• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації "Капітальний ремонт будинку культури за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе вул. Миру, 3"

Завершена

430 581.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 152.91 UAH
Період оскарження: 14.12.2020 11:56 - 18.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

НЕ законна дискваліфікація

Номер: 2a317c842e8245959302c29acd0bc556
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-005025-c.a1
Назва: НЕ законна дискваліфікація
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що всі документи (довідки, листи, витяги з реєстрів, виписки з реєстрів, відомості з реєстрів та інші документи) надані учасником ПП «САБІ» на момент закінчення терміну подачі пропозиції та проведення аукціону були дійсними. Слід зазначити, що Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“ передбачає механізм, який на сьогодні забезпечує єдність інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у діючих державних реєстрах. Так, згідно зі статтями 26 та 43 цього Закону державний реєстратор у день державної реєстрації юридичної особи зобов’язаний передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи. А у разі державної реєстрації фізичної особи – підприємця державний реєстратор зобов’язаний передати повідомлення згаданим органам про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до ЄДР та відомостей з реєстраційної картки. Надходження відомостей з реєстраційної картки юридичної особи або повідомлення про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця є підставою для взяття юридичної особи або фізичної особи – підприємця на облік в органах статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування. Зазначеним законом також передбачена передача відомостей органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондам соціального у разі здійснення інших реєстраційних дій, зокрема, державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу або фізичну особу – підприємця, державної реєстрації припинення юридичної особи, державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця. З метою забезпечення дієвості цього механізму постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 року № 499 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України викладено в новій редакції, пунктом 12 якою передбачено, що підставою для внесення до ЄДРПОУ або виключення з нього даних щодо суб’єктів, а також внесення змін до ЄДРПОУ є надходження від державного реєстратора до органу державної статистики інформації про вчинення реєстраційних дій, передбачених Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“. Виходячи з вище зазначеного випливає, що ВИПИСКИ, ВИТЯГИ, ВІДОМОСТІ з державних реєстрів є дійсними та не змінюються до тих пір поки у юридичної особи не відбудуться будь які реєстраційні зміни. Для прозорості та відкритості Державою було створено Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР), доступ до якого є відкритим для всіх, а від так кожен може перевірити достовірність даних, в тому числі і даних які містяться у Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Учасник ПП «САБІ» надав витяг з ЄДР за грудень 2020 р., у якому відображені останні реєстраційні зміни, що співпадають з інформацією наданою у Відомостях ЄДРПОУ. Також НАГОЛОШУЄМО, що згідно чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник може не надавати інформацію у складі своєї пропозиції якщо така інформація містяться у відкритих реєстрах. Отже Замовник міг і може перевірити достовірність поданих даних. Причина відхилення замовником з цього приводу безпідставна, необґрунтована та незаконна. Фінансова звітність яку подає будь яка особа, що здійснює діяльність (юридична чи фізична) визначається відповідно до законодавства в залежності від обсягів діяльності, кількості працівників. По іншому не може бути. ПП «САБІ» не може затверджувати будь яким документом свою фінансову звітність – це робить ЗАКОН. Власник, або директор затверджує, тобто підписує, сформовану звітність відповідно до вимог законодавства, чим підтверджує достовірність даних. Також звертаємо увагу та наголошуємо Замовнику, що згідно Закону неподання документів які законодавством не передбачені для Учасника не можуть бути причиною для відхилення його пропозиції. Причина відхилення замовником з цього приводу безпідставна, необґрунтована та незаконна. Інформацію про працівників було надано відповідно до вимог тендерної документації Замовника - на момент подачі документів дана інформація була актуальною, а відтак повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На 2021 рік всі договори ЦПД заключено відповідно до потреб підприємства. Наголошуємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може запросити додаткові документи для уточнення або перевірки інформації. Замовник цього не зробив. Вимог щодо тривалості ЦПД не встановлені Замовником у ТД, до того ж ніякі трудові відносини підтвердженні документально не гарантують, що працівник зазначений в тендерній пропозиції не звільниться наступного дня після акцепту пропозиції. Причина відхилення замовником з цього приводу безпідставна, необґрунтована та незаконна. Вимагаємо скасувати рішення протоколу про відхилення пропозиції ПП «САБІ», оскільки воно є безпідставним, необґрунтованим незаконним, що порушує права Учасника та ЗУ «Про публічні закупівлі», показує некомпетентність та незнання Законодавства або ж корупційність особи/осіб які прийняли відповідне рішення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 12.01.2021 року протоколом уповноваженої особи Визирської сільської ради Лиманського району в Одеській області № 12/01/21-2 відхилено пропозицію учасника закупівлі ПП «САБІ» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-14-005025-c). Підставою для відхилення пропозиції стала невідповідність пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (пункт 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). 