• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

УБГ20П-107_Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском (ЛОТ №1 - ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська, Полтавська області), ЛОТ №2 -ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Львівська обл.) ЛОТ №3-ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська обл.)(71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань) ЛОТ №1 - ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська, Полтавська області), ЛОТ №2 - ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Львівська обл.), ЛОТ №3 - ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська обл.

Завершена

675 456.01 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2020 14:51 - 12.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо надання додаткової інформації

Номер: 21d88451d450428a9ba72322ffc21dc8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-010754-c.c1
Назва: Щодо надання додаткової інформації
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо п.1. Інші вимоги до Учасників закупівель додатку 1 до тендерної документації, а саме щодо Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці «Учасником надано заповнений Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (додаток №5 до тендерної документації) та Учасником надано скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів, що визначені у документації закупівлі.». Які саме документи, окрім Опитувальника учасників потрібно надати?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу взято до уваги. На найближчому засіданні Тендерного комітету будуть внесені та затверджені зміни до тендерної документації, а саме більш коректно будуть прописані вимоги до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ФМК" як Учасника Закупівлі

Номер: dc2204841e984432ab42eab2ff02dd97
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-010754-c.c6
Назва: Скарга на безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ФМК" як Учасника Закупівлі
Скарга:
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Філія Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070), Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23 Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5. ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» під час відхилення тендерної пропозиції Скаржника. В наслідок необачності представників Замовника, останнім було прийнято безпідставний та необґрунтований висновок про невідповідність Скаржника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і наявність підстав для дискваліфікації Скаржника. Замовник помилково дійшов висновку, що Учасником надано дозвіл Державної служби України з питань праці та дозвіл Управління Держпраці у Тернопільській області, які містять не весь перелік послуг, які передбачені тендерною документацією. В той час як, відповідно до наданих Скаржником документів у складі тендерної пропозиції, зазначені Дозволи містять повний перелік послуг, які передбачені тендерною документацією. ІІІ. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Замовник помилково дійшов висновку про невідповідність Скаржника кваліфікаційним вимогам, у зв’язку з наступним. Вимоги, викладені в тендерній документації: Кваліфікаційні вимоги до Учасників Закупівлі викладено у розділі Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 у складі тендерної пропозиції Учасники мають подати «скан-копію (з оригіналу або з копії) Дозволу або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки який дозволяє надавати послуги що є предметом закупівлі, дійсного на весь період надання послуг». Інших документів, що підтверджують право Учасників на надання відповідних послуг, Тендерною документацією не передбачено. Документи, надані Скаржником: ТОВ «ФМК», як Учасником тендерної закупівлі, відповідно до вимог п. 1.2. Тендерної документації надано архівний файл під назвою «Дозволи та Декларації ФМК.rar», який містить скан копії п’яти дозвільних документів ТОВ «ФМК», серед яких: Дозвіл Державної Служби України з питань праці №27.18.30 від 11.01.2018 року та Декларація про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована в Головному управлінні Держпраці в Херсонській області 22.10.2020 р. під № 966 (підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ГУ Держпраці в Херсонській області: http://ks.dsp.gov.ua/declarations/page/2/). Відповідно до змісту відповідних дозвільних документів ТОВ «ФМК» має право виконувати технічний огляд, випробування (гідравлічні, пневматичні, статичні та динамічні), експертне обстеження, технічне діагностування (із застосування методів неруйнівного контролю: візуально оптичний, ультразвуковий, капілярний, магнітопорошковий методи; методів руйнівного контролю: механічні випробування, вимірювання твердості) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в тому числі: вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, ескалаторів, траволаторів, підйомників, зокрема будівельних, а також посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа. Обґрунтування порушення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є послуги з Часткового, позачергового, повного технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних механізмів, а також зовнішнього та внутрішнього огляду посудин, що працюють під тиском. Відповідно до Дозвільної документації Скаржник має право проводити технічний огляд, експертне обстеження та технічне діагностування відповідного обладнання. Відповідно до п. 7 та п. 8. Постанови КМУ № 687 від 26 травня 2004 р. «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» технічний огляд проводиться з метою визначення якості виготовлення, монтажу, ремонту, реконструкції і модернізації, умов та строку подальшої безпечної експлуатації устатковання, оцінки технічного стану складових частин, деталей або їх елементів, перевірки їх на відповідність технічним вимогам тощо. Проводиться первинний, періодичний (черговий) і позачерговий технічний огляд. Таким чином, ТОВ «ФМК», як учасник Закупівлі надав документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника. Відповідно дискваліфікація Учасника з визначених Замовником підстав є протиправною. Враховуючи викладене, керуючись ст. 16, 18, 28, 29 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: - Прийняти Скаргу до розгляду - Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філії Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» про дискваліфікацію Учасника закупівлі ТОВ «ФМК» - Зобов'язати Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філію Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника закупівлі - ТОВ «ФМК» - Зобов'язати Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філію Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» допустити Учасника закупівлі ТОВ «ФМК» до участі у закупівлі
Дата розгляду скарги: 24.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2021 11:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.03.2021 20:59
Дата виконання рішення Замовником: 04.03.2021 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070) процедури відкритих торгів УБГ20П-107 з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону по предмету закупівлі Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском (ЛОТ №1 - ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська, Полтавська області)), ЛОТ №2 -ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Львівська обл.), ЛОТ №3-ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська обл.), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-15-010754-c, за лотом №2, відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону, а саме: рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ФМК", Максим Андрєєв +380930300108 fmk.ekspert@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ФМК" як Учасника Закупівлі.

