку інформацію таким чином, щоб вона не була придатна для читання. Однак, відомості про найменування сторін за наданим договором, предмет, обсяги та термін дії договору не можуть бути віднесені до комерційної та/або конфіденційної інформації; - діючий експлуатаційний дозвіл виданий виробнику, з яким учасник має договірні відносини (згідно наданого вище листа), уповноваженим на те органом; - акт за результатами останнього проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №447 від 08.08.2019 року) виданий виробнику, з яким учасник має договірні відносини (згідно наданого вище листа); - документально підтверджена інформація про впровадження виробником, з яким учасник має договірні відносини (згідно наданого вище листа) постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР або сертифікат, або декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1); 6. Довідка в довільній формі про наявність приміщень для виробництва (зберігання) товару. Копії документів, які підтверджують правові підстави наявності виробничих або складських приміщень (договір купівлі–продажу, оренди тощо). 7. Документи, які підтверджують наявність спеціалізованого транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка Товару, а саме: 7.1. Якщо транспортний засіб перебуває в учасника на праві власності: - свідоцтво про реєстрацію на транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка; 7.2. Якщо транспортний засіб перебуває в учасника на праві користування та або отримання послуг від третіх осіб: - чинний договір оренди транспортного засобу з усіма невід’ємними його додатками або чинний договір учасника закупівлі з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України. Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). - свідоцтво про реєстрацію на транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка. 8. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, а також документи, котрі засвідчують проведення дезінфекційних робіт, а саме: 8.1. Договір між власником транспортного засобу та суб’єктом господарювання, що має право на здійснення таких робіт; 8.2. Акт або інший документ, що засвідчує проведення дезінфекційних робіт на визначеному транспортному засобі, не пізніше місячної давнини) виданих акредитованою лабораторією 9. Довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, копію аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання цього (цих) аналогічного(их) договору(ів) (наприклад акту приймання-передачі, видаткової накладної тощо). Аналогічним договором буде вважатися договір щодо поставки м’яса. 10. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника (за їх наявності), в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, стажу роботи на займаній посаді. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які визначені в довідці про наявність працівників та будуть виконувати постачання предмету закупівлі. На працівників, що матимуть безпосередній контакт з харчовими продуктами, учасник обов’язково має надати особисті медичні книжки працівників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Завершена

170 916.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 854.58 UAH
Період оскарження: 15.12.2020 20:55 - 22.12.2020 00:00
Нічого не знайдено.