• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 75 000,00 (сімдесят пять тисяч) грн. 00 коп. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.

Завершена

2 510 287.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 061.72 UAH
Період оскарження: 14.12.2020 14:54 - 26.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційної вимоги

Номер: d914eea556bc458ab0702eb1af71abdd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-009626-c.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
У Додатку 3 до тендерної документації замовника міститься вимога «Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи конкурентного ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, Учасник, як Постачальник електричної енергії, не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на веб-сайті оператора системи передачі («НЕК«Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 року №307 у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 року №1168» Вважаємо, що умови Тендерної документації, порушують Принципи здійснення закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме принципами відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель та не дискримінації учасників що в свою чергу призводить до неможливості участі суб’єктів господарювання (потенційних учасників) в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі), а саме вимога зазначена у Додатку 3 до тендерної документації: «Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи конкурентного ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, Учасник, як Постачальник електричної енергії, не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на веб-сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 року №307 у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 року №1168» Наголошуємо, що для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому дана вимога має дискримінаційний характер та до тендерної документації повинні бути внесені відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги документації встановлені з метою підтвердження щодо дотримання Учасником-Постачальником Правил ринку. Зокрема, для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Статус "переддефолтний" присвоюється учаснику ринку в разі порушення Правил ринку. Таким чином, вимоги документації не носять дискримінаційний характер, і на ринку постачання електричної енергії існує висока конкуренція, і серед тих учасників ринку, які не перебували у статусі "переддефолтний", "дефолтний".
Статус вимоги: Відхилено