-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних кранів та машин, які знаходяться на балансі Акціонерного товариства «Сумиобленерго» м. Суми
Торги не відбулися
205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2020 09:20 - 21.12.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
797f03f7e4dd474797bd4da3b9ea3e3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-000322-a.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Замовник вимагає: "Атестат про акредитацію учасника процедури закупівлі як органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014". Повідомляємо, порядок проведення експертнтного обстеження та технічного діагностування вантажопідіймальних механізмів регламентується Постановою КМУ 687, де чітко вказані вимоги для експертних організацій, а саме: організація повина мати дозвіл, та бути уповноваженою для проведення первинного та позачергового технічного огляду. Що стасується дозвола, то Постанова КМУ 1107 вказую що підприємство повино мати декларації, раніше дозвіл на виконання робіт підвищенної небезпеки. Таким чином для виконання обстеження вантажопідіймальних механізмів не потрібно мати аттестат акредитації ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014. Цей атестат підприємство отримує на добровільних засадах, для того щоб проводити експертизи дотримання законодавтсва з охорони праці. Просимо вас видалити вимогу "Атестат про акредитацію учасника процедури закупівлі як органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014", тому що ця вимога не правомірна та нарушаю умови добровільної конкуренції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 17.12.2020 20:45
Дата подачі:
17.12.2020 20:45
Вирішення:
Шановний Учасник!
Опрацювавши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Отримання атестату про акредитацію учасника процедури закупівлі як органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 дійсно є необов’язковою і добровільною процедурою. Але атестат, виданий акредитованим органом є реєструючим фактом офіційного визнання компетентності учасника в заявленій сфері діяльності.
Звертаємо Вашу увагу, що атестат про акредитацію можуть безперешкодно отримати усі замовники, що подали заявку встановленої форми на надання послуги відповідно до сфери акредитації.
Відповідно до Реєстру акредитованих ООВ, який є у відкритому доступі на сайті https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, таких органів з інспектування є багато, що створює умови для конкуренції.
Керуючись вимогами частини 3 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може зазначати в оголошенні іншу інформацію. А також зважаючи на те, що заподіяння шкоди життю, здоров'ю та/або пошкодження майна третім особам при експлуатації вантажопідіймальних кранів та машин, прямо залежить від якості проведення експертного обстеження та технічного огляду органом з інспектування і тому вимога про надання атестату цілком правомірна і неупереджена.
Враховуючи вищезазначене, вимога про те, що учасник повинен бути акредитованим національним агентством з акредитації України в сфері інспектування і у складі пропозиції надати атестат про акредитацію є правомірною та не порушує умови добровільної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
ce209697dee9496ba73e5bbde6bdb170
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-15-000322-a.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Замовник вимагає: "Атестат про акредитацію учасника процедури закупівлі як органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014". Повідомляємо, порядок проведення експертнтного обстеження та технічного діагностування вантажопідіймальних механізмів регламентується Постановою КМУ 687, де чітко вказані вимоги для експертних організацій, а саме: організація повина мати дозвіл, та бути уповноваженою для проведення первинного та позачергового технічного огляду. Що стасується дозвола, то Постанова КМУ 1107 вказую що підприємство повино мати декларації, раніше дозвіл на виконання робіт підвищенної небезпеки. Таким чином для виконання обстеження вантажопідіймальних механізмів не потрібно мати аттестат акредитації ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014. Цей атестат підприємство отримує на добровільних засадах, для того щоб проводити експертизи дотримання законодавтсва з охорони праці.
Просимо вас видалити вимогу "Атестат про акредитацію учасника процедури закупівлі як органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014", тому що ця вимога не правомірна та нарушаю умови добровільної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2020 20:42
Вирішення:
Шановний Учасник!
Опрацювавши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Отримання атестату про акредитацію учасника процедури закупівлі як органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 дійсно є необов’язковою і добровільною процедурою. Але атестат, виданий акредитованим органом є реєструючим фактом офіційного визнання компетентності учасника в заявленій сфері діяльності.
Звертаємо Вашу увагу, що атестат про акредитацію можуть безперешкодно отримати усі замовники, що подали заявку встановленої форми на надання послуги відповідно до сфери акредитації.
Відповідно до Реєстру акредитованих ООВ, який є у відкритому доступі на сайті https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, таких органів з інспектування є багато, що створює умови для конкуренції.
Керуючись вимогами частини 3 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може зазначати в оголошенні іншу інформацію. А також зважаючи на те, що заподіяння шкоди життю, здоров'ю та/або пошкодження майна третім особам при експлуатації вантажопідіймальних кранів та машин, прямо залежить від якості проведення експертного обстеження та технічного огляду органом з інспектування і тому вимога про надання атестату цілком правомірна і неупереджена.
Враховуючи вищезазначене, вимога про те, що учасник повинен бути акредитованим національним агентством з акредитації України в сфері інспектування і у складі пропозиції надати атестат про акредитацію є правомірною та не порушує умови добровільної конкуренції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.12.2020 15:15