Номер: 1ee1a6a7577d46a7a5815221826fe973
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-010754-c.c5
Назва: Скарга на безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ФМК" як Учасника Закупівлі.
Скарга:
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Філія Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070), Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23 Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5. ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» під час відхилення тендерної пропозиції Скаржника. В наслідок необачності представників Замовника, останнім було прийнято безпідставний та необґрунтований висновок про невідповідність Скаржника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і наявність підстав для дискваліфікації Скаржника. Замовник помилково дійшов висновку, що Учасником надано дозвіл Державної служби України з питань праці та дозвіл Управління Держпраці у Тернопільській області, які містять не весь перелік послуг, які передбачені тендерною документацією. В той час як, відповідно до наданих Скаржником документів у складі тендерної пропозиції, зазначені Дозволи містять повний перелік послуг, які передбачені тендерною документацією. ІІІ. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Замовник помилково дійшов висновку про невідповідність Скаржника кваліфікаційним вимогам, у зв’язку з наступним. Вимоги, викладені в тендерній документації: Кваліфікаційні вимоги до Учасників Закупівлі викладено у розділі Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 у складі тендерної пропозиції Учасники мають подати «скан-копію (з оригіналу або з копії) Дозволу або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки який дозволяє надавати послуги що є предметом закупівлі, дійсного на весь період надання послуг». Інших документів, що підтверджують право Учасників на надання відповідних послуг, Тендерною документацією не передбачено. Документи, надані Скаржником: ТОВ «ФМК», як Учасником тендерної закупівлі, відповідно до вимог п. 1.2. Тендерної документації надано архівний файл під назвою «Дозволи та Декларації ФМК.rar», який містить скан копії п’яти дозвільних документів ТОВ «ФМК», серед яких: Дозвіл Державної Служби України з питань праці №27.18.30 від 11.01.2018 року та Декларація про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована в Головному управлінні Держпраці в Херсонській області 22.10.2020 р. під № 966 (підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ГУ Держпраці в Херсонській області: http://ks.dsp.gov.ua/declarations/page/2/). Відповідно до змісту відповідних дозвільних документів ТОВ «ФМК» має право виконувати технічний огляд, випробування (гідравлічні, пневматичні, статичні та динамічні), експертне обстеження, технічне діагностування (із застосування методів неруйнівного контролю: візуально оптичний, ультразвуковий, капілярний, магнітопорошковий методи; методів руйнівного контролю: механічні випробування, вимірювання твердості) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в тому числі: вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, ескалаторів, траволаторів, підйомників, зокрема будівельних, а також посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа. Обґрунтування порушення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є послуги з Часткового, позачергового, повного технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних механізмів, а також зовнішнього та внутрішнього огляду посудин, що працюють під тиском. Відповідно до Дозвільної документації Скаржник має право проводити технічний огляд, експертне обстеження та технічне діагностування відповідного обладнання. Відповідно до п. 7 та п. 8. Постанови КМУ № 687 від 26 травня 2004 р. «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» технічний огляд проводиться з метою визначення якості виготовлення, монтажу, ремонту, реконструкції і модернізації, умов та строку подальшої безпечної експлуатації устатковання, оцінки технічного стану складових частин, деталей або їх елементів, перевірки їх на відповідність технічним вимогам тощо. Проводиться первинний, періодичний (черговий) і позачерговий технічний огляд. Таким чином, ТОВ «ФМК», як учасник Закупівлі надав документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника. Відповідно дискваліфікація Учасника з визначених Замовником підстав є протиправною. Враховуючи викладене, керуючись ст. 16, 18, 28, 29 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: - Прийняти Скаргу до розгляду - Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філії Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» про дискваліфікацію Учасника закупівлі ТОВ «ФМК» - Зобов'язати Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філію Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника закупівлі - ТОВ «ФМК» - Зобов'язати Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філію Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» допустити Учасника закупівлі ТОВ «ФМК» до участі у закупівлі.
Дата розгляду скарги: 25.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2021 13:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.03.2021 21:24
Дата виконання рішення Замовником: 04.03.2021 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070) процедури відкритих торгів УБГ20П-107 з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону по предмету закупівлі Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском (ЛОТ №1 - ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська, Полтавська області)), ЛОТ №2 -ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Львівська обл.), ЛОТ №3-ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду вантажопідіймальних механізмів і посудин, що працюють під тиском Харківська обл.), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-15-010754-c, за лотом №1, відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону, а саме: рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ФМК", Максим Андрєєв +380930300108 fmk.ekspert@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга на безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ФМК" як учасника Закупівлі

