• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/- Машівка - Карлівка на ділянці км0+000-км36+295 Полтавського та Машівського районів Полтавської області (окремими ділянками) (за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій:Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартоісті, а саме 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.Математична формула для розрахунку приведеної ціни: тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 15.01.2021 року 23:00 год (Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі")

Завершена

60 116 578.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300 582.89 UAH
Період оскарження: 15.12.2020 15:08 - 17.01.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дискримінаційні вимоги документації

Номер: 02cefc62a5254bf2ba9d6f9450c2e022
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.a6
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги документації (детальніше у доданій скарзі).
Дата розгляду скарги: 21.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.01.2021 16:13
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.01.2021 21:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.01.2021 21:05
Автор: ТОВ Миколаївбудцентр, Амірханян Вагінак Рушанович +380960000005 mykbudcentr@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

на дискримінаційну вимогу

Номер: 2a4c0572ae2f4770ae05a709b749656b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.a5
Назва: на дискримінаційну вимогу
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. додані файли).
Дата розгляду скарги: 20.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.01.2021 20:12
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 25.01.2021 20:57
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 25.01.2021 20:57
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Антонян Карен Завенович 380563200052,, tenders.evrobud@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Відгуки

Номер: 440ae4ab8fec4dfcb09d280f055b5443
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.c4
Назва: Відгуки
Вимога:
В Тендерній документації міститься вимога про подання копії позитивного відгуку від замовника, адресована замовнику процедури закупівлі – ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області». Шановний Замовнику, оскільки чинним законодавством не встановлений обовязок надання відгуків підрядникам, підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів є акти виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, підписані Замовником. Крім того, в нашого підприємства, як потенційного учасника є ряд підписаних з Вашим підприємством договорів, проте відгуків немає, на запити щодо надання відгуків Ви як Замовник не реагуєте, що несе в собі ознаки дискримінації та упередженого ставлення. Вимагаємо виключити вимогу з умов тендерної документації щодо надання відгуку по аналогічним договорам, Замовником яких є ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ДП "Агентство місцевих доріг у Полтавській області" надає відповіді на звернення , в тому числі відгук, у строки передбачені ст. 20 ЗУ "Про звернення громадян".
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.01.2021 21:06
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 46b6b05861a84494ad5d032afe0db64a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.c3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
В Тендерній документації міститься вимога про надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з обсягами основних робіт у натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно), які повинні становити обсяги, зазначені в тендерній документації. Аналогічним договором за вимогою Замовника буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь – якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, роботи по якому закінчені в повному обсязі. Даними вимогами Замовник безпідставно встановлює дискримінаційну вимогу щодо загальних обсягів наданих послуг (виконаних робіт), видом доріг та відсотком виконання аналогічного договору. У Замовника немає об’єктивних підстав для включення до тендерної документації умов щодо того, що саме загальний обсяг наданих послуг (виконаних робіт), зазначений в тендерній документації дасть змогу виконати даний предмет закупівлі. Замовник також встановлює додаткові обмеження щодо обсягів робіт, % виконання аналогічних договорів, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Наше підприємство має досвід в обсягах, 100 % по дорогах державного та місцевого значення, проте вони не повністю виконані не з нашої вини (продовжені, в зв’язку з відсутністю асигнувань), на що потенційні учасники, серед яких наше підприємство не мають жодного впливу. На виконання договорів з бюджетними Замовниками впливає наявність бюджетних коштів, термін укладення договору, план використання бюджетних коштів, потреби у наданні конкретних послуг, що зумовлюються природними умовами і т. д.), в зв’язку з їх відсутністю, роботи по договорам не продовжуються, але це не означає, що потенційний учасник не може їх виконати. Тобто часто виникають ситуації, коли по договору не може бути надано послуги/виконано роботи на усю ціну через відсутність бюджетних асигнувань, при тому, що роботи по договору виконуються якісно і своєчасно, що підтверджують підписані Замовником акти виконаних робіт. ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмеження щодо будь – якого відсотку виконання аналогічного договору, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 100 %, тобто дана вимога є необґрунтованою, позбавляє потенційного учасника можливості підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, який з тих чи інших об’єктивних підстав виконано менше 100 %, а відтак є дискримінаційною. Крім того, у вимозі щодо аналогічного договору (каптіального, поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, державного значення), в підтвердженні обсягів ключових робіт містяться роботи (наприклад: фрезерування існуючого покриття, влаштуванння верхного, вирівнюючого шару), які зустрічаються і в послугах з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного, місцевого значення, проте, такий досвід не приймається Замовником, оскільки предмет договору не поточний середній або капітальний ремонт, що на нашу думку є дискримінацією. Наше підприємство може так само якісно виконати види робіт і в обсягах, що передбачені Технічним завданням Замовника, оскільки методи, технології та механізми, що використовуються не відрізняються в залежності від обсягів робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за однаковий час. Тобто, якщо учасник матиме необхідну кількість машин та механізмів і кількість працівників, він зможе виконати роботи, передбачені технічним завданням, без залежності від того влаштував він вирівнюючий та/або нижній шар (шари) асфальтобетонного покриття в обсязі 156 600 м2 або ж скажімо 55 000 м2 при виконанні поточного середнього ремонту на автомобільнй дорозі державного значення, чи скажімо такий же обсяг на автомобільній дорозі місцевого значення при виконанні експлуатаційного утримання дороги місцевого значення. З урахуванням вищевикладеного, практики АМКУ, наше підприємство як потенційний учасник не має змоги виконати дискримінаційні вимоги Замовника, які полягають в 100 % виконаному договорі з капітального чи поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах державного чи місцевого значення, так як обсяги робіт аналогічних закупівель передбачають значну суму фінансування, і як правило не на один рік, тому не виконуються в 100 % обсязі, проте факт продовження таких договорів є підтвердженням виконання робіт з боку Підрядника без зауважень. Таким чином, наше підприємство не має змоги виконати дискримінаційні умови тендерної документації так, щоб його не було дискваліфіковано, тому вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації щодо зменшення % виконання договору на 50 %, та внесення змін на підтвердження виконаних обсягів робіт (розширення предмету аналогічного договору та доповненням експлуатаційного утримання).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підтвердження виконання 100 відсотків аналогічного договору, є необхідною умовою для підтвердження відсутності претензій у замовників (підписання останнього акта виконаних робіт), оскільки до тендерної документації включено лише перелік основних видів робіт, які необхідно підтвердити, а не роботи в повному обсязі, які передбачені технічним завданням. Таким чином, підтвердження необхідності виконання аналогічного договору в повному обсязі, підтвердить повністю виконаний об’єм наданих послуг передбачений договором про закупівлю. Стосовно питання можливості розширення предмету аналогічного договору та доповненням експлуатаційного утримання. Роботи з експлуатаційного утримання, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування та штучних споруд на них виконується відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013, а ремонт доріг здійснюється відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011. Отже роботи з експлуатаційного утримання доріг не можуть бути підтвердженням виконання аналогічного договору з капітального, поточного середнього ремонту автомобільних доріг.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.01.2021 21:06
Вимога
Залишено без розгляду

