-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 48810000-9- Інформаційні системи (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС))
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2020 16:28 - 26.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
b3302ae1e955495da9fc16c263cdb6d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-012894-c.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації викладена в Додатку 4 до тендерної документації, який встановлює технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до системи, якою учасник зобов’язується надати гипер—посилання, логін та пароль, для входу до МІС в демонстраційному режимі з можливістю перевірки працездатності функціоналу на відповідність викладеним у Додатку 2 вимогам, є також надмірною та дискримінаційною.
Зокрема, демонстраційна версія комп’ютерної програми це попередня, обмежена версія продукту, яка до того ж може ще перебувати у процесі розроби.
У випадку з електронними медичними системами, головним призначенням таких систем є автоматизація роботи суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я, створення, перегляд, обмін інформацією в електронній формі, зокрема з центральною базою даних. Тобто головним завданням таких системи є надання можливості телекомунікаційного обміну інформацією.
Пунктом 14 Порядку №411 зокрема передбачено, що створення, внесення, перегляд інформації та документів у центральній базі даних, внесення змін та доповнень до них здійснюються користувачами відповідно до прав доступу, встановлених цим Порядком та нормативно-правовими актами, що регулюють порядок ведення відповідних реєстрів. Причому
Права доступу користувачу встановлюються тільки під час здійснення реєстрації користувачів в системі у порядку встановленому Порядком. Тільки після цього, користувач отримує можливість використовувати всі функції, як електронної системи охорони здоров’я (центрального бази даних), так і всі функціональні можливості електронної медичної інформаційної системи.
Таким чином, робота в демонстраційної версії програми жодним чином не надає можливості змовнику закупівлі ознайомитися зі всіма функціональним можливостями МІС, та більш того не надає можливості ознайомитися з головними функціями – створення та обмін інформацією з центральною базою даних.
В свою чергу, відповідність МІС всім технічним вимогам здійснюється Державним підприємством «Електронне здоров’я», згідно встановленого порядку.
Згідно п.п. 56 та 57 Порядку №411 у разі встановлення відповідності електронної медичної інформаційної системи технічним вимогам адміністратор укладає з оператором договір про підключення до центральної бази даних для визначеного обсягу функціональних можливостей для роботи в електронній системі охорони здоров’я та оприлюднює на веб-сайті електронної системи охорони здоров’я інформацію про підключені до центральної бази даних електронні медичні інформаційні системи та їх функціональні можливості в електронній системі охорони здоров’я, операторів, з якими адміністратор уклав договір.
Таким чином, перевірка відповідності функціональних можливостей МІС, які вимагаються нормативними актами, можлива шляхом перевірки відповідної інформації на веб-сайті електронної системи охорони здоров’я.
З огляду на зазначене, вимога існування у оператора електронної медичної інформаційної системи демонстраційної версії програми є дискримінаційною, оскільки створює передумови дискваліфікації учасників, які не створювали демонстраційну версію програми, але здійснили всі передбачені нормативним актами дії по створенню МІС, функціональні можливості якої відповідають вимогам нормативних актів.
Просимо усунути дискримінаційні вимоги. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2020 13:45
Вирішення:
Зазначення гипер - посилання, логіну та паролю, для входу до запропонованої МІС в демонстраційному режимі вимагається з метою перевірки працездатності функціоналу на відповідність викладеним вимогам. В іншому випадку існує ймовірність порушення безперебійної роботи медичного закладу, що призведе до не коректної роботи комп’ютерної техніки та збою в обробці даних пацієнта, з метою подальшого використання в статистичних, аналітичних та експертних системах, та порушить реалізацію Прогарам медичних гарантій НСЗУ усіх рівнів надання медичної допомоги що виключає можливість надання безоплатної медичної допомоги. В разі наміру прийняти участь у тендері можете створити демоверсію МІС, яку плануєте запропонувати. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
c176b158c7414c559f1c0f35f4ceaaa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-012894-c.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога п. 1,Додаток 4, Учасники подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- Надати довідку довільної форми з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (приміщення, устаткування, серверного обладнання, засобів технічного захисту інформації, засобів зв’язку, тощо), необхідних для виконання договору, які Учасник має на праві власності/за договором оренди/надання послуг тощо.
Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку).
Вважаємо дану вимогу Замовника в частині того, що Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку) дискримінуючою та такою, що обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Просимо привести у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2020 13:42
Вирішення:
Дана вимога зазначена з дотриманням наступних нормативних та законодавчих актів:
- Закону України "Про інформацію";
- Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах";
- Закону України "Про захист персональних даних";
- Закону України "Про електронні довірчі послуги";
- Постанови КМУ "Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах" від 29.03.2006 р. N 373;
- ДСТУ 3396.1-96. Захист інформації. Технічний захист інформації. Порядок проведення робіт;
- НД ТЗІ 1.1-002-99. Загальні положення щодо захисту інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу;
- НД ТЗІ 3.7-001-99. Методичні вказівки щодо розробки технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі;
- НД ТЗІ 1.4-001-2000. Типове положення про службу захисту інформації в автоматизованій системі;
- НД ТЗІ 2.5-004-99. Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу;
- НД ТЗІ 3.6-001-2000. Технічний захист інформації. Комп’ютерні системи. Порядок створення, впровадження, супроводження та модернізації засобів технічного захисту інформації від несанкціонованого доступу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
8ae39bdd03724c2abceefa07708a480b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-012894-c.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "8.1….. експертний висновок на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС ".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 8.1. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2020 13:39
Вирішення:
Нашим медичним закладом планується закупити послуги з онлайн-доступу по хмарних сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), що є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я (далі – ІТС). За таких умов віртуальний профіль медичного закладу разом з автоматизованими робочими місцями користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також повинні розповсюджуватися вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи.
Процедура створення КЗСІ та її експертиза потребує додаткового фінансування та часу, що є неприйнятним для нашого медичного закладу.
Чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком. За вказаних умов вимога Замовника про надання Учасниками у складі тендерних пропозицій експертного висновка на ОТР КСЗІ ІТС є економічно обґрунтованою та законною.
Статус вимоги:
Відхилено