Номер: 25355e68fe034b358575808befbc99b0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-010754-c.c7
Назва: Скарга на безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ФМК" як учасника Закупівлі
Скарга:
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Філія Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070), Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23 Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5. Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» під час відхилення тендерної пропозиції Скаржника. В наслідок необачності представників Замовника, останнім було прийнято безпідставний та необґрунтований висновок про невідповідність Скаржника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і наявність підстав для дискваліфікації Скаржника. Замовник помилково дійшов висновку, що Учасником надано дозвіл Державної служби України з питань праці та дозвіл Управління Держпраці у Тернопільській області, які містять не весь перелік послуг, які передбачені тендерною документацією. Замовник помилково дійшов висновку про невідповідність Скаржника кваліфікаційним вимогам, у зв’язку з наступним. Вимоги, викладені в тендерній документації: Кваліфікаційні вимоги до Учасників Закупівлі викладено у розділі Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 у складі тендерної пропозиції Учасники мають подати «скан-копію (з оригіналу або з копії) Дозволу або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки який дозволяє надавати послуги що є предметом закупівлі, дійсного на весь період надання послуг». Інших документів, що підтверджують право Учасників на надання відповідних послуг, Тендерною документацією не передбачено. Документи, надані Скаржником: ТОВ «ФМК», як Учасником тендерної закупівлі, відповідно до вимог п. 1.2. Тендерної документації надано архівний файл під назвою «Дозволи та Декларації ФМК.rar», який містить скан копії п’яти дозвільних документів ТОВ «ФМК», серед яких: Дозвіл Державної Служби України з питань праці №27.18.30 від 11.01.2018 року та Декларація про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована в Головному управлінні Держпраці в Херсонській області 22.10.2020 р. під № 966 (підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ГУ Держпраці в Херсонській області: http://ks.dsp.gov.ua/declarations/page/2/). Відповідно до змісту відповідних дозвільних документів ТОВ «ФМК» має право виконувати технічний огляд, випробування (гідравлічні, пневматичні, статичні та динамічні), експертне обстеження, технічне діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в тому числі: вантажопідіймальних кранів і машин, ліфтів, ескалаторів, траволаторів, підйомників, зокрема будівельних, а також посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа. Обґрунтування порушення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є послуги з Часткового, позачергового, повного технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних механізмів, а також зовнішнього та внутрішнього огляду посудин, що працюють під тиском. Відповідно до Дозвільної документації Скаржник має право проводити технічний огляд, експертне обстеження та технічне діагностування відповідного обладнання. Відповідно до п. 7 та п. 8. Постанови КМУ № 687 від 26 травня 2004 р. «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» технічний огляд проводиться з метою визначення якості виготовлення, монтажу, ремонту, реконструкції і модернізації, умов та строку подальшої безпечної експлуатації устатковання, оцінки технічного стану складових частин, деталей або їх елементів, перевірки їх на відповідність технічним вимогам тощо. Проводиться первинний, періодичний (черговий) і позачерговий технічний огляд. Таким чином, ТОВ «ФМК», як учасник Закупівлі надав документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника. Відповідно дискваліфікація Учасника з визначених Замовником підстав є протиправною. Враховуючи викладене, керуючись ст. 16, 18, 28, 29 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: - Прийняти Скаргу до розгляду - Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філії Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» про дискваліфікацію Учасника закупівлі ТОВ «ФМК» - Зобов'язати Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філію Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника закупівлі - ТОВ «ФМК» - Зобов'язати Замовника Закупівлі UA-2020-12-15-010754-c - Філію Бурове управління "Укрбургаз" Акціонерного товариства «Укргазвидобування» допустити Учасника закупівлі ТОВ «ФМК» до участі у закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 15.02.2021 00:00
Автор: ТОВ "ФМК", Максим Андрєєв +380930300108 fmk.ekspert@gmail.com
Вимога
Без відповіді