на дискримінаційну вимогу

Номер: 40e1fff12f164140b73b39fc2c72b26f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.a2
Назва: на дискримінаційну вимогу
Вимога:
В тендерній документації замовника встановлена наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Згідно розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям замовника; Пунктом 5 розділу 3 передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції скан-копії документів, які підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 2); 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 2); 3) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 2); Додатком 2 визначений перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 2. Додатку 2 Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Обсяг основних робіт у натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше: 1 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою м2 54955 2 Влаштування вирівнюючого шару із /щільної/ асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем т 6896,8 3 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем м2 54770 4 Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщина 21,0 см м2 3525 Тобто замовником в тендерній документації ставиться обов’язкова умова підтвердити досвід з виконання влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 21,0 см. Зазначена вимога з вказівкою розміру товщини 21,0 см є дискримінаційною. Підприємство, що виконувало роботи з влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером може виконувати дані роботи влаштовуючи основу дорожнього одягу щебенево-піщаної суміші різних товщин. Технологія під час влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером за різними товщинами відповідає одним і тим самим нормам та стандартам та виконується тою самою технікою. Галузеві будівельні норми ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг за-гального користування. Види ремонтів та перелік робіт» не встановлюють будь-якого поділу в залежності від товщини улаштування основи дорожнього одягу. Нічим не відрізняється влаштування дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 5,0 см, чи 15,0 см, чи 21,0 см, чи 23,0 см. Тому вимога замовника щодо влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною саме 21,0 см суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Вимога, щодо влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером 21,0 см підлягає виключенню в частині зазначення товщини за якою необхідно виконати дані роботи. На підставі вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 21,0 см шляхом виключення з умов тендерної документації вказівку на товщину основи в розмірі 21,0 см, залишивши необхідність підтвердження досвіду з влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером в обсязі зазначеному в тендерній документації та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Однією із кваліфікаційних вимог в тендерній документації зазначено надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору робіт в тому числі влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 21,0 см. 3525 м2. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Дану вимогу щодо влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші автогрейдером товщиною 21 см., включено до тендерної документації, виходячи із об’ємів зазначених у кошторисній документації, що пройшла експертну оцінку щодо розгляду кошторисної документації, що і є, в тому числі предметом закупівлі договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.01.2021 21:06
Вимога
Вирішена

