• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Повнопривідний автомобіль (шасі) з колісною формулою 6х6 без платформи або еквівалент

Завершена

25 014 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125 070.00 UAH
Період оскарження: 14.12.2020 18:12 - 18.12.2020 16:00
Вимога
Відхилено

Reminder

Номер: 9805fd6f726a4f2184933a9ac61879f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-004056-a.c2
Назва: Reminder
Вимога:
Dear Buyer, You provided only 10 days for offer instead of 15-30 required by Law. Okay, UOP is outside of this Law. But you should provide realistic terms. At least you should answer operatively. We asked you principle questions 2 days ago and till now have no answer. So, we cannot start working on your order. If you just have pre-arranged suppliers, for whom this tender is prepared - do not answer or answer late. We will understand. So, in this case we will at least not waste our time for unrealistic business. Sincerely, ---------------------------- Шановний покупце, Ви надали лише 10 днів для пропозиції замість 15-30, передбачених законодавством. Гаразд, UOP знаходиться поза межами цього Закону. Але слід надати реалістичні умови. Принаймні, слід відповідати оперативно. Ми задали вам основні запитання 2 дні тому, і до цього часу на них немає відповіді. Отже, ми не можемо розпочати роботу над вашим замовленням. Якщо у вас є лише попередньо домовлені постачальники, для яких підготовлений цей тендер - не відповідайте і не відповідайте пізно. Ми зрозуміємо. Отже, у цьому випадку ми принаймні не будемо витрачати свій час на нереальні справи. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В тендерній документації відсутня інформація про дискримінацію іноземних учасників, тому резиденти та нерезиденти можуть брати участь в нашій закупівлі з рівними правами, окрім випадків передбачених частиною першою статті 5 Закону України «Про санкції» та указу Президента України від 21.06.2018 р. №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»». 2. Тендер не оголошується для учасників минулих випробувань, ми закуповуємо базове шасі не для використання в своїй господарській діяльності, а для виготовлення на їх базі автоцистерн для конкретного Замовника, з яким вже укладено угоду. Автоцистерни які ми постачаємо вже розроблені, на них є креслення, технічні умови, вони пройшли державні випробування, і використання будь-якого іншого шасі, з іншими характеристиками по-перше, необхідно погоджувати з кінцевим замовником (а це неможливо з ряду об’єктивних причин), по-друге, призведе до значних додаткових фінансових витрат (які ми понесемо виключно із власного прибутку) на виготовлення автоцистерни (розробка креслень, технічних умов) і, що найважливіше, не дасть нам змогу вчасно виконати наш контракт на поставку автоцистерн. 3. Ми не знаємо яка відстань лежить між ZSU та PLA, але так як ми поставляємо в ZSU, то маємо виконувати вимоги, які нам диктує наш Замовник, а не бажання постачальника базового шасі. Закупівля більш дорогих шасі також не обговорюється, так як бюджет визначений, і любе завищення вартості комплектуючих буде фінансуватися виключно за рахунок нашого прибутку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Several requirements

Номер: f589471ac6d8454e8fa8997f87f4e40a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-004056-a.c1
Назва: Several requirements
Вимога:
Dear Buyer, 1. Usually resident and non-resident participants are taking part in Ukraine tenders with equal rights. Such sentence is present in all tender announcements, even of the Ministry of Defense and UkrOboronProm. In your announcement such sentence was not found. Please clarify if foreign participants are accepted or discriminated. 2. You are raising condition that Шасі повинно мати підтвердження проходження випробувань у складі виробу «Автоцистерна АЦ-12-63221», проведених Міністерством оборони України та мати допуск до експлуатації у Збройних силах України. So, is this tender announced only for participants of in the past made tests and no new participants can bid? Please clarify. 3. You stated words "or equivalent". We may supply you DongFeng truck chassis, which are certified and serving in PLA (new ones of course). Trucks are equippled with Cummins diesels and Ellison transmission. Photo attached. You know what distance lays between ZSU and PLA... Would it be acceptable? Alternatively we may supply truck chassis of MAN, Benz or ISUZU. But they will be a bit more expensive. As you set very short time for offer, I hope you will answer promptly. Respectfully, ----------------------------------------- Шановний покупце, 1. Зазвичай резиденти та нерезиденти беруть участь в тендерах в Україні з рівними правами. Таке речення присутнє у всіх тендерних оголошеннях, навіть Міністерства оборони та УкрОборонПрому. У вашому оголошенні такого речення не знайдено. Будь ласка, поясніть, чи приймаються іноземні учасники або їх дискримінують. 2. Ви підвищуєте умови, що Шасі вимагає підтвердження підтвердження проходження випробувань у складі продукції «Автоцистерна АС-12-63221», що здійснюється Міністерством оборони України та встановленням допуску до роботи в Збройних силах України. Тож, цей тендер оголошується лише для учасників минулих випробувань, і жоден новий учасник не може взяти участь у торгах? Будь ласка, поясніть. 3. Ви вказали слова "або еквівалент". Ми можемо поставити вам шасі вантажних автомобілів DongFeng, які сертифіковані та обслуговуються в PLA (звичайно, нові). Вантажівки оснащені дизелями Cummins та трансмісією Ellison. Фото додається. Ви знаєте, яка відстань лежить між ZSU та PLA ... Чи було б це прийнятно? В якості альтернативи ми можемо поставити шасі вантажних автомобілів MAN, Benz або ISUZU. Але вони будуть трохи дорожчими. Оскільки ви встановили дуже короткий час для пропозиції, сподіваюся, ви відповісте негайно. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В тендерній документації відсутня інформація про дискримінацію іноземних учасників, тому резиденти та нерезиденти можуть брати участь в нашій закупівлі з рівними правами, окрім випадків передбачених частиною першою статті 5 Закону України «Про санкції» та указу Президента України від 21.06.2018 р. №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»». 2. Тендер не оголошується для учасників минулих випробувань, ми закуповуємо базове шасі не для використання в своїй господарській діяльності, а для виготовлення на їх базі автоцистерн для конкретного Замовника, з яким вже укладено угоду. Автоцистерни які ми постачаємо вже розроблені, на них є креслення, технічні умови, вони пройшли державні випробування, і використання будь-якого іншого шасі, з іншими характеристиками по-перше, необхідно погоджувати з кінцевим замовником (а це неможливо з ряду об’єктивних причин), по-друге, призведе до значних додаткових фінансових витрат (які ми понесемо виключно із власного прибутку) на виготовлення автоцистерни (розробка креслень, технічних умов) і, що найважливіше, не дасть нам змогу вчасно виконати наш контракт на поставку автоцистерн. 3. Ми не знаємо яка відстань лежить між ZSU та PLA, але так як ми поставляємо в ZSU, то маємо виконувати вимоги, які нам диктує наш Замовник, а не бажання постачальника базового шасі. Закупівля більш дорогих шасі також не обговорюється, так як бюджет визначений, і любе завищення вартості комплектуючих буде фінансуватися виключно за рахунок нашого прибутку.
Статус вимоги: Відхилено