щодо відхилення

Номер: 89acbc426341479287d17500318d9a24
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-010754-c.a4
Назва: щодо відхилення
Вимога:
Щодо відхилення пропозиції учасника ДП «Полтавський ЕТЦ» згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №UA-2020-12-15-010754-c повідомляємо наступне. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік відхилення тендерних пропозицій замовником. Вважаємо, що в даному випадку підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні з огляду на наступне. Відповідно до п. 16 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до Наказу Фонду Державного майна України від 24.01.2020р. № 129 «Про прийняття до сфери управління Фонду державного майна України єдиного майнового комплексу державного підприємства «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці» (код за ЄДРПОУ 40872122)», прийнято із сфери управління Державної служби з питань праці до сфери управління Фонду державного майна України єдиний майновий комплекс державного підприємства «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці», крім майна, що не підлягає приватизації. Відповідно до даних з відкритого реєстру ЄДР, організаційно-правовою формою Державного Підприємства «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» (ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ») є форма «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО». Засновником відповідно до відомостей того ж загальнодоступного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua) є ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:00032945. ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ», ДП «СХІДНИЙ ЕТЦ», є окремими суб’єктами господарської діяльності, окремими юридичними особами, провадять власну (самостійну) господарську діяльність незалежно один від одного, мають окремих керівників, окрему фінансово-бухгалтерську звітність, окремі рахунки та самостійні баланси. Держава Україна в особі Фонду державного майна України не здійснює вирішального впливу на власну прибуткову та іншу господарську діяльність кожного з означених підприємств, не пливає на вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови прибуткової господарської діяльності кожного окремого означеного державного підприємства. Зауважимо, що Додатковою угодою від _______№ 12 про внесення змін до Контракту № 29 від 29.03.2017, даний Контракт від 29.03.2017р. було фактично переукладено з керівником підприємства Арестовим О.В. та Фондом Державного майна України в особі заступника Голови Фонду Кудіна Д.І. Контракт набрав чинності з моменту його підписання сторонами і діє з 30 березня 2017 року до прийняття Фондом рішення про припинення повноважень (звільнення) Керівника Підприємства та розірвання з ним контракту. Відповідно до п. 4.4. Статуту ДП «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці», затвердженого Наказом Фонду Державного майна України від 18.06.2020р., підприємство має право від свого імені вчиняти господарські зобов’язання (правочини), укладати договори, угоди, контракти, набувати майнові та немайнові права, нести зобов’язання. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Держави або Суб’єкта управління Підприємства, а Держава або Суб’єкт Управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства. Підприємство здійснює вільний вибір господарської діяльності, самостійно формує програми та напрями своєї діяльності, обирає постачальників та споживачів продукції, робіт і послуг. Підприємство самостійно визначає ціни на власну продукцію (товари, послуги, роботи). Підприємство самостійно організовує та здійснює облік результатів власної фінансово-господарської діяльності (п.п. 4.10-4.11, 4.13 Статуту) Відповідно до положень ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З урахуванням вказаного, просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Повідомляємо, що у випадку неврахування вищевказаного, будемо змушені звертатися до Органу оскарження щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

