-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової охорони майна будівлі дитячої естради, послуги з цілодобової охорони внутрішнього громадського порядку на території споруди оздоровчо-спортивного призначення зі штучним льодовим покриттям та господарської будівлі «Ж-1» (в зоні атракціонів)
Завершена
12 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 63.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2020 19:49 - 21.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Скасування рішення Замовника про дискваліфікацію
Номер:
fddbf24994f24b0cb3a5dc645a90e6ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-016701-c.a2
Назва:
Скасування рішення Замовника про дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до рішення Замовника №7 від 11.01.2021, останнім було дискваліфіковано пропозицію з найменшою ціною за результатами аукціону ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" у сумі 7 739 грн. У своєму рішенні Замовником зазначено, що термін дії Договору №01/НС від 01.01.2019 року оренди закінчився 31.12.2020 року. Проте, відповідно до вимог тендерної документації Замовника, надання відомостей або договору про наявність офісу, в тому числі підтвердженням документально його наявності Замовником тендерною документацією не вимагалось. Відповідно до частини 13 статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі визначено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Таким чином, вважаємо, що замовником безпідставно було відхилена пропозиція ТОВ «СО «ДЖЕБ» з низькою ціною. Водночас, вважаємо також зазначити, на момент відкриття тендерних пропозицій та проведення аукціону, а саме станом на 30.12.2020 року договір оренди був чинний та діяв. Також слід зазначити, що пропозиція ТОВ "СО "ДЖЕБ" була викладена 22.12.2020 року, що зафіксовано системою Прозоро. Остання дата подання пропозиції згідно автоматизованої системи Прозоро встановлена 24.12.2020 року. Крім цього, 30.12.2020 року нами було підписано новий договір оренди з орендодавцем на строк не менший ніж строк надання послуг за закупівлею, а саме до 31.12.2022. Копія договору оренди додається. Також повідомляємо, згідно з приписами частини 1 статті 44 цього закону відповідальність за порушення вимог цього Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Таким чином, в порядку ст. 18 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо скасувати протокол від 11.01.2021 року №7.
Пов'язані документи:
Учасник
- догов_30_12_Петренко-СО_2020.12.30.pdf 12.01.2021 09:50
Дата подачі:
12.01.2021 09:50
Вирішення:
У вимогах до кваліфікації учасників (додаток № 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі) зазначена, у числі інших, вимога про надання учасниками даних про наявність у них центрів обслуговування на території України.
На підтвердження зазначеної вимоги Вашим підприємством надана довідка про наявність офісу з додатком – копією договору оренди нежитлового приміщення за адресою : м. Дніпро, вул. Воскресенська, 39.
Згідно з п/п п/п 4.1., 5.1. цього договору строк користування вказаним приміщенням встановлений до закінчення строку дії договору, тобто до 31 грудня 2020 року.
У зв’язку з тим, що послуги з охорони повинні надаватися протягом 2021 року, а копії договору оренди цього приміщення на 2021 рік Вами надано не було, прийнято рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів.
Окрім цього замовник, який підпорядковується Дніпровській міській раді та її виконавчим органам, закупівлі товарів, робіт і послуг на суму від трьох до п’ятдесяти тисяч гривень проводить виключно на підставі Положення про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді, затвердженого рішенням міської ради від 20.05.2020 р. № 14/57.
Після відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» (протокол Замовника № 7 від 11.01.2021 р.), Вами була надана копія нового договору оренди нежитлового приміщення від 30.12.2020 р. № 30/12/1 строком дії до 31.12.2022 р. Тому, замовником, в цілях економії бюджетних коштів, прийнято рішення повернути учасника - ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» на стадію кваліфікації учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо скасування рішення Замовника дискваліфікакцію, та його скасування
Номер:
f2304994474c4cc2b51b55349192d20b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-016701-c.a1
Назва:
Щодо скасування рішення Замовника дискваліфікакцію, та його скасування
Вимога:
Відповідно до рішення Замовника №7 від 11.01.2021, останнім було дискваліфіковано пропозицію з найменшою ціною за результатами аукціону ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" у сумі 7 739 грн.
У своєму рішенні Замовником зазначено, що термін дії Договору №01/НС від 01.01.2019 року оренди закінчився 31.12.2020 року.
Проте, відповідно до вимог тендерної документації Замовника, надання відомостей або договору про наявність офісу, в тому числі підтвердженням документально його наявності Замовником тендерною документацією не вимагалось.
Відповідно до частини 13 статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі визначено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Таким чином, вважаємо, що замовником безпідставно було відхилена пропозиція ТОВ «СО «ДЖЕБ» з низькою ціною.
Водночас, вважаємо також зазначити, на момент відкриття тендерних пропозицій та проведення аукціону, а саме станом на 30.12.2020 року договір оренди був чинний та діяв. Також слід зазначити, що пропозиція ТОВ "СО "ДЖЕБ" була викладена 22.12.2020 року, що зафіксовано системою Прозоро. Остання дата подання пропозиції згідно автоматизованої системи Прозоро встановлена 24.12.2020 року. Крім цього, 30.12.2020 року нами було підписано новий договір оренди з орендодавцем на строк не менший ніж строк надання послуг за закупівлею, а саме до 31.12.2022. Копія договору оренди додається.
Також повідомляємо, згідно з приписами частини 1 статті 44 цього закону відповідальність за порушення вимог цього Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Таким чином, в порядку ст. 18 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо скасувати протокол від 11.01.2021 року №7.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оренди 30.12.2020 Агенція .pdf 11.01.2021 18:10
Дата подачі:
11.01.2021 18:10
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
13.01.2021 10:38