-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Настільні центрифуги
Торги не відбулися
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2020 14:12 - 27.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога на умови закупівлі
Номер:
0e7a46f6bcb64757a36b7be9c4cf7d3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-002200-a.c1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
15.12.2020 року Замовник оголосив закупівлю: Код за ДК 021:2015 – 42930000-4 «Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Настільні центрифуги).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) наведений перелік медичних виробів з технічними вимогами, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що всім у сукупності вимогам наведеним у Додатку 3 ТД (у чинній редакції Замовника) до медичних виробів (“Центрифуга в комплекті з ротором A-4- 38 і адаптерами для пробірок типу Falcon, об'ємом 15 мл і 50 мл (2 набори по 2 адаптери)” відповідають медичні вироби лише одного виробника - Eppendorf, Німеччина. Зокрема, вимозі Замовника до даного медичного виробу “...Споживана потужність не повинна бути більше 200 Вт.” відповідає виключно вищезгаданий ОДИН виробник - Eppendorf, Німеччина.
Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні та мають можливість запропонувати медичні вироби згідно наведеному у Додатку 3 переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам щодо центрифуг (зокрема, зі Споживаною потужністю не більше 300 Вт.).
Однак саме через наявність згаданих вимог Додатку 3 ТД (у чинній редакції Замовника) до медичних виробів (Центрифуги), зокрема наявність вимоги “...Споживана потужність не повинна бути більше 200 Вт.” (якій відповідає лише ОДИН вищезазначений виробник), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, наявність в Додатку 3 вимог до медичних виробів, яким в сукупності з іншими вимогами Замовника відповідає лише один виробник суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі !!!
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ від 16.05.18р., 13.07.20р., якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації:
Викласти технічні вимоги Додатку 3 до медичних виробів (“Центрифуга в комплекті з ротором A-4- 38 і адаптерами для пробірок типу Falcon, об'ємом 15 мл і 50 мл (2 набори по 2 адаптери”) в наступній редакції: “...Споживана потужність не повинна бути більше 300 Вт.” (в іншій частині вимоги Замовника до предмета закупівлі залишити без змін).
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ від 16.05.18р., 13.07.20р. (аналогічні обставини).
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf 16.12.2020 14:31
- Рішення АМКУ від 13.07.2020 № 13481.pdf 16.12.2020 14:31
- Перелік змін.docx 17.12.2020 14:57
- Тендерна документація-нова редакція.docx 17.12.2020 14:57
Дата подачі:
16.12.2020 14:31
Вирішення:
1. Уповноважена особа повідомила, що згідно ч.2 ст.24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу(додається).
2. Забеспечити оприлюднення інформації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так