• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по реконструкції ПЛ-110 кВ «Рівне – Олександрія» оп. №41-та №42 та ПЛ-110 кВ «Рівне-Костопіль» оп. № 47 та № 48 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", код 45317000-2 Інші електромонтажні роботи за ДК 021:2015 «ЄЗС»)

Завершена

3 881 500.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 408.00 UAH
Період оскарження: 14.12.2020 16:22 - 18.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про скасування Протоколу про визначення переможця

Номер: ea49cdf73504461db6fcd717484d3e36
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-012724-c.c2
Назва: Вимога про скасування Протоколу про визначення переможця
Вимога:
Додаток No2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за No1132 від «14» грудня 2020р місить читку форму Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додаток 2 є невід’ємною частиною Оголошення. В даній довідці зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати копії документів на підтвердження кваліфікації працівників, а саме, відповідні сертифікати з електробезпеки. Учасником ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" не надано жодного документу для підтвердження кваліфікацій працівників. Враховуючи вищевикладене: 1. Замовник порушив приписи п.1.ч.13 ст. 14 як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 2. Замовник виявив своє необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, чим порушив приписи статті 5 Закону. 2. Наголошуємо, що згідно частини 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону карається накладенням штрафу на уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Зважаючи на вище викладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо аргументацію зазначену в Протоколі розгляду тендерних пропозицій неправомірною, оскільки внаслідок дій Замовника порушено порядок здійснення публічних закупівель, а також права та законні інтереси ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» та вимагаємо: Надати відповідь (згідно приписів чинного законодавства України), та переглянути пропозицію ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА», відхилити пропозицію учасника ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" як таку що не відповідає Оголошенню про спрощену закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Детально причину відхилення викладено в окремому документі (прикріплено)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.01.2021 15:52
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ecc48f4fd4d3407fa05af343aece8227
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-012724-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Приватним акціонерним товариством «Рівнеобленерго» (надалі-Замовник) оголошено спрощену процедуру на закупівлю робіт за предметом закупівлі: Роботи по реконструкції ПЛ- 110 кВ «Рівне – Олександрія» оп.No41-та No42 та ПЛ-110 кВ «Рівне-Костопіль» оп. No 47 та No 48 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", код 45317000-2 Інші електромонтажні роботи за ДК 021:2015 «ЄЗС»). На авторизованому майданчику Прозорро було опубліковано протокол розгляду пропозицій від 05 січня 2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, з інформацією про підстави відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» (надалі- Протокол). Відповідно до Протоколу, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» було відхилено (надалі – ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА»). Підставами відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України “Про публічні закупівлі” вказано на невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника. 1. Відповідно до змісту тендерної документації: «Учасник також надає сканований оригінал або належним чином завірену копію договору підряду з усіма додатками (якщо такі були) про виконані роботи, аналогічні до предмета закупівлі за даним оголошенням та референцію (відгук) від Замовника за даним Договором. Рекомендований період – не більше 3 (трьох) років.». Учасник підтверджує наявність аналогічних договорів з усіма поданими додатками, виконаних у повному обсязі, та такими які підтверджують кваліфікацію Учасника і свідчать про виконання вимог тендерної документації. 2. ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» надано копії зазначених договорів. Зауважуємо, що ненадання додатків жодним чином не впливає на зміст нашої цінової пропозиції. Відповідно до статті 29 Закону Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій,оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами аукціону пропозиція ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» була найбільш економічно-вигідною, всі документи було надано у відповідності до оголошення, тож відхилення пропозиції ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО Україна» є порушенням основних принципів публічних закупівель, викладених уст. 5 Закону, а саме: максимальна економія, ефективність та Приватне акціонерне товариство «Рівнеобленерго» пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник жодним чином не довів, що неподання Учасником додатків до аналогічного договору впливає на зміст його пропозиції. Вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною, так як дане відхилення не впливає за зміст Тендерної пропозиції, та цілком і повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Щодо визначення переможця. Додаток No2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за No1132 від «14» грудня 2020р місить читку форму Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додаток 2 є невід’ємною частиною Оголошення. В даній довідці зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати копії документів на підтвердження кваліфікації працівників, а саме, відповідні сертифікати з електробезпеки. Учасником ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" не надано жодного документу для підтвердження кваліфікацій працівників. Враховуючи вищевикладене: 1. Замовник порушив приписи п.1.ч.13 ст. 14 як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 2. Замовник виявив своє необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, чим порушив приписи статті 5 Закону. 2. Наголошуємо, що згідно частини 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону карається накладенням штрафу на уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Зважаючи на вище викладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо аргументацію зазначену в Протоколі розгляду тендерних пропозицій неправомірною, оскільки внаслідок дій Замовника порушено порядок здійснення публічних закупівель, а також права та законні інтереси ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» та вимагаємо: Надати відповідь (згідно приписів чинного законодавства України), та переглянути пропозицію ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА», відхилити пропозицію учасника ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" як таку що не відповідає Оголошенню про спрощену закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогу продубльовано
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.01.2021 15:55