-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ.
Постачальник зобов’язується передати у власність Споживачу у 2021 році товар за предметом «код ДК 021:2015 09123000-7 Природний газ».
Торги не відбулися
701 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 509.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 509.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2020 16:36 - 26.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
e339612469534827b2b4026e09ab0282
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-013177-c.c3
Назва:
вимога
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога якість лабораторія.docx 17.12.2020 13:56
Дата подачі:
17.12.2020 13:56
Вирішення:
Ваша вимога врахована, в ТД будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
517c5a7391eb4c8cba6fbef4676e8429
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-013177-c.c2
Назва:
вимога
Вимога:
В умовах тендерної документації передбачено, що на підтвердження трудових відносин учасник повинен надати копії, трудових договорів або цивільно-правових угод, або копії трудових книжок, а також звіт з податкової за формою 1-ДФ, за останній квартал 2020 року. Крім того для якісного забезпечення виконання умов договору на постачання природного газу потрібно певна кількість працівників. Для підтвердження кваліфікації учасника та можливості якісного виконання договору кількість працівників повинна бути не менше 3-ох. Також, надаються копії згод на збір та обробку персональних даних від працівників (отриманих Учасником при прийнятті на роботу працівника(працівників)), інформація про яких зазначена у наданих Учасником копіях трудових книжок/або витягах з трудових книжок, оформлені відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2).
По цьому, зазначаємо, що ні ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201, ні іншим законодавством, не передбачено мінімальну кількість працівників ліцензіата у даній сфері, їх може бути і один.
А, отже, дана умова є дискримінаційною, тобто, розрахована для певного кола учасників, і підлягає зміні, інакше маються підстави для звернення до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2020 13:45
Вирішення:
Шановний учасник, чіткий перелік необхідних вимог до провадження ліцензіатом діяльності з постачання природного газу визначені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201. Даний документ так само не містить жодних вимог до ліцензіатів щодо наявності певної кількості працівників для спроможності здійснювати діяльність з постачання природного газу. Крім того Законом України "Про захист персональних даних" встановлено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Копії згод на збір та обробку персональних даних від працівників (отриманих Учасником при прийнятті на роботу працівника (працівників)), інформація про яких зазначена у наданих Учасником копіях трудових книжок/або витягах з трудових книжок, оформлені відповідно до вимог тендерної документації, чисельність персоналу не можливо віднести до персональних даних чи будь-якої інформації, що дасть можливість ідентифікувати особи працівників, які займають відповідні посади, а тому не є інформацією з обмеженим доступом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
94e01cd74cf04c579e98871672190637
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-013177-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Замовник у своїй тендерній документації (ТД) передбачив, зокрема, у проекті договору, строкові обмеження щодо зміни ціни (збільшення) на газ під час дії/виконання договору …….. 3.9. Зміна ціни на природний газ в бік збільшення можлива не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів від дати підписання Договору. Перегляд ціни можливий лише в межах та пропорційному ринковому коливанню ціни.
……
Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного. Відповідно до частин другої, третьої статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частиною п`ятою статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін, у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними. Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Зміна ціни після укладення договору, допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом (частини перша, друга статті 632 Цивільного кодексу України). Однак, в умовах ринкової економіки ціна в договорі визначається попитом і пропозицією, конкуренцією та іншими економічними чинниками, тому при укладенні договору та визначення його умов сторони повинні розумно оцінювати ті обставини, за яких він буде виконуватись, зокрема враховувати тенденції зростання (падіння) цін на ринку товарів та послуг тощо. Зазначений висновок узгоджується з обов’язковою правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 14.06.2018 у справі №904/8354/16. Згідно системи Прозорро - Ціни на природний газ постійно змінюються в залежності від цін на міжнародних ринках та багатьох інших факторів, у тому числі сезонних. Це призводить до потреби коригування ціни поточних угод. Щоб покупець і постачальник могли зробити уточнення ціни об'єктивно, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, при аналітичнй підтримці Київської школи економіки, розробило рекомендацію по використанню Формульного ціноутворення на газ. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (№3304-04-54265-06 від 11.12.2018), зміна ціни на природний газ у публічних закупівлях врегульовується за допомогою формули, яка враховує динаміку курсу ЄВРО, зміну цін на міжнародній біржі (Natural gas NCG Eur/MWh month+1) та цін на українській біржі (УЕБ). Відповідно до п. 2 частини 5 статті 41 діючого Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, КРІМ випадків ………… збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару НЕ застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, ГАЗУ та електричної енергії.
Таким чином, обмеження у збільшенні ціни на газ протягом певного строку є протиправними, просимо змінити умови ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2020 10:15
Вирішення:
Шановний учасник, Ви вірно помітили, що відповідно до ч.3 ст.180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пункт проекту договору якій викладений наступним змістом:
Зміна ціни на природний газ в бік збільшення можлива не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів від дати підписання Договору. Перегляд ціни можливий лише в межах та пропорційному ринковому коливанню ціни- це пункт якій містися в проекті договору і не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Також інформуємо що коливання ціни на ринку додатково перевіряється Замовником на основі онлайн розрахунку ціни на природний газ із застосуванням калькулятора вартості газу, розміщеного на офіційному сайті Української енергетичної біржи (https:www.ueex.com.ua) та на офіційному веб-порталі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Prozorro (https:prozorro.gov.ua). Залишаємо за собою право відмовити Постачальнику у підвищенні цін, якщо будемо вважати дане звернення не обґрунтованим.
Законом також не заборонено зазначати порядок зміни істотних умов в проекті договору та договорі про закупівлю з використанням механізму ціноутворення на природний газ. Що стосується вимоги Закону України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель …. збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії, то вона вищезазначеним пунктом проекту договору не порушується.
Зазначаємо, що в ТД будуть внесені зміні щодо зменшення об’єму закупівлі природного газу, отже сподіваємося, що нова збільшена заявлена ціна на природний газ Вас задовольнить.
Статус вимоги:
Відхилено