-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кронштейн з хомутом,кронштейн,оголовок,траверса,хомут
Код за ДК 021:2015 -44210000-5 Конструкції та їх частини. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська . Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Торги відмінено
1 537 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 370.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 370.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2020 12:27 - 02.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Номер:
ddb7dd2d137d4e159f986331179b02fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003395-b.c2
Назва:
Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації
У Додатку №4 до Тендерної документації Замовником встановлена така вимога до предмету закупівлі як : «На поверхні кожної траверси повинно бути нанесено антикорозійне покриття: фарба БТ 577 в 2 шари.»
Звертаємо увагу Замовника, що фарби з позначенням БТ 577 не існує. Відповідно до ГОСТ 5631 -79 Технічні умови Лак БТ-577 або фарба БТ-177 позначення БТ-577 притаманне лаку, а не фарбі. Просимо уточнити яке антикорозійне покриття повинно бути на поверхні кожної траверси: Лак БТ-577 або фарба БТ-177?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2020 12:03
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо Вам, що звернули увагу на допущену нами помилку в терміні хімічної речовини, що наноситься на траверси як антикорозійне покриття. Лак БТ-577 - правильна назва.В документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Номер:
76d3bfb126d9419fac6b30455059e276
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-003395-b.c1
Назва:
Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації
1.Щодо строків поставки товарів.
Відповідно до умов тендерної документації поставка Товару проводиться партіями в асортименті і кількості відповідно до поданої покупцем заявки за встановленими цим Договором цінами, з якісними характеристиками й у строки, які не перевищують 15 робочих днів з дня отримання від Покупця заявки на поставку.
Водночас, відповідно до п. 4 Розділу 1 тендерної документації обсяг поставки товарів - 3505шт.
Звертаємо увагу, що виготовити таку кількість деталей та поставити у строки запропоновані Замовником є неможливим.
Відповідно до додатку №4 до Договору траверси комплектуються хомутами. Для траверс, які мають шарнірні болтові з’єднання – болти з шайбами та гайками мають оцинковані та йти в комплекті.
Повідомляємо, що гаряча оцинковка передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий виріб, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень.
Звертаємо увагу Замовника, що процес гарячої оцинковки займає не менше 5 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самого виробу. Недотримання цього строку цинкування може суттєво на якості покриття та стійкості виробу до механічних навантажень.
Відповідно, встановлений Замовником строк постачання товару є занадто коротким та не передбачає реального виконання умов договору учасниками закупівлі.
Крім того, звертаємо увагу, що згідно тендерної документації, місце поставки: Центральний склад, вул. Індустріальна, буд. 34/1, м. Івано-Франківськ, 76014
Проте, наше підприємство знаходиться за межами м. Івано-Франківськ та Івано-Франківської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у строк 2 (два) робочих дні для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Івано-Франківськ або Івано-Франківської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Івано-Франківської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готових деталей на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний – 25 робочих днів з моменту подання Замовником Учаснику - переможцю замовлення на поставку партії Товару, внести відповідні зміни до Тендерної документації.
2. Щодо аналогічного договору.
Відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується наступними документами:
- власна довідка з інформацією про постачання товарів аналогічного виду траверз (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми, обсягу договору, термінів виконання та стану виконання договору; П.І.Б., посад керівників, які укладали договір; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є аналогічний предмет закупівлі (траверз) та кількісний обсяг поставки не менше 2000шт.. Довідка надається в довільній формі.
Відповідно до тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо кількісного обсягу поставки у аналогічному договорі - не менше 2000шт.
Звертаємо увагу, що стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить положення, що дозволяє Замовнику встановити кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а також зобов’язує Замовника передбачити у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, тобто у документації конкурсних торгів має бути відображена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками, обсягом поставленого товару або кількістю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедур закупівель.
Крім того, вимога щодо наявності поставки в кількості 2000шт за одним договором Замовником не обґрунтована. Чому такий обсяг вимагається саме за одним договором? У учасника може бути досвід за одним договором 1500 шт. та 500 шт. за іншим. Проте, він вже не зможе брати участь у даній закупівлі.
Наше підприємство не має досвіду поставок предмету закупівлі в кількості 2000шт. за одним договором, однак має тривалий та успішний досвід поставок предмету закупівлі у менших обсягах, які однак дозволяють з впевненістю гарантувати поставки предмету закупівлі відповідної якості у визначені договором строки.
Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що положення документації конкурсних торгів щодо умов підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» у викладеній редакції є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - 23.12.20 (1).docx 23.12.2020 14:04
Дата подачі:
22.12.2020 12:56
Вирішення:
Відповідь надана у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Задоволено