-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Комп’ютер в зборі, багатофункційний пристрій Canon i-SENSYS MF237, Маршрутизатор TP-LINK TL-WR840N .
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 720.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 720.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2017 13:22 - 20.03.2017 13:27
Скарга
Залишено без розгляду
Дискваліфікація ФОП Синюченко
Номер:
5ff784578b304626a6aaac163d37fe31
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-15-000320-c.b1
Назва:
Дискваліфікація ФОП Синюченко
Скарга:
Відповідно до оголошення в ЦБД ID 79420b322ef84a23a87b0fff5f98db86(ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-15-000320-c) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи закупівель, Комунальна установа "Гайсинський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" було проведено процедуру закупівлі - Багатофункційний пристрій Canon i-SENSYS MF237, Маршрутизатор TP-LINK TL-WR840N
29 березня 2017 року ФОП Синюченко (2246216917) був визначений переможцем, незважаючи на допущення з його боку порушень, а саме: п. 10.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 визначено, що Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону.
Завдяки електронній системі, дуже добре проглядається дата та час внесення ФОП Синюченко (2246216917) доповнення до комерційної пропозиції: Замовник - вимагав "Учасник повинен до кінцевого терміну подання пропозицій надати в електронному (сканованому) вигляді (у форматі: pdf., ipg) в складі своєї пропозиції наступні документи:"
копію Свідоцтва (виписки) про реєстрацію юридичної особи (фізичної особи - для фізичних осіб) або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ(для фізичних осіб – підприємців: копію паспорта та ідентифікаційного коду);
Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ФОП Синюченко, та не порушувати Законодавство України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документація на закупівлю компютерів 2017 р. із змінами.doc 30.03.2017 16:51
- Рішення по скарзіUA-2017-03-15-000320-c.b1.pdf 26.04.2017 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2017 16:51
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2017 16:14