• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги технічного обслуговування ліфтів

Торги відмінено

139 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 698.40 UAH
Період оскарження: 15.12.2020 18:58 - 21.12.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Відміна спрощеної закупівлі

Номер: 8c888c85d08f436f9e5d540bcff0f5b7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-016449-c.a1
Назва: Відміна спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо відмінити спрощену закупівлю відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, з наступних підстав: 1. Замовник не має права вимагати від учасника закупівлі після проведення аукціону додатково завантажувати документи. Така вимога не відповідає нормам Закону і наразі у Учасника закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Відповідно до абз.7 Вимог до кваліфікації учасників, що наведені у Додатку №2 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: Учасник повинен, протягом робочого дня в який було оголошено результати аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у третьому раунді Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії комерційної пропозиції. Дана вимога є грубим порушенням Закону. 2. 18 грудня 2020 о 15:30 в період звернень за роз’ясненнями Замовнику було поставлено питання наступного змісту: «Доброго дня, шановний Замовнику! Для проведення розрахунку вартості послуг зазначте будь ласка швидкість, тип дверей (розсувні або орні), диспетчеризований ліфт чи ні, по кожному з ліфтів зазначених в додатку 1. Прохання уточнити яка форма обслуговування необхідна, часткова, чи часткова з ЛАС? Дякуємо.», відповідь на яке відсутня. На вимогу абз. 3 п. 7 ст. 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Не надання відповіді є грубим порушенням Закону. 3. У п. 3 ПРОТОКОЛУ №322 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ зазначено, що: «пропозиція ТОВ Максван відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам згідно ст. 16 Закону. Підстави, що визначені у ст. 17 Закону відсутні», але проводиться спрощена закупівля та оприлюднено ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а не тендерна документація, як зазначено у протоколі. Згідно п. 1 ст. 17 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі. У ст. 13 Закону наведено вичерпний перелік процедур закупівлі, а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Отже, спрощена закупівля не є процедурою та Учасник не повинен розглядатися на відповідність вимогам ст. 17 Закону. У разі не виконання вимог, Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківгорліфт» буде змушено звернутися до суду.
Пов'язані документи: Учасник