13.01.2021 року учасник закупівлі ПП «САБІ» звернувся до замовника з вимогою скасувати рішення про відхилення його пропозиції, оскільки вважає рішення замовника про відхилення безпідставним, необґрунтованим та незаконним. Підставами для відхилення пропозиції учасника стали, зокрема, такі невідповідності: 1) пунктом 1 Додатку 1 до Оголошення передбачено, що учасником в складі документів пропозиції надаються Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані не раніше місяця оголошення даної закупівлі. Учасником ПП «САБІ» таку вимогу не виконано та в складі документів пропозиції надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датовані 20.11.2018. Учасник ПП «САБІ» з такими висновками замовника не погоджується з огляду на те, що, крім Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датованих 20.11.2018, надав витяг з ЄДР за грудень 2020 року. Таке твердження є необґрунтованим, оскільки згідно до вимог пункту першого частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою для відхилення пропозиції учасника є саме його невідповідність умовам оголошення про закупівлю. Згідно до умов оголошення від учасників вимагалося надати саме Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датовані не раніше місяця оголошення. Учасником закупівлі такого документу не надано. Твердження учасника про те, що витяг з ЄДР та Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України є тотожними документами не відповідає дійсності. Інформація, що міститься в ЄДР, доступна для вільного перегляду на сайті Міністерства юстиції України, відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України надаються за письмовим запитом органами Державної служби статистики України. 2) Пунктом 1 розділу ІІІ Оголошення передбачено, що учасником в складі документів пропозиції надається затверджена фінансова звітність за останній звітний період, складена та заповнена у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України та/або документів учасника. Згідно до пункту 5.1.7 Статуту ПП «САБІ» до компетенції Засновника відноситься затвердження річних балансів. Учасником пропозиції ПП «САБІ» в складі документів своєї пропозиції не надано документу, яким його фінансова звітність затверджена. Учасник ПП «САБІ» з такими висновками замовника не погоджується, оскільки, на його думку, по-перше, він не затверджує будь-яким документом свою фінансову звітність, а по-друге, неподання учасником документів, які не передбачені законом, не можуть бути причиною його дискваліфікації. Таке твердження учасника є хибним з огляду на таке. По-перше, оголошенням прямо передбачено надання документу, яким затверджується фінансова звітність учасника, в тому числі відповідно до його документів. Учасником закупівлі ПП «САБІ» в складі документів пропозиції надано свій Статут. Згідно до пункту 5.1.7 Статуту ПП «САБІ» до компетенції Засновника відноситься затвердження річних балансів, що вони є складовою частиною фінансової звітності згідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Тобто, документами учасника прямо передбачено порядок затвердження своєї фінансової звітності. Таке твердження учасника є необґрунтованим з огляду на таке. Відповідно до абзацу 16 пункту 2 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою Кабінета Міністрів України № 419 від 28.02.2000 фінансова звітність малого підприємства складається з балансу і звіту про фінансові результати. Національним положенням (стандартом) НПБО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» Затверджено наказом Мінфіну України від 07.02.2013 р. № 73, з урахуванням змін та доповнень, внесених наказом Мінфіну України від 20.06.2018 р. № 564 - визначаються мета, склад і принципи складання фінансової звітності та вимоги до визнання і розкриття її елементів. Норми вище зазначеного Національного положення (стандарту) застосовуються до фінансової звітності і консолідованої фінансової звітності юридичних осіб усіх форм власності (крім банків та бюджетних установ), які зобов’язані подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Також, згідно до примітки до пункту 1 розділу ІІІ Оголошення, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин, а вони вимагаються Оголошенням, він повинен надати щодо цього письмове пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Такого письмового пояснення щодо причин неподання документу, яким затверджено фінансова звітність, учасник в складі пропозиції не надав. Таким чином, вимога учасника в цій частині є необґрунтованою та такою, що не відповідає умовам Оголошення. 3) пунктом 17 додатку 1 до Оголошення передбачено, що на підтвердження інформації, зазначеній у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник надає документи, що підтверджують працевлаштування працівників: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки або копія цивільно-правової угоди. Учасником в складі документів своєї пропозиції надані копії цивільно-правових угод, термін яких сплив у 2020 році. Тобто учасником не надано актуальних документів, що підтверджують наявність у нього кваліфікованих спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати в частині кошторисної документації та забезпечення механічного опору та стійкості, що прямо передбачено умовами оголошення. Не погоджуючись з такими висновками замовника учасник вважає, що Оголошення не містить вимог щодо надання учасником документів, строк яких повинен збігатися зі строками виконання договору, а договори цивільно-правового характеру були чинними на момент подачі документів пропозиції. Таке твердження учасника є хибним, оскільки з умов Оголошення вбачається, що учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації здатних виконувати умови договору, в разі визнання цього учасника переможцем закупівлі. Додатком 2 до Оголошення, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачено строк виконання робіт до 28.02.2021. В той же час учасником закупівлі надано договори цивільно-правового характеру з інженерами-проектувальниками, строк дії яких сплив у 2020 році, а отже, не підтвердив наявність у нього таких працівників на час виконання умов договору. Важливе значення для застосування цивільного законодавства має порядок визначення строку та терміну. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. У той час як терміном є календарна дата або вказівка на подію, яка має неминуче настати. Договір укладається на певний строк та на виконання конкретної роботи, тому ці умови мають бути чітко прописані в договорі (статті 631, 846, 905 ЦК України). Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Договір набирає чинності з моменту його укладення. Сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Закінчення строку договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору. Сторони при укладенні договору про надання послуг, визначаючи таку істотну його умову як строк договору діють на власний розсуд і основним фактором виступає домовленість сторін, що є дієвим підтвердженням дії принципу свободи договору. Таким чином, вимога учасника закупівлі ПП «САБІ» про скасування протоколу уповноваженої особи Визирської сільської ради Лиманського району в Одеській області № 12/01/21-2 про відхилення його пропозиції є необґрунтованою, не вмотивованою та такою, що не ґрунтується на нормах закону та умовах Оголошення про закупівлю, а тому не підлягає задоволенню. Відповідь з додатковою аргументацією щодо причин невідповідності пропозиції учасника умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі надано на підставі частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено