• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Лот № 1 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів кишково-шлункового тракту (17 найменувань); Лот № 2 – Вітаміни (7 найменувань); Лот № 3 – Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи (35 найменувань); Лот № 4 – Антисептичні та дезінфекційні засоби (6 найменувань); Лот № 5 – Гормони (6 найменувань); Лот № 6 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (4 найменування); Лот № 7 - Протибактеріальні засоби для системного застосування (12 найменувань); Лот № 8 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи (25 найменувань); Лот № 9 - Анестетичні засоби (7 найменувань); Лот - № 10 Лікарські засоби для лікування обструктивних захворювань дихальних шляхів (7 найменувань); Лот - № 11 Інші лікарські засоби (5 найменувань); Лот - № 12 Розчини інфузійні та ін'єкційні (27 найменувань)

Торги не відбулися

565 389.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 12.80 UAH
Період оскарження: 03.03.2017 12:52 - 15.03.2017 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

оскарження рішення Замовника

Номер: 37030faffd814b2aba039b7ed5db8a33
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-03-000309-a.a2
Назва: оскарження рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Автор: ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ, Рихліцький Олександр Володимир +380995159024 tenderpharm@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 5d0f699acdd34a519d4382712a0462ae
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-03-000309-a.b1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Щодо Рішення про дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції (Протокол засідання тендерного комітету Хотинської центральної районної лікарні від 21 березня 2017 року) повідомляємо наступне: Відповідно до вимог тендерної документації, у п.1 Додатку 3 Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції наступного документу - «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність складських приміщень та необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі.» Виходячи з цього, Замовником не акцентувалось надання інформації про необхідне обладнання саме складських приміщень, що забезпечують належне зберігання предмету закупівлі, мова йшла суто про автотранспорт, а не про опис обладнання, наявного на аптечному складі. В складі пропозиції, наданої Учасником, наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з детальним описом складського приміщення, автотранспорту та обладнання, необхідного для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі. В зв’язку з вищевказаним, вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції не правомірною та наголошуємо на необхідність виконання Замовником вимог та принципів, викладених у Законі України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо вашої скарги надаємо роз’яснення: 1. Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, п.5 Додатку 2 Тендерної документації: Запропонований учасником товар повинен відповідати таким вимогам: п.5 До кожного товару, що реалізується, додається інструкція про застосування, яка повинна містити: назву товару; загальну характеристику (хімічну назву, основні фізико-хімічні властивості, склад); відомості про фармакологічні властивості; показання для застосування; протипоказання; взаємодію з іншими засобами; способи застосування та дози; побічгу дію; запобіжні заходи; форми випуску; умови та строки зберігання; умови відпуску. Умови щодо зберігання не вказані. 2. Згідно п.1.1 Додатку 3 Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність складських приміщень та необхідного обладнання (тобто наявність необхідного обладнання для зберігання лікарських засобів в даному приміщенні) та матеріально-технічної бази, а саме транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі
Статус вимоги: Задоволено