на дискримінаційну вимогу

Номер: 73747c21d5db4cb6bfd3515f8c0fe0ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.b1
Назва: на дискримінаційну вимогу
Вимога:
В тендерній документації замовника встановлена наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Згідно розділу 3 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям замовника; Додатком 2 визначений перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 3.4. Додатку 2 Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходиться на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області. Інформація про наявність виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки обов’язково повинна містити графи, встановлені Таблицею 6 тендерної документації. Згідно другої графи таблиці 6 необхідно зазначити Район Полтавської області де розташована виробнича база та/або асфальтований майданчик. Тобто замовником в тендерній документації ставиться обов’язкова умова до учасника існування власної, орендованої або на іншому праві користування виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування і зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки не менше однієї лише в Полтавській області. Така вимога є обмежуючою та дискримінаційною і унеможливлює участь у процедурі закупівель діючих підприємств в України, що можуть якісно та вчасно надати послуги з предмету закупівлі, але не мають бази на території Полтавської області. Наявність асфальтобетонного майданчика для складування і зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки саме у Полтавській області не є заходом, що гарантує якісне та своєчасне надання послуги по предмету закупівлі та законодавчо не підтверджена. Наявність такого майданчика в іншій сусідній області може бути розташована ближче до об’єкту надання послуг ніж місцезнаходження її в Полтавській області, що робить вимогу замовника не логічною та безпідставною. На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо наявності асфальтобетонного майданчика для складування і зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки саме у Полтавській області шляхом її виключення з умов тендерної документації та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: 062fde262bf44acdabacba3b50de30a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.a8
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" (додається окремим файлом)
Дата розгляду скарги: 11.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2021 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.03.2021 18:09
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2021 08:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: У відповідності до ч. 23 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення органу оскарження оскаржено до суду
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Антонян Карен Завенович 380563200052,, tenders.evrobud@gmail.com
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника про допуск до аукціону пропозицій інших учасників

Номер: 806db8b871ad4d82b65fea1b719babc1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.b10
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника про допуск до аукціону пропозицій інших учасників
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника про допуск до аукціону пропозицій інших учасників
Дата розгляду скарги: 12.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2021 21:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.03.2021 21:01
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ М-БУД ГРУП, Назаренко Роман Олегович +380939394091 m-budgrup@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f1d48c0798754bf596bb8f9edc3b40ed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.c9
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Подані вимоги (скарги) на рішення Замовника про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ДАНКО», звернені до замовника, не стосуються повідомлення причин невідповідності його пропозиції умовам тендерних документацій, зокрема технічній специфікації, та /або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Всупереч ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДАНКО» вимагає не надання замовником додаткової інформації про причини невідповідності, а просить скасувати свої рішення щодо відхилення тендерних пропозицій. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачається процесуальний порядок та відсутня технічна можливість авторизованого електронного майданчика для скасування замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції за вимогами учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: d4dc86d12c034c5c96cf7bd4e267b15b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-15-002630-a.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 01.03.2021 00:03
Автор: ТОВ Данко, Григорщук Ірина Вікторівна +380503840089 finance@danko.in http://danko.in