• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя (канцелярські товари).

Згідно тендерної документації

Завершена

400 269.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 002.69 UAH
Період оскарження: 14.12.2020 14:45 - 26.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення Закону

Номер: d95e34040e68454785adbdc19cbc07d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-004893-b.a2
Назва: Порушення Закону
Вимога:
Замовник в тендерній документації (додаток 3) вимагає: «Для проведення технічної оцінки (огляду) Товару, Учасники, повинні протягом 2-х робочих днів від дати закінчення Аукціону представити Замовнику зразки запропонованої продукції (на стадії «Кваліфікація переможця»). Доставка зразків та їх вивезення здійснюються за рахунок Учасника. У разі невідповідності представлених зразків вимогам Замовника.» Вимагаємо виключити цю вимогу із тендерної документації як таку, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з таких підстав: 1. Вимоги тендерної документації щодо надання зразків у період кваліфікації не передбачено Законом. Перелік документів, що надається в період кваліфікації чітко визначено Законом. 2. Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності, тому не має право проводити оцінку відповідності продукції та експертизу якості продукції. Слід зауважити, що при незадовільній якості зразків товару, учасник до акцепту пропозицій не допускається Замовником, однак Законом не передбачені повноваження Замовника щодо недопуску учасника до акцепту. При цьому, проведення Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає, у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику. 3. Відповідно до тендерної документації: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) та шляхом застосування електронного аукціону.» Якщо Замовник вважає за доцільне включити інші критерії то система ПРОЗОРО надає таку можливість шляхом заповнення відповідних форм та визначення приведеної ціни. З огляду на викладене, вимагаємо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: f8c17ad61b544925ab282969c7ec9e24
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-004893-b.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовник у тендерній документації (додаток 2) вимагає: «позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного учасником в листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про стан виконання зазначеного Учасником договору та зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук. Відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів». Приватне підприємство «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ», як учасник закупівлі, вимагає внести зміни в тендерну документацію, а саме вилучити слова: «договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук. Відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів» з таких підстав: 1) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відгук не передбачений законодавством України. 2) Учасник є юридичною особою, то на звернення Учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України "Про звернення громадян", стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше Учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. 3) Практика АМКУ з цього питання така. Замовник може вимагати відгук, але при цьому не може встановлювати дискримінаційні вимоги, зокрема щодо змісту, який повинен в ньому бути викладений. А відтак просимо в тендерній документації обґрунтувати свою позицію з цього питання з обов’язковим посиланням на законодавчі акти України. 4) Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимогу розглянуто та будуть внесені відповідні зміни..
Статус вимоги: Задоволено