-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Звенигородському району, Черкаська область
Торги відмінено
55 715 799.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 278 578.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 278 578.99 UAH
Період оскарження:
15.12.2020 17:54 - 19.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
3704ec68aac5467c8a7f4198eb9d94d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.a7
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.03.2021 11:58
- Платіжне доручення № 609.pdf 18.03.2021 14:32
- рішення від 22.03.2021 № 5582 + лист Замовнику.pdf 23.03.2021 13:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 № 6574.pdf 01.04.2021 16:34
- рішення від 31.03.2021 № 6574.pdf 05.04.2021 14:49
- Пояснення до скарги 003750.docx 26.03.2021 18:51
- 3750.pdf 26.03.2021 18:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2021 14:33
Дата розгляду скарги:
31.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.03.2021 13:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.04.2021 14:49
Задовільнена:
Так
Скарга
Скасована
Порушення закону Про публічні закупівлі
Номер:
acd0587c9c534c22890fc046e51d4c7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.a8
Назва:
Порушення закону Про публічні закупівлі
Скарга:
Порушення закону Про публічні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД НОВА РЕДАКЦІЯ ЗВЕНИГОРОДКА.docx 19.03.2021 15:10
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.03.2021 00:02
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
161f8913163f407d811ba1d82e97e85e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.c3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга звенигородськи район.docx 08.02.2021 15:22
- Платіжне доручення №274.pdf 08.02.2021 15:22
- Лист Глобус-Банк №1-549.pdf 08.02.2021 15:22
- Скарга.pdf 08.02.2021 15:22
- рішення від 10.02.2021 № 2325 + лист Замовнику.pdf 11.02.2021 09:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 № 3124.pdf 22.02.2021 15:52
- рішення від 19.02.2021 № 3124.pdf 24.02.2021 20:21
- Пояснення. АМКУ. ШРБУ 48 2.docx 16.02.2021 16:00
- Пояснення на скаргу ШРБУ 48 Звенигородка.pdf 16.02.2021 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2021 12:35
Дата розгляду скарги:
19.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2021 09:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.02.2021 20:22
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2021 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3124-р/пк-пз, Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" скасувало власне рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ШРБУ-48" за процедурою закупівлі — "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Звенигородському району, Черкаська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-15-003750-a.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a1ca18427bb64db59a63631689b692a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.b2
Назва:
Не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Порушення закону про "Публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД НОВА РЕДАКЦІЯ ЗВЕНИГОРОДКА.docx 08.02.2021 10:12
- Скарга UA-2020-12-15-003750-a.pdf 08.02.2021 21:27
- рішення від 10.02.2021 №2355 (+ лист замовнику).pdf 10.02.2021 20:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 № 3140.pdf 22.02.2021 15:33
- рішення 19.02.2021 №3140.pdf 24.02.2021 21:52
- Пояснення. АМКУ. ДС пром груп.docx 16.02.2021 15:59
- Пояснення на скаргу ТОВ ДС ПРОМ ГРУП Звенигородка.pdf 16.02.2021 15:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2021 15:06
Дата розгляду скарги:
19.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2021 20:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.02.2021 21:52
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2021 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3140-р/пк-пз, Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" скасувало власне рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДС ПРОМ ГРУП" у процедурі закупівлі — "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Звенигородському району, Черкаська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-15-003750-a.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
56e8e51ec6fa4d33b5c81ba7d83acac5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.02.2021 10:38
- Лист від АТ КБ Глобус - 22369.pdf 09.02.2021 10:38
- Платіжне доручення №393.pdf 09.02.2021 11:19
- рішення від 11.02.2021 № 2446 + лист Замовнику .pdf 12.02.2021 10:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 № 3122.pdf 22.02.2021 15:09
- рішення від 19.02.2021 № 3122.pdf 24.02.2021 22:06
- Пояснення на скаргу ТОВ ДОРБУД СЕРВІС Звенигородка.pdf 16.02.2021 16:03
- Пояснення. АМКУ. Дорбудсервіс.docx 16.02.2021 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2021 12:50
Дата розгляду скарги:
19.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.02.2021 10:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.02.2021 22:06
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2021 13:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3122-р/пк-пз, Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" скасувало власне рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Звенигородському району, Черкаська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-15-003750-a.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
3af29d505a8847f9acf88c70776b0cf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.b6
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 09.02.2021 15:55
- платіжне доручення 09.02.2021 15:55
- Скарга 09.02.2021 15:55
- рішення від 11.02.2021 №2452 + лист Замовнику.pdf 11.02.2021 19:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2021 №3220.pdf 23.02.2021 17:39
- рішення від 22.02.2021 №3220.pdf 25.02.2021 20:53
- Пояснення на скаргу ПП Татоян Звенигородка.pdf 16.02.2021 16:02
- Пояснення. АМКУ. Татоян.docx 16.02.2021 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2021 15:23
Дата розгляду скарги:
22.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2021 19:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.02.2021 20:53
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2021 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3220-р/пк-пз, Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" скасувало власне рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "Татоян" за процедурою закупівлі — "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Звенигородському району, Черкаська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-15-003750-a
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
b39306c678664b2cab92f9086695c13b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.b4
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Неправомірне відхилення ТОВ Дорбуд Сервіс
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ Дорбуд Сервіс.pdf 08.02.2021 16:32
Дата подачі:
08.02.2021 16:32
Вирішення:
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо першої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, в яких наявні інформація про направлення інформації до територіального органу ДПС, однак відсутня інформація, яка підтверджує саме взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Крім того, Замовником було встановлено форму документу, який має підтвердити взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області а саме - лист, довідка, однак учасником не надано таких документів у складі тендерної пропозиції.