щодо відхилення

Номер: 8dc88f5b26184a69afc76522b0bc6c55
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-010754-c.c2
Назва: щодо відхилення
Вимога:
Щодо відхилення пропозиції учасника ДП «Полтавський ЕТЦ» згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №UA-2020-12-15-010754-c повідомляємо наступне. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік відхилення тендерних пропозицій замовником. Вважаємо, що в даному випадку підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні з огляду на наступне. Відповідно до п. 16 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до Наказу Фонду Державного майна України від 24.01.2020р. № 129 «Про прийняття до сфери управління Фонду державного майна України єдиного майнового комплексу державного підприємства «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці» (код за ЄДРПОУ 40872122)», прийнято із сфери управління Державної служби з питань праці до сфери управління Фонду державного майна України єдиний майновий комплекс державного підприємства «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці», крім майна, що не підлягає приватизації. Відповідно до даних з відкритого реєстру ЄДР, організаційно-правовою формою Державного Підприємства «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» (ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ») є форма «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО». Засновником відповідно до відомостей того ж загальнодоступного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua) є ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:00032945. ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ», ДП «СХІДНИЙ ЕТЦ» та ДП «Донецький ЕТЦ», є окремими суб’єктами господарської діяльності, окремими юридичними особами, провадять власну (самостійну) господарську діяльність незалежно один від одного, мають окремих керівників, окрему фінансово-бухгалтерську звітність, окремі рахунки та самостійні баланси. Держава Україна в особі Фонду державного майна України не здійснює вирішального впливу на власну прибуткову та іншу господарську діяльність кожного з означених підприємств, не пливає на вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови прибуткової господарської діяльності кожного окремого означеного державного підприємства. Зауважимо, що Додатковою угодою від _______№ 12 про внесення змін до Контракту № 29 від 29.03.2017, даний Контракт від 29.03.2017р. було фактично переукладено з керівником підприємства Арестовим О.В. та Фондом Державного майна України в особі заступника Голови Фонду Кудіна Д.І. Контракт набрав чинності з моменту його підписання сторонами і діє з 30 березня 2017 року до прийняття Фондом рішення про припинення повноважень (звільнення) Керівника Підприємства та розірвання з ним контракту. Відповідно до п. 4.4. Статуту ДП «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці», затвердженого Наказом Фонду Державного майна України від 18.06.2020р., підприємство має право від свого імені вчиняти господарські зобов’язання (правочини), укладати договори, угоди, контракти, набувати майнові та немайнові права, нести зобов’язання. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Держави або Суб’єкта управління Підприємства, а Держава або Суб’єкт Управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства. Підприємство здійснює вільний вибір господарської діяльності, самостійно формує програми та напрями своєї діяльності, обирає постачальників та споживачів продукції, робіт і послуг. Підприємство самостійно визначає ціни на власну продукцію (товари, послуги, роботи). Підприємство самостійно організовує та здійснює облік результатів власної фінансово-господарської діяльності (п.п. 4.10-4.11, 4.13 Статуту) Відповідно до положень ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З урахуванням вказаного, просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Повідомляємо, що у випадку неврахування вищевказаного, будемо змушені звертатися до Органу оскарження щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Дублювання
Дата скасування: 12.02.2021 14:44
Вимога
Без відповіді

