• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в Ковалинському навчально - виховному об'єднанні "Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів- заклад дошкільної освіти" Дівичківської сільської ради за адресою: Київська обл., Переяслав- Хмельницький р-н, с. Ковалин, вул. Шкільна, 2

Торги відмінено

370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2020 15:45 - 27.12.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про внесення змін до ТД

Номер: 520c6aa45a25424f9ed9b9cc014ee781
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-012699-c.c3
Назва: Вимога про внесення змін до ТД
Вимога:
У зв’язку з тим, що очікувана вартість предмету закупівлі є значною а обладнання системою автоматичної пожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системою передавання тривожних сповіщень має бути встановлене в закладі загальної середньої освіти та може вплинути на життя та здоров’я учнів закладу а також на виконання «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» просимо розширити вимоги до кваліфікації працівників Учасників, матеріально-технічної бази та обладнання Учасників шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Крім того радимо внести до тендерної документації вимоги, що дають змогу перевірити наявність фінансової спроможності Учасника тендерної закупівлі, оскільки виконання умов договору, укладеного за результатами закупівлі, потребує наявності значних фінансових та матеріальних засобів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога Сертифікат ISO

Номер: 226b8b7652134c3ab083c7993d50150e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-012699-c.c2
Назва: Дискримінаційна вимога Сертифікат ISO
Вимога:
Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі». Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовником передбачено, що Учасникам необхідно надати «у складі тендерної пропозиції надає копію сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» разом із звітом аудиту.» Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників з наступних підстав. Обов’язок наявності в учасника Сертифікату не закріплено на законодавчому рівні а отже наявність такого сертифікату це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси, що може призвести до збільшення затратної частини учасників на участь в закупівлі та вплинути на ціну тендерної пропозиції. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Вимагаємо: усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання Сертифікату.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога Будівельної ліцензії

Номер: 217bfe1529da4eb486764ecd054b448e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-012699-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога Будівельної ліцензії
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до Розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачається, що учасники у складі тендерної пропозиції надають документ - «копії сканованої ліцензії на виконання будівель них робіт (монтаж внутрішніх інженерних мереж)». Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне. По-перше, Замовником визначено предмет закупівлі – Послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в Ковалинському навчально - виховному об'єднанні "Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів- заклад дошкільної освіти" Дівичківської сільської ради за адресою: Київська обл., Переяслав- Хмельницький р-н, с. Ковалин, вул. Шкільна, 2. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/збільшений. Про подібне йдеться й у статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". По-друге, згідно з пунктом 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України (орган, що видає ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів), затвердженого Постановою від 9 липня 2014 р. № 294 основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме – виконання дозвільних та реєстраційних функцій у будівництві у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" від 13 квітня 2011 року № 466 надає роз’яснення, що "будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту". Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року. № 1396: "Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком". Наголошуємо, що законодавець чітко зазначає: суб’єкти, що провадять будівельну діяльність: не обслуговування, не встановлення або будь-що інше, а будівельну діяльність. По-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 року № 406, а саме – пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Майже для всіх організацій, що займаються монтажем пожежної сигналізації, ваказана вимога є дискримінаційною, тому що дані суб’єкти господарювання мають ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (яка необхідна для надання послуг згідно предмета закупівлі), та немає ліцензії Держархбудінспекції на будівельні роботи (яку і не повинен мати, адже не є суб᾽єктом будівельної діяльності). Додатково звертаємо увагу, що аналогічна позиція викладена в рішенні № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018р. ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ по закупівлі № UA-2018-05-25-002509-a. На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та просимо виключити з тендерної документації. У разі залишення вимоги без задоволення наше підприємство буде вимушено звернутися до Держаудитслужби України про початок моніторингу закупівлі та притягнення винних до адміністративної відповідальності у сфері закупівель, встановленою статею 164-14 КУпАП за складання тендерної документації не у відповідності до вимог закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.