Отже учасником не виконано умови тендерної документації.
Щодо другої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено - форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002 в ГУДКСУ у Черкаській області.
Виходячи з наведеної вище умови тендерної документації передбачено необхідність надання банківської гарантії в якій повинно бути зазначено саме – про безумовне зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002. На думку Замовника в гарантії повинно бути зазначено фразу «безумовне зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002», яка б підтвердила таке зобов’язання Замовнику про сплату суми забезпечення саме негайно та саме на рахунок UA188999980313030122000023002.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, в якій відсутня фраза із твердженням щодо безумовного зобов’язання банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA188999980313030122000023002 в ГУДКСУ у Черкаській.
Отже учасником не виконано умови тендерної документації.
Щодо третьої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Додатком 1 тендерної документації передбачено: Для підтвердження можливості надання послуг відповідно до технічного завдання Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку в згідно з Таблицею 1.1 про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) з наступним документальним підтвердженням. При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання, або договір купівлі (продажу), видаткової накладної, паспорту (технічного);
- дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу;
- рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу.
Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу. 02.02.2021 учаснику було надано 24 години на усунення зазначеного недоліку. 03.03.2021 було завантажено лист пояснення щодо ненадання зазначеного вище документу. Отже, учасником не усунено порушення, а саме не надано рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, що виданий власнику асфальтобетонного заводу.
Звертаємо вашу увагу, що наданням листа пояснення учасник підтвердив відсутність такого документу.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже ненадання учасником документу, що вимагався умовами тендерної документації є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо четвертої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне - учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний - лист, що послуги будуть надані відповідно технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4. Крім того учасником надається інформація та документи з підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції умовам технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4.
Отже учасник повинен був надати три окремих документи, що підтверджують відповідність його тендерної пропозиції умовам технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції саме три окремі документи, що підтверджують відповідність його тендерної пропозиції умовам технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4 у повному обсязі.
Щодо п’ятої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Вимогами Додатку 3 передбачено інформацію щодо відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій ст.17 шляхом надання довідок, в т.ч.: - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена ЗА КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ВЧИНЕНЕ З КОРИСЛИВИХ МОТИВІВ (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Учасником у складі тендерної пропозиції учасником надано документ у файлі «ст.17.pdf», в якому, зокрема, зазначено - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВ «Дорбуд Сервіс» директор Близнюк Геннадій Миколайович, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена ЗА ЗЛОЧИН, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Повідомляємо, що учасник не підтвердив службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВ «Дорбуд Сервіс» директор Близнюк Геннадій Миколайович, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена саме ЗА КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, вчинене з корисливих мотивів.
Отже учасником не виконано умови тендерної документації.
Щодо допущених учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином Замовник повинен надати відповідь щодо переваг лише переможця процедури закупівлі і лише після оцінки та розгляду його тендерної пропозиції. Повідомляємо, що Замовником було проведено лише розгляд, та не було проведено оцінку та відповідно не було визначено переможця процедури закупівлі, отже для Замовника не встановлено обов’язку щодо надання інформації про переваги саме допущених учасників. Окремо зазначаємо, що тендерні пропозиції допущених учасників відповідають умовам тендерної документації у повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вмога замовнику
Номер:
6a1269e0fe8443d792838342511f786c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003750-a.b1
Назва:
Вмога замовнику
Вимога:
Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 05.02.2021 15:45
Дата подачі:
05.02.2021 15:48
Вирішення:
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо першої підстави відхилення повідомляємо наступне що учасник невірно трактує умови тендерної документації, адже умовами тендерної документації передбачено – «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги». Учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. На підтвердження цього учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати лист гарантію про вищезазначене. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Таким чином з наведеної вище умови тендерної передбачено необхідність накладання саме КЕП –кваліфікованого електронного підпису. А за результатами перевірки файлу з підписом учасника встановлено, що це є саме удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованих сертифікатах, отже не є саме КЕПом.
Щодо другої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації передбачено необхідність надання саме заповненого та підписаного зі сторони учасника проекту Договору згідно Додатку 5 до тендерної документації. При заповнені проекту Договору. Це означає, що учасник повинен був заповнити усі незаповнені пункти проекту договору серед яких, зокрема, пункт 5.4. Наявність листа погодження з проектом договору жодним чином не нівелює зазначене вище порушення тендерної документації.
Щодо третьої підстави відхилення повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне - учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний - лист, що послуги будуть надані відповідно технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4. Крім того учасником надається інформація та документи з підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції умовам технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4.
Отже учасник повинен був надати три окремих документи, що підтверджують відповідність його тендерної пропозиції умовам технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції саме три окремі документи, що підтверджують відповідність його тендерної пропозиції умовам технічного завдання до предмету Закупівлі наведеного в Додатку 4 у повному обсязі.
Щодо четвертої підстави відхилення.
Відповідно до умов тендерної документації передбачено наступне - за підроблення документів учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, про що учасник надає лист згоду. Пояснення учасника жодним чином не нівелюють порушення учасником умов тендерної документації. Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні Закупівлі» передбачено Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Отже ненадання учасником документу, що вимагався умовами тендерної документації є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо переваг допущених учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином Замовник повинен надати відповідь щодо переваг лише переможця процедури закупівлі і лише після оцінки та розгляду його тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що Замовником було проведено лише розгляд, та не було проведено оцінку та відповідно не було визначено переможця процедури закупівлі, отже для Замовника не встановлено обов’язку щодо надання інформації про переваги саме допущених учасників.
Окремо зазначаємо, що тендерні пропозиції допущених учасників відповідають умовам тендерної документації у повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено