• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з перевезення та знешкодження (термічна обробка) медичний відходів

Завершена

28 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 280.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2020 17:54 - 21.12.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога 2

Номер: d55aabbd4627484e9624b584e1167abd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-003779-a.b3
Назва: вимога 2
Вимога:
Відповідь Уповноваженої особи Замовника є необґрунтованою, оскільки Висновок Державної екологічної експертизи був в переліку обов’язкових документів, які необхідно було подати для отримання ліцензії у 2013 році. Відкривши ліцензійний реєстр Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Перелік ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами можна пересвідчитись що ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (код ЄДРПОУ 38469527) отримав ліцензію в 2013 році, про що був виданий Наказ "Щодо видачі, переоформлення, відмови у видачі та анулювання ліцензії" від 03.12.2013 № 496. Відповідно, якби не було в учасника висновку державної екологічної експертизи учасника, то даний учасник не отримав би ліцензію, оскільки Висновок Державної екологічної експертизи був обов’язковим документом на отримання відповідної ліцензії. ми не погоджуємось з відповіддю Уповноваженої особи на подану вимогу, а також не погоджуємось із рішенням щодо обрання переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО», оскільки: • Висновок державної екологічної експертизи є обов’язковою вимогою Замовника в закупівлі UA-2020-12-15-003779-a. • В складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО» відсутній висновок Державної екологічної експертизи. • ТОВ «Олестас -Еко» не надав жодного пояснення про відсутність документа. • Закон України «Про екологічну експертизу» від 09.02.1995 № 45/95-ВР втратив свою чинність 18.12.2017р. , а ліцензію ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО» отримав в 2013 році (висновок передував отриманню ліцензії) Задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, що визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1.Відмінити протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 30.12.2020 року № 131. 2.Провести неупереджену оцінку наступної пропозиції згідно норм чинного законодавства. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На момент аукціону у Учасника діюча ліцензія. Висновок Державної екологічної експертизи втратив чинність та не може вимагатися Замовником, тому що Закон є вищою силою ніж вимоги Замовника. Одже на даний момент Учасник повністю відповідає вимогам
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.01.2021 14:24
Вимога
Залишено без розгляду

складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО» відсутній висновок Державної екологічної експертизи.

Номер: 68a3ad4809584e14a67b87cababfe2d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-003779-a.c2
Назва: складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО» відсутній висновок Державної екологічної експертизи.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва. Код ЄДРПОУ: 02064116. Адреса: 02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Володимира Маяковського, 32-Б. 2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 3.Номер закупівлі: UA-2020-12-15-003779-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знешкодження (термічна обробка) медичний відходів). 4.Підстави подання вимоги: пропозиція учасника, якого обрали переможцем, не відповідає умовам даної закупівлі та підлягає відхиленню. 5.Обгрунтування вимоги: Згідно протокольного рішення Уповноваженої особи від 30.12.2020 року № 131 було вирішено наступне рішення: «1. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Укласти договір з Переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Ми категорично не згодні з даним рішенням. Наші аргументування полягає в наступному: Замовноком було встановлено вимоги до кваліфікації учасників, а саме: Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи. В складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС-ЕКО» відсутній висновок Державної екологічної експертизи. Відповідно, пропозиція учасника не відповідає умовам даної закупівлі та підлягає відхиленню. Задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, що визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1.Відмінити протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 30.12.2020 року № 131. 2.Провести неупереджену оцінку наступної пропозиції згідно норм чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо надання висновку державної екологічної експертизи. Згідно Закону України «Про екологічну експертизу», відповідно до якого такі висновки надавались, екологічна експертиза це – «екологічна експертиза в Україні - вид науково-практичної діяльності уповноважених державних органів, еколого-експертних формувань та об'єднань громадян, що грунтується на міжгалузевому екологічному дослідженні, аналізі та оцінці передпроектних, проектних та інших матеріалів чи об'єктів, реалізація і дія яких може негативно впливати або впливає на стан навколишнього природного середовища, і спрямована на підготовку висновків про відповідність запланованої чи здійснюваної діяльності нормам і вимогам законодавства про охорону навколишнього природного середовища». Інформація, яка міститься у висновках державної екологічної експертизи не може бути підтвердженням щодо реальної наявності у учасника того чи іншого обладнання. До того ж висновок екологічної експертизи регламентується Законом України «Про екологічну експертизу» від 09.02.1995 № 45/95-ВР який втратив свою чинність 18.12.2017 року. Відповідно даний висновок більше не видається державними органами України і тому якщо його учасник не надав, а замість нього надав пояснення тому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.01.2021 14:32
Вимога
Вирішена

Вимоги до кваліфікації учасників

Номер: f1dc4c29aa2b48b18a2e81538f06f430
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-003779-a.c1
Назва: Вимоги до кваліфікації учасників
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва, Код ЄДРПОУ: 02064116. Адреса: 02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Володимира Маяковського, 32-Б. 2.Номер закупівлі: UA-2020-12-15-003779-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знешкодження (термічна обробка) медичний відходів) 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлення дискримінайційних вимог, що суперечать нормам Наказу МОЗ № 325. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення закупівлі UA-2020-12-15-003779-a. Відповідно до електронної системи дана закупівля оголошена як допорогова, що проводиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(зі змінами) (надалі-Наказ). Пунктом 4 Розділу II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі вищезазначеного Наказу зазначено: 4. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Згідно ч. 3 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. Відповідно, Замовники не повинні встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В кваліфікаційних вимогах, зазначене наступне: Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: - наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії); Зазначене формулювання означає, що в ліцензії має бути наявний наступний перелік операцій: і збирання, і зберігання, і знешкодження, а також на вибір або утилізація або видалення. Наголошуємо, що предметом закупівлі є послуги з перевезення та знешкодження (термічна обробка) медичний відходів). Згідно Додатку №1 проекту договору «Специфікація», до послуг входить: № п/п Найменування робіт Одиниця виміру Кількість Ціна за од. без ПДВ, грн. Сума без ПДВ, грн. 1. Перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) м’яких медичних відходів Пакет (50 л) 120 2. Перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) твердих медичних відходів Контейнер (20 л) 12 Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено: «17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. «18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом. Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси. Видалення передбачає спалювання на суші, вивіз на полігони, що є забороненим для медичних відходів категорії В. Такі операції як УТИЛІЗАЦІЯ або ВИДАЛЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ ВІДХОДІВ ЗАБОРОНЕНІ чинним законодавством України. Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Відповідно, вважаємо, що дана вимога Замовника щодо ліцензування є дискримінаційною, яка суперечить Наказу МОЗ № 325. Медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню шляхом спалювання в пічах-інсинераторах. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни і викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції: - наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги відредаговані, вимога виконана
Статус вимоги: Задоволено