-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Олія соняшникова рафінована 1л.
ДК 021:2015 код 15421000-5: Рафіновані олії (Олія соняшникова рафінована 1л.). Адреса: Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, будинок 40. За адресою: Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, будинок 40.
Завершена
162 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2020 18:13 - 21.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику! Пояснить , яким чином ваша вимога щодо наявності у працівників учасника документів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції?
Номер:
85e7f01811234d269f607f6d62e3c53d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003909-a.c1
Назва:
Шановний Замовнику! Пояснить , яким чином ваша вимога щодо наявності у працівників учасника документів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції?
Вимога:
Шановний Замовнику! Пояснить , яким чином ваша вимога щодо наявності у працівників учасника документів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції? Де це вимога прописана у Статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі»
Уточнить, будь ласка, які функції повинні виконувати працівники учасника, тобто які мати спеціальності або яку мати професію , щоб відповідати вимогам вашою тендерної документації.
Буде моя пропозиція, як фізичної особи – підприємця, яка є само занятою особою яка не має нанятих працівників, дискваліфікована , якщо в складі моєї тендерної пропозиції, будуть відсутні посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці?
Також, звертаю Вашу увагу , що згідно з наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 року № 15 та зареєстровану в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005року за № 232/10512, фізичні особі – підприємці не виконують робот з підвищеною небезпекою, пов’язаних із виконанням Договору про закупівлю, тому документі про перевірку знань з питань охорони праці не потрібні.
Таким чином Ваша вимога: « мати документ про перевірку знань з питань охорони праці, видане уповноваженим органом » є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення У Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, прошу усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2020 10:42
Вирішення:
Шановний Учасник! Згідно Закону України про публічні закупівлі ст.14 п.3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Замовник самостійно визначає перелік всі необхідні вимоги для учасників в Документації до спрощеної закупівлі та додатків до неї.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи викладене, планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень тендерного комітету або уповноваженої особи.
Статус вимоги:
Відхилено