щодо відхилення

Номер: fa16f33f00604492b3f7950cb68d26be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-010754-c.c3
Назва: щодо відхилення
Вимога:
Щодо відхилення пропозиції учасника ДП «Полтавський ЕТЦ» згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №UA-2020-12-15-010754-c повідомляємо наступне. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік відхилення тендерних пропозицій замовником. Вважаємо, що в даному випадку підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні з огляду на наступне. Відповідно до п. 16 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до Наказу Фонду Державного майна України від 24.01.2020р. № 129 «Про прийняття до сфери управління Фонду державного майна України єдиного майнового комплексу державного підприємства «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці» (код за ЄДРПОУ 40872122)», прийнято із сфери управління Державної служби з питань праці до сфери управління Фонду державного майна України єдиний майновий комплекс державного підприємства «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці», крім майна, що не підлягає приватизації. Відповідно до даних з відкритого реєстру ЄДР, організаційно-правовою формою Державного Підприємства «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» (ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ») є форма «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО». Засновником відповідно до відомостей того ж загальнодоступного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua) є ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:00032945. ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ», ДП «СХІДНИЙ ЕТЦ» та ДП «Донецький ЕТЦ», є окремими суб’єктами господарської діяльності, окремими юридичними особами, провадять власну (самостійну) господарську діяльність незалежно один від одного, мають окремих керівників, окрему фінансово-бухгалтерську звітність, окремі рахунки та самостійні баланси. Держава Україна в особі Фонду державного майна України не здійснює вирішального впливу на власну прибуткову та іншу господарську діяльність кожного з означених підприємств, не пливає на вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови прибуткової господарської діяльності кожного окремого означеного державного підприємства. Зауважимо, що Додатковою угодою від _______№ 12 про внесення змін до Контракту № 29 від 29.03.2017, даний Контракт від 29.03.2017р. було фактично переукладено з керівником підприємства Арестовим О.В. та Фондом Державного майна України в особі заступника Голови Фонду Кудіна Д.І. Контракт набрав чинності з моменту його підписання сторонами і діє з 30 березня 2017 року до прийняття Фондом рішення про припинення повноважень (звільнення) Керівника Підприємства та розірвання з ним контракту. Відповідно до п. 4.4. Статуту ДП «Полтавський експертно-технічний центр Держпраці», затвердженого Наказом Фонду Державного майна України від 18.06.2020р., підприємство має право від свого імені вчиняти господарські зобов’язання (правочини), укладати договори, угоди, контракти, набувати майнові та немайнові права, нести зобов’язання. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Держави або Суб’єкта управління Підприємства, а Держава або Суб’єкт Управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства. Підприємство здійснює вільний вибір господарської діяльності, самостійно формує програми та напрями своєї діяльності, обирає постачальників та споживачів продукції, робіт і послуг. Підприємство самостійно визначає ціни на власну продукцію (товари, послуги, роботи). Підприємство самостійно організовує та здійснює облік результатів власної фінансово-господарської діяльності (п.п. 4.10-4.11, 4.13 Статуту) Відповідно до положень ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З урахуванням вказаного, просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Повідомляємо, що у випадку неврахування вищевказаного, будемо змушені звертатися до Органу